Forum

Topic: PS4 Heeft Save Data Verwijderd

Anoniem's avatar

Hallo mensen!

Nadat ik gister The Last of Us: Remastered zat te spelen, sloot mijn PS4 zich af uit het niks, en startte opnieuw op in Veilige modus, nadat ik via Veilige modus mijn PS4 opnieuw opstartte, kwam ik in het welkom scherm, alsof ik hem net nieuw had gekocht. ( PS4 is nog geen twee maanden oud. )

Iemand enige tips?

Alvast bedankt!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Hallo mensen!

    Nadat ik gister The Last of Us: Remastered zat te spelen, sloot mijn PS4 zich af uit het niks, en startte opnieuw op in Veilige modus, nadat ik via Veilige modus mijn PS4 opnieuw opstartte, kwam ik in het welkom scherm, alsof ik hem net nieuw had gekocht. ( PS4 is nog geen twee maanden oud. )

    Iemand enige tips?

    Alvast bedankt!

    Volgens mij kan je je save file via ps plus weer opvragen.
    Kan het verkeerd hebben, weet het niet meer precies.

  2. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    Volgens mij kan je je save file via ps plus weer opvragen.
    Kan het verkeerd hebben, weet het niet meer precies.

    dat kan als die hem als die hem in cloud heeft gesaved

  3. 19 XP
    Boo's avatar

    Volgens mij kan je je save file via ps plus weer opvragen.
    Kan het verkeerd hebben, weet het niet meer precies.

    Heb de files niet geupload naar PsPlus, sinds ik nooit had verwacht dat dit zou gebeuren, misschien een domme zet van mij, maar ben bang dat er iets mis is met mijn PS4 Systeem, enige manier om ze terug te halen? Sinds mijn PS4 niet de game data heeft verwijderd

  4. 8866 XP
    7th-son's avatar

    Heb de files niet geupload naar PsPlus, sinds ik nooit had verwacht dat dit zou gebeuren, misschien een domme zet van mij, maar ben bang dat er iets mis is met mijn PS4 Systeem, enige manier om ze terug te halen? Sinds mijn PS4 niet de game data heeft verwijderd

    als je plus hebt, gaat het uploaden toch automatisch? of heb je dit zelf uitgezet?

  5. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    ik denk dat je savegame corrupt is geraakt. is mij ook wel eens gebeurt op PS3 met buggy games zoals Metro:LL en GTAIV
    gelukig had een maat van me toen ook GTA en heb zijn savegame toen verder gebruikt. bij metro was ik minder gelukkig moest toen iets van 8 uur gameplay opnieuw doen. maar had toen al automatisch naar cloud geupload.
    ik denk dat je pech hebt en opnieuw moet beginnen

  6. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    als je plus hebt, gaat het uploaden toch automatisch? of heb je dit zelf uitgezet?

    alleen als je ps4 in stand by laat en het hebt aangezet ik uploud het altijd zelf vind ik veiliger dan de ps4 het zelf laten doen

  7. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Zoals hierboven al staat: als je PS Plus lid bent, dan staan al je savegames bij Sony.
    (tenzij je dit bewust hebt uitgezet)

  8. 19 XP
    Boo's avatar

    Zoals hierboven al staat: als je PS Plus lid bent, dan staan al je savegames bij Sony.
    (tenzij je dit bewust hebt uitgezet)

    Heb de instelling nooit gezien, maar blijkbaar staan me saves niet op PsPlus, intussen is het al weer twee keer gebeurt dat die zichzelf uitzet, ( Deze keer niet terug naar fabrieksinstellingen )
    Contact opgenomen met sony via de mail, kreeg een baggere mail terug, vanavond even bellen en kijken of hij opgestuurd kan worden voor reparatie, iemand enig idee hoelang een reparatie ongeveer duurt?

  9. 96 XP
    Skillzone_NL's avatar

    Heb de instelling nooit gezien, maar blijkbaar staan me saves niet op PsPlus, intussen is het al weer twee keer gebeurt dat die zichzelf uitzet, ( Deze keer niet terug naar fabrieksinstellingen )
    Contact opgenomen met sony via de mail, kreeg een baggere mail terug, vanavond even bellen en kijken of hij opgestuurd kan worden voor reparatie, iemand enig idee hoelang een reparatie ongeveer duurt?

    Ik heb mijn oude ps4 opgestuurd. Een donderdag en zou vrijdag woreen verzonden. De reden dat ik hem heb opgestuurd was omdat als de ps4 in standby stond de ps4 zelf aanging en de disc eruit gooide. Gelijk sony gebeld bleek een bekend probleem te zijn. Opgestuurd en heb dinsdag middag een nieuwe ps4 in ontvangst genomen.

    Het einige wat je moet verzenden is je ps4 en ee originele hdd. Kabels controllers etc. Thuislaten. Sony heeft liever dat iemamd 2 controllers heeft dan geen controller. Dus heb ik nu mooi 2 controllers van sony gekregen 😀

    Succes!

  10. 19 XP
    Boo's avatar

    Ik heb mijn oude ps4 opgestuurd. Een donderdag en zou vrijdag woreen verzonden. De reden dat ik hem heb opgestuurd was omdat als de ps4 in standby stond de ps4 zelf aanging en de disc eruit gooide. Gelijk sony gebeld bleek een bekend probleem te zijn. Opgestuurd en heb dinsdag middag een nieuwe ps4 in ontvangst genomen.

    Het einige wat je moet verzenden is je ps4 en ee originele hdd. Kabels controllers etc. Thuislaten. Sony heeft liever dat iemamd 2 controllers heeft dan geen controller. Dus heb ik nu mooi 2 controllers van sony gekregen 😀

    Succes!

    Was van plan mijn PS4 op te sturen nadat ik Destiny een beetje heb gespeeld, maar nadat mijn PS4 na 10 minuten battlefield 4 weer uitging en constant blijft booten naar Veilige Modus, gaat dit niet door, Heb de Day one editie van Destiny, iemand enig idee of de day one ” Rewards ” ook te actieveren zijn na day one?