Forum

Topic: Destiny al te koop?

Anoniem's avatar

De titel zegt het al… Weet jij misschien waar ze vandaag op 08-09 al Destiny verkopen? Om 14.00 uur gaan de servers open!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Iedere winkel heeft hem al,je kan het denk proberen gm,intertoys etc.

  2. 802 XP
    phinal's avatar

    Ik ben van plan om vanmiddag bij game mania te kijken (ik heb hem daar ge pre-ordered)

  3. 9 XP
    J020D's avatar

    Kunnen jullie het even laten weten? Dan weet ik wat ik na m’n werk ga doen! :p

  4. 802 XP
    phinal's avatar

    Ik wil wel maar ik ben pas om 16.00 thuis dus dan is het al een beetje te laat

  5. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    De game komt morgen officieel uit, kom op zeg :p dagje geduld dan liggen er bij de Mediamarkt vast stapels zoals altijd. Bovendien kan je hem bij Bol.com bestellen (vandaag besteld morgen in huis)

  6. 153 XP
    Swithok's avatar

    ik heb van gamemamia nog geen sms gehad. ga er vanuit dat ie morgen klaar ligt.

  7. 4 XP
    GrandWizard's avatar

    Zou iemand mij het kunnen vertellen als die ergens verkocht wordt? Kan algemeen, maar het liefst in de buurt van Maastricht. Erg specifiek allemaal, maar ik zou het spel graag vandaag willen ophalen. Kan morgen niet, dus mocht die vandaag ergens verkocht worden zou dat erg fijn zijn. Als je hem ergens anders vandaan hebt gehaald, zou je dan een foto kunnen maken met de bon? Kan ik die nog altijd laten zien in de desbetreffende winkel..

  8. 336 XP
    abrain's avatar

    De servers zijn live! check de streams.

  9. 586 XP
    Zuko's avatar

    Ik moet ook wachten op een sms van gamemania, maar wel raar dat ze dat nog niet gedaan hebben, omdat andere winkels Destiny al verkopen.

  10. 4 XP
    GrandWizard's avatar

    Ik moet ook wachten op een sms van gamemania, maar wel raar dat ze dat nog niet gedaan hebben, omdat andere winkels Destiny al verkopen.

    Waar dan allemaal? Wellicht dat ik eens ga rondbellen..

    Heb mijn Mediamarkt gebeld waar ik een kortaf antwoord kreeg: ”Wordt vanaf morgen verkocht. ” Pff, iemand nog andere suggesties?

  11. 586 XP
    Zuko's avatar

    Waar dan allemaal? Wellicht dat ik eens ga rondbellen..

    Heb mijn Mediamarkt gebeld waar ik een kortaf antwoord kreeg: ”Wordt vanaf morgen verkocht. ” Pff, iemand nog andere suggesties?

    Inter Toys, Dixons, Bart Smit?

  12. 4 XP
    GrandWizard's avatar

    Inter Toys, Dixons, Bart Smit?

    Net Bart Smit gebeld. Verkopen hem niet bij mij..

    Pffft, Bart Smit, Intertoys alles gebeld geen een die het vandaag doet.

  13. 336 XP
    abrain's avatar

    Gewoon vanavond naar de media markt gaan krijg je hem waarschijnlijk zo mee.

  14. 4 XP
    GrandWizard's avatar

    Gewoon vanavond naar de media markt gaan krijg je hem waarschijnlijk zo mee.

    Hoop het. Denk dat ik het vanavond inderdaad maar ga proberen.

  15. 113 XP
    micordegrood's avatar

    iemand al nieuws?

  16. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    zoals gezegd bij bol.com zonder preorder.

  17. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Wat zijn jullie ervaringen met de game? Twijfel nog of ik em koop namelijk (was nooit zo`n Halo fan).

  18. 2457 XP
    peyj's avatar

    Wat zijn jullie ervaringen met de game? Twijfel nog of ik em koop namelijk (was nooit zo`n Halo fan).

    Mijn ervaringen zijn zeer positief :). Maar je kan altijd eerst de reviews afwachten.