Forum

Topic: Ps4 disk

Anoniem's avatar

Hallo iedereen,

Ik heb nu ongeveer 2 maanden een ps4 en weinig gebruikt. Nu gebruik ik hem meer omdat er beteren spellen zijn. Alleen nu als ik hen uitzet dan gaat opeens later op de dag of avond de ps4 aan en geeft de cd er uit en neemt hem niet meer aan alleen als ik hem opniew aanzet gebruik mij nu wat te vaak.

Wat moet ik doen? Of een oplossing?

Gr Ody

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Hallo iedereen,

    Ik heb nu ongeveer 2 maanden een ps4 en weinig gebruikt. Nu gebruik ik hem meer omdat er beteren spellen zijn. Alleen nu als ik hen uitzet dan gaat opeens later op de dag of avond de ps4 aan en geeft de cd er uit en neemt hem niet meer aan alleen als ik hem opniew aanzet gebruik mij nu wat te vaak.

    Wat moet ik doen? Of een oplossing?

    Gr Ody

    De eject knop schoonmaken helpt vaak !
    Vet stof en andere rotzooi kan voor de storing zorgen.
    Als dat niet werkt de playstation helpdesk bellen.

    Succes

  2. 45 XP
    Ody's avatar

    Dankje,

    Heb het gedaan en tot nu toe is hij nog niet aan gesprongen

    BEDANKT!!

  3. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Je kan je PS4 ook verhogen, dus op ‘pootjes’ zetten, schijnt ook te helpen met plotseling ejecten. Bekend euvel bij veel PS4’s en het is makkelijk te omzeilen, succes.

  4. 96 XP
    Skillzone_NL's avatar

    Ik had precies hetzelfde probleem.heb sony gebeld en het is een bekend probleem. Je kan de ps4 gratis opsturen. Controllers kabels etc thuislaten alleen de ps4 opsturen en binnen een week had ik een nieuwe met nieuwe controllers en kabels etc. Dus heb 2 controllers en een nieuwe ps4 die werkt. Zeker een aanrader!

  5. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    zoek het forum rond, je bent echt de 1000ste die dit vraagt.

    Oplossing: Onder de eject-knop zit een standaardje wat je ps4 van de grond houd. Druk hier heel zachtjes op. Door bepaalde druk op het frame van de ps4 word er ook druk op de eject knop gezet ofzo waardoor dit probleem zich voordoet.
    Ik heb dit ook gegoogeld, want ik zoek wel eerst een beetje rond voordat ik een topic maak.

  6. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Playstation heeft een video geupload over het probleem.
    http://youtu.be/yU2Z6alUAcI?list=UU-2Y8dQb0S6DtpxNgAKoJKA