Forum

Topic: PS4 controller al naar de zak?

Anoniem's avatar

Na nog geen 9 maanden lijkt het dat men controller naar de knoppen is. Ik ben eindelijk begonnen met destiny. En sinds vanmiddag heb ik een probleem ondervonden met men R2. De vering is zo goed als weg waardoor ik als gevolg een losse knop voorgeschoteld krijg.

Vooral zeer interessant als ik eens wil knallen: GEWEER BLIJFT SCHIETEN VAN ZELF. Ik moet dus echt letterlijk bij elke herlaad beurt mijn R2 button naar het uit einde schuiven want anders krijg ik dus een Crazy rifle of zelfs een vastlopend rifle. Mijn ammo komt er niet omwille van men R2 button.

Nu is men vraag dus: weet iemand een oplossing? Is dit een gekend probleem?

Ik weet het:Google is your friend. Maar forums zijn er toch ook voor iets 😀

Zou ik Sony contacteren of is het onbegonnen werk voor een nieuwe controller te vragen aan hun ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

20 reacties

  1. 425 XP
    jamez's avatar

    Minder meegooien als je weer eens gekilled wordt met GTA:online

  2. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Na nog geen 9 maanden lijkt het dat men controller naar de knoppen is. Ik ben eindelijk begonnen met destiny. En sinds vanmiddag heb ik een probleem ondervonden met men R2. De vering is zo goed als weg waardoor ik als gevolg een losse knop voorgeschoteld krijg.

    Vooral zeer interessant als ik eens wil knallen: GEWEER BLIJFT SCHIETEN VAN ZELF. Ik moet dus echt letterlijk bij elke herlaad beurt mijn R2 button naar het uit einde schuiven want anders krijg ik dus een Crazy rifle of zelfs een vastlopend rifle. Mijn ammo komt er niet omwille van men R2 button.

    Nu is men vraag dus: weet iemand een oplossing? Is dit een gekend probleem?

    Ik weet het:Google is your friend. Maar forums zijn er toch ook voor iets 😀

    Zou ik Sony contacteren of is het onbegonnen werk voor een nieuwe controller te vragen aan hun ?

    Gewoon Sony bellen en opsturen. Met 5-6 werkdagen heb je een nieuwe

  3. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Na nog geen 9 maanden lijkt het dat men controller naar de knoppen is. Ik ben eindelijk begonnen met destiny. En sinds vanmiddag heb ik een probleem ondervonden met men R2. De vering is zo goed als weg waardoor ik als gevolg een losse knop voorgeschoteld krijg.

    Vooral zeer interessant als ik eens wil knallen: GEWEER BLIJFT SCHIETEN VAN ZELF. Ik moet dus echt letterlijk bij elke herlaad beurt mijn R2 button naar het uit einde schuiven want anders krijg ik dus een Crazy rifle of zelfs een vastlopend rifle. Mijn ammo komt er niet omwille van men R2 button.

    Nu is men vraag dus: weet iemand een oplossing? Is dit een gekend probleem?

    Ik weet het:Google is your friend. Maar forums zijn er toch ook voor iets 😀

    Zou ik Sony contacteren of is het onbegonnen werk voor een nieuwe controller te vragen aan hun ?

    Ik zou gewoon contact opnemen met Sony. Na wat ik van anderen gehoord heb krijg je redelijk vlot een nieuwe controller van sony, proberen waard 🙂

  4. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Minder meegooien als je weer eens gekilled wordt met GTA:online

    Uhm…………

  5. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Alright thanks Voor de comments. IK zal het me morgen maar eens wagen voor een nieuwe controller binnen te slepen…

  6. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    Je kan de controller ook openmaken en het veertje van de R2 halen, dan blijft die in ieder geval niet meer steken.
    Kijk anders even op youtube. http://www.youtube.com/watch?v=PIYWv0ijcdo

  7. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Minder meegooien als je weer eens gekilled wordt met GTA:online

    Gta online op de ps4 ja?

  8. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Je kan de controller ook openmaken en het veertje van de R2 halen, dan blijft die in ieder geval niet meer steken.
    Kijk anders even op youtube.

    Wel handig om te weten dat als je je controller open maakt de garantie erop vervalt!

  9. 425 XP
    jamez's avatar

    Gta online op de ps4 ja?

    Ik hoop voor je dat je weet dat DS4 gewoon op PS3 werkt

  10. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Ik hoop voor je dat je weet dat DS4 gewoon op PS3 werkt

    Ja maar gta niet

  11. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Je krijgt hier echt geen nieuwe controller voor, dit is je eigen schuld en valt niet onder garantie.

  12. 2457 XP
    peyj's avatar

    Je krijgt hier echt geen nieuwe controller voor, dit is je eigen schuld en valt niet onder garantie.

    Uhm.. Hoezo? Tenzij hij er echt mee heeft gegooid of op een andere manier iets met de controller heeft gedaan waardoor deze kapot is dan wel. Maar als je hiermee teruggaat naar de winkel en het valt netjes binnen de garantie periode sturen ze ‘m gewoon netjes op hoor. Bij twijfel kan je altijd met Sony bellen.

  13. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Je krijgt hier echt geen nieuwe controller voor, dit is je eigen schuld en valt niet onder garantie.

    Wel grappig dat je denkt dat ik men controller na de knoppen zou gooien…
    Het was wel degelijk een prototype fout. Ik heb ondertussen al contact opgenomen met Sony…binnen 3 weekjes heb ik een nieuwe. Ondertussen koop ik toch maar 1 in de loop van de week dat ik toch nog op men ps4 kan…

  14. 142 XP
    gamer1988's avatar

    Wel grappig dat je denkt dat ik men controller na de knoppen zou gooien…
    Het was wel degelijk een prototype fout. Ik heb ondertussen al contact opgenomen met Sony…binnen 3 weekjes heb ik een nieuwe. Ondertussen koop ik toch maar 1 in de loop van de week dat ik toch nog op men ps4 kan…

    3 weken is wel lang ik heb vandaag 2 controllers om gewisseld bij game mania geen probleem ik heb zelfs het bonnetje niet eens laten zien hij zei dat het vaak voor kwam

  15. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    sony bellen dan moet je de controller terug sturen had zelf 2 controllers waarbij de R1 p\knop niet terug veerde, na enkele maande gamen . binnen enkele dagen had ik ze terug, nu hopen dat ze langer mee gaan dan de vorige, gewoon op sturen.
    dan dat je zelf er aan gaat klooien.

  16. 233 XP
    Johnny's avatar

    ik weet niet wat mensen met die controllers doen, maar ik heb een zwarte en een rode controller helemaal nergens last van.(heb ze beide vanaf de launch)
    moet niet zoveel hameren op die knoppen miss helpt dat of stoppen met het eten ervan 😛

  17. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    sony bellen dan moet je de controller terug sturen had zelf 2 controllers waarbij de R1 p\knop niet terug veerde, na enkele maande gamen . binnen enkele dagen had ik ze terug, nu hopen dat ze langer mee gaan dan de vorige, gewoon op sturen.
    dan dat je zelf er aan gaat klooien.

    Dat heb ik ook al een aantal maanden en ik speel haast nooit op m’n ps4 en gooi er ook niet mee.
    Zaterdag maar eens terug gaan naar de GM.

  18. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Dat heb ik ook al een aantal maanden en ik speel haast nooit op m’n ps4 en gooi er ook niet mee.
    Zaterdag maar eens terug gaan naar de GM.

    Deze gamer gooit ook nooit met controllers, doen alleen personen die niet tegen hun verlies kunnen,
    is maar een game , wie gooit nu zijn contoller kapot ter waarde van 64,- euro, nee hoor wij niet.

  19. 8866 XP
    7th-son's avatar

    Deze gamer gooit ook nooit met controllers, doen alleen personen die niet tegen hun verlies kunnen,
    is maar een game , wie gooit nu zijn contoller kapot ter waarde van 64,- euro, nee hoor wij niet.

    wie koopt er dan ook een controller van 64 euro? ze zijn toch 59 euro? 😛
    in al die jaren dat ik game, heb ik wel eens een controller door de kamer zien vliegen, welliswaar niet door mezelf
    af en toe heb ik wel dat de frustratie bij een spelletje zo hoog ligt, als je bv geirriteerd bent, en dat je de neiging krijgt om het te doen
    maar dan stop ik meestal gewoon haha

  20. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Deze gamer gooit ook nooit met controllers, doen alleen personen die niet tegen hun verlies kunnen,
    is maar een game , wie gooit nu zijn contoller kapot ter waarde van 64,- euro, nee hoor wij niet.

    Ik zeg ook niet dat hij er mee gooit 🙂
    Maar goed ik heb hem vandaag om kunnen ruilen bij de GM.