Forum

Topic: Vanguard armoe voor destiny

Anoniem's avatar

Zijn er meer mensen die geen Vanguard arsenaal hebben ontvangen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Misschien mailen waar het is.

  2. 802 XP
    phinal's avatar

    Je krijgt niet het arsenaal maar toegang tot de vanguard shops (waar je niks aan hebt tenzij je lvl 20 bent)

  3. 153 XP
    Swithok's avatar

    Je krijgt niet het arsenaal maar toegang tot de vanguard shops (waar je niks aan hebt tenzij je lvl 20 bent)

    Aah oke dan snap ik hem! Maar waarom zeggen ze dan early acces

  4. 802 XP
    phinal's avatar

    Aah oke dan snap ik hem! Maar waarom zeggen ze dan early acces

    Omdat je daar meteen naar toe kunt en niet hoeft te wachten tot die voor de anderen uitkomt (geen idee waneer dat is)

  5. 8866 XP
    7th-son's avatar

    is er voor mij ook meteen wat duidelijkheid, ik wist het ook niet!

  6. 2457 XP
    peyj's avatar

    Je krijgt niet het arsenaal maar toegang tot de vanguard shops (waar je niks aan hebt tenzij je lvl 20 bent)

    Dat klopt niet helemaal.. Hoewel je dan waarschijnlijk betere spullen hebt. Heb ik gisteren als level 5 gewoon een assault rifle kunnen kopen. Deze doet bijna 2x zoveel damage als een standaard wapen van dat level. Ik moest eerst wel zoeken waar die zat..

  7. 8866 XP
    7th-son's avatar

    Dat klopt niet helemaal.. Hoewel je dan waarschijnlijk betere spullen hebt. Heb ik gisteren als level 5 gewoon een assault rifle kunnen kopen. Deze doet bijna 2x zoveel damage als een standaard wapen van dat level. Ik moest eerst wel zoeken waar die zat..

    Even opgezocht en inderdaad, je hebt gelijk. Alleen werkt het een beetje anders na een beetje onderzoek:

    Level 5 wapens voor als je onder level 10 hebt
    Level 10 wapens als je eigen level 10 of hoger is

    Maar waar die vendor zit weet ik dus ook nog niet

  8. 2457 XP
    peyj's avatar

    Even opgezocht en inderdaad, je hebt gelijk. Alleen werkt het een beetje anders na een beetje onderzoek:

    Level 5 wapens voor als je onder level 10 hebt
    Level 10 wapens als je eigen level 10 of hoger is

    Maar waar die vendor zit weet ik dus ook nog niet

    Ik moest het uiteindelijk gaan googlen.. Als je naar de tower gaat dan spawn je altijd op een bepaald punt. Loop hier direct naar rechts. Dan kan je op een gegeven moment de hangar in. Loop door de gangen en de dingen die lijken op metaaldetector poortjes. Op een gegeven moment kom je in een grote open ruimte, loop hier de trap of. De vendor zit rechts van de trap.

    of volg: http://www.youtube.com/watch?v=QvOWHwpjLAY

  9. 153 XP
    Swithok's avatar

    Ik moest het uiteindelijk gaan googlen.. Als je naar de tower gaat dan spawn je altijd op een bepaald punt. Loop hier direct naar rechts. Dan kan je op een gegeven moment de hangar in. Loop door de gangen en de dingen die lijken op metaaldetector poortjes. Op een gegeven moment kom je in een grote open ruimte, loop hier de trap of. De vendor zit rechts van de trap.

    of volg: http://www.youtube.com/watch?v=QvOWHwpjLAY

    Ik heb gekeken in de app en daar staat niks bij mij. Ik zal vanmiddag even kijken in het spel zelf.

  10. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Staat in de mail van je retailer en anders op de bon prima uitgelegd, althans bij mij (bol.com preordeR)

  11. 153 XP
    Swithok's avatar

    Staat in de mail van je retailer en anders op de bon prima uitgelegd, althans bij mij (bol.com preordeR)

    Ja dat heb ik allemaal gelezen. afsluiten en opstarten van het spel. 3 keer gedaan en werkt niet. Maar die vanguard postmaster ben ik nog niet geweest daar ga ik eerst kijken vanmiddag.

  12. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ja dat heb ik allemaal gelezen. afsluiten en opstarten van het spel. 3 keer gedaan en werkt niet. Maar die vanguard postmaster ben ik nog niet geweest daar ga ik eerst kijken vanmiddag.

    Ik kwam tijdens mij google zoektocht tegen dat sommige het probleem hebben dat inhoud wel is gedownload en geïnstalleerd maar de content niet ingame te vinden is. Oplossing daarvoor: Op de PS4 ga naar settings –> PSN –> Herstel licenties (Restore Licenses)

  13. 153 XP
    Swithok's avatar

    Ik kwam tijdens mij google zoektocht tegen dat sommige het probleem hebben dat inhoud wel is gedownload en geïnstalleerd maar de content niet ingame te vinden is. Oplossing daarvoor: Op de PS4 ga naar settings –> PSN –> Herstel licenties (Restore Licenses)

    Top Tip! Dankjewel ga ik proberen!

  14. 8866 XP
    7th-son's avatar

    Ik moest het uiteindelijk gaan googlen.. Als je naar de tower gaat dan spawn je altijd op een bepaald punt. Loop hier direct naar rechts. Dan kan je op een gegeven moment de hangar in. Loop door de gangen en de dingen die lijken op metaaldetector poortjes. Op een gegeven moment kom je in een grote open ruimte, loop hier de trap of. De vendor zit rechts van de trap.

    of volg: http://www.youtube.com/watch?v=QvOWHwpjLAY

    dank je! ik zal vanavond eens even kijken dan!
    word gelukkig lekker duidelijk uitgelegt allemaal