Forum

Topic: ps vita

Anoniem's avatar

Mss domme vraag : maar kan je een ander account op ps vita zetten ? hoe doe je dit , want krijg dit niet klaar :s

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 67 XP
    Jaak_trek_haak's avatar

    thnx , maar had niet verw8 da ge 2 memorycards nodig had :s

  2. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Je kan je memorycard opnieuw formatteren. Twee accounts op een enkele memcard kan niet.

  3. 262 XP
    dnmw2705's avatar

    Dat is toch eigenlijk bullshit dat je niet 2 verschillende account kan/mag gebruiken op zo’n Vita?

    Het is toch raar dat de PS3 en PS4 het wel kunnen?

  4. 2457 XP
    peyj's avatar

    Dat is toch eigenlijk bullshit dat je niet 2 verschillende account kan/mag gebruiken op zo’n Vita?

    Het is toch raar dat de PS3 en PS4 het wel kunnen?

    Aan één kant wel en aan de ander kant ook weer niet. PS3 en PS4 zijn systemen die je bijvoorbeeld makkelijk in je huiskamer kwijt kan. Dus sneller deelt met andere mensen. Een Vita is als handheld console natuurlijk een stuk persoonlijker. Dus ik snap wel dat Sony ervoor heeft gekozen dat je één account per device kan hebben. Scheelt natuurlijk ook in opslag voor je Vita. Dus er valt wel wat voor te zeggen.

  5. 262 XP
    dnmw2705's avatar

    Aan één kant wel en aan de ander kant ook weer niet. PS3 en PS4 zijn systemen die je bijvoorbeeld makkelijk in je huiskamer kwijt kan. Dus sneller deelt met andere mensen. Een Vita is als handheld console natuurlijk een stuk persoonlijker. Dus ik snap wel dat Sony ervoor heeft gekozen dat je één account per device kan hebben. Scheelt natuurlijk ook in opslag voor je Vita. Dus er valt wel wat voor te zeggen.

    Daar zit inderdaad wat in.. Maar als je een broertje hebt die op jouw PS4 zit met een eigen account, en gebruikt wilt maken van Remote-play van de Vita is het lastig.. want ook de Vita is van mij en staat op mijn gegevens van PSN..

    Ik dacht eerst dat het niet uitmaakte omdat de Remote-play op PS4 wifi werkt… maar dat was dus niet zo..

  6. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    thnx , maar had niet verw8 da ge 2 memorycards nodig had :s

    Ja, dat is raar idd! Heb er zelf wel 2, maar dat komt door PS+…