Forum

Topic: Zal de toekomst eruit zien als de game Destiny ? .Het Epic topic .

Anoniem's avatar

Hey beste gamers ,
Ik zat juist ff te dagdromen over Destiny en ik dacht is Destiny ( GAME ) de toekomst ?
Zo dacht ik waarom zouden de mensen geen gezichthaar hebben ? enz .
Weet iemand het antw ?
Waar ik eigenlijk met dit topic naar toe , zijn jullie gedachten en wat jullie allemaal afvragen als in de toekomst de wereld zou hetzelfde zijn als Destiny .

Ik weet het nu al scheren moeten we al niet meer .
Maak er een er grappig topic van of zie je het echt zo , deel het mee op dit topic .

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Alsjeblieft niet, ik hou van variatie in het leven 😉

  2. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    Hey beste gamers ,
    Ik zat juist ff te dagdromen over Destiny en ik dacht is Destiny ( GAME ) de toekomst ?
    Zo dacht ik waarom zouden de mensen geen gezichthaar hebben ? enz .
    Weet iemand het antw ?
    Waar ik eigenlijk met dit topic naar toe , zijn jullie gedachten en wat jullie allemaal afvragen als in de toekomst de wereld zou hetzelfde zijn als Destiny .

    Ik weet het nu al scheren moeten we al niet meer .
    Maak er een er grappig topic van of zie je het echt zo , deel het mee op dit topic .

    hoop het niet vind dat dlc van destiny van 35 euro voor paar single player missie beetje te duur

  3. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Alsjeblieft niet, ik hou van variatie in het leven 😉

    Mooi eerste reactie is binnen en de ik kijk uit naar de volgende .

  4. 425 XP
    jamez's avatar

    hoop het niet vind dat dlc van destiny van 35 euro voor paar single player missie beetje te duur

    Niemand weet nog wat er in die 2 packs zit, kosten trouwens €20,- los 😉

  5. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    Niemand weet nog wat er in die 2 packs zit, kosten trouwens €20,- los 😉

    Expand your Destiny adventure with brand new story missions, cooperative and competitive multiplayer arenas, and all wealth of all new weapons, armor, and gear to earn. The Destiny Expansion Pass includes Destiny Expansion I: The Dark Below and Destiny Expansion II: House of Wolves. In The Dark Below, you’ll discover an ancient tomb has been unsealed. Beneath the surface of the Moon, a dark god has answered centuries of prayer, and a dark army has risen. Explore the true depths of the Hellmouth. Stop the dark Hive ritual and survive

  6. 490 XP
    Goregash's avatar

    Duur dlc, huil huil, niet goed gelezen waar OP het over heeft, huil huil.

    En topic is alweer verkracht door iemand’s mening… Jammer zeg. In plaats van te hebben waar OP over begon begin je meteen met zeiken over de DLC’s die duur zijn.

    ON TOPIC

    Ik denk niet dat onze toekomst er zo uit komt te zien 😛 Zoiezo missen we de traveler en wat alien rassen om ons heen. En wat betreft baardgroei hoop ik het niet! Baarden zijn toppunt van mannelijkheid. En hoe zit dat met alle schmink? Iedereen draagt ook vage verfstrepen xD Ik twijfel of dat ooit modieus zal zijn.

  7. 2457 XP
    peyj's avatar

    Natuurlijk is dit een zoveelste sci-fy scenario. Hoewel ik het echt een hele toffe vind is het natuurlijk nooit mogelijk. Daarbij bedoel ik The Traveler, The Light en The Darkness. Ik zie wel een toekomst dat de mensheid ooit andere buitenaardse rassen tegenkomt, maarja hoe die vorm gegeven zullen zijn is de vraag. Wel geloof ik dat niet automatisch iedere alienras vijandelijk zal zijn. Ik verwacht ook wel dat er ooit op de maan en mars kolonies worden gemaakt. Maar Venus e.d. hebben gewoon een klimaat waar geen mens ooit kan leven. Dat van die baarden laat ik maar even links liggen. Misschien is de mens wel zo ver geevolueerd dan ons lijf geen gezichtsbeharing meer nodig heeft XD. I.v.m dat de helmpjes en maskers niet meer passen.

    Beetje sci-fy fan kan Destiny zeker waarderen. Grootste struikelblok waar ik over val.. Hoezo heeft de maan dezelfde zwaarte kracht ingame als Mars, Venus en de Aarde? XD

  8. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    [quote]En topic is alweer verkracht door iemand’s mening… Jammer zeg. In plaats van te hebben waar OP over begon begin je meteen met zeiken over de DLC’s die duur zijn.

    als je daar aan stoort waarom zit je dan op dit forum iedereen mag ze eigen mening geven

    -ontopic-

    denk dat er ooit wel een tijd komt dat we op mars of venus wonen

  9. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Het is eigenlijk een topic waar je iets kwijt kan als je eens denkt wat als het later zo word als in Destiny of Mass Effect .
    Het is een onspanning topic .
    Dus dlc hebben niets met de toekomst te maken .
    Ik dacht juist aan sex human vs robot dat moet vonken geven of hebben we geen sex meer in de toekomst ?
    Wat denken jullie ?
    🙂

  10. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Het mooie van de toekomst is dat niemand het kan voorspellen maar de meeste wel een idee of droombeeld erover hebben.
    Zelf denk ik dat het diverse richtingen op kan gaan…
    syfy achtig met nog meer luxe en technologische vooruitgang, waardoor sommige dingen uit destiny en mass effect bijvoorbeeld mogelijk kunnen zijn…
    maar het kan ook totaal anders, richting apocolytische tijden bijvoorbeeld…dus meer fall out of madmax achtig.

    Het enige wat ik wel weet is dat sommige dingen sneller gaan dan gedacht en andere dingen veel langzamer.. mooi voorbeeld is back to the future, zoals hoe men in 1985 dacht dat de wereld er nu uit zou zien met vliegende auto’s bijvoorbeeld laat maar zien dat de toekomst simpelweg onvoorspelbaar is.
    Wel is het zo dat juist dat soort ideeen uit games en films uiteindelijk realiteit worden omdat men toch altijd hun fantasieen realiteit wil maken…

    maar of we haarloze mensen worden die sex hebben met robots… wie weet dat het uiteindelijk zover komt, maar het zal niet van de een op de andere dag gaan in ieder geval.

  11. 4299 XP
    Peter01's avatar

    ik denk dat apple tot een echte religie uitgeroepen word en over de wereld gaat heersen

  12. 357 XP
    Mausie's avatar

    Het mooie van de toekomst is dat niemand het kan voorspellen maar de meeste wel een idee of droombeeld erover hebben.
    Zelf denk ik dat het diverse richtingen op kan gaan…
    syfy achtig met nog meer luxe en technologische vooruitgang, waardoor sommige dingen uit destiny en mass effect bijvoorbeeld mogelijk kunnen zijn…
    maar het kan ook totaal anders, richting apocolytische tijden bijvoorbeeld…dus meer fall out of madmax achtig.

    Het enige wat ik wel weet is dat sommige dingen sneller gaan dan gedacht en andere dingen veel langzamer.. mooi voorbeeld is back to the future, zoals hoe men in 1985 dacht dat de wereld er nu uit zou zien met vliegende auto’s bijvoorbeeld laat maar zien dat de toekomst simpelweg onvoorspelbaar is.
    Wel is het zo dat juist dat soort ideeen uit games en films uiteindelijk realiteit worden omdat men toch altijd hun fantasieen realiteit wil maken…

    maar of we haarloze mensen worden die sex hebben met robots… wie weet dat het uiteindelijk zover komt, maar het zal niet van de een op de andere dag gaan in ieder geval.

    Sex met robotten, Hmmz die toekomst mag van mij wel weg blijven =P

  13. 490 XP
    Goregash's avatar

    ik denk dat apple tot een echte religie uitgeroepen word en over de wereld gaat heersen

    Hahaha. Een wereld zonder oorlog zou ook gewoon fijn zijn. Geen alien invasie maar gewoon vriendelijk handel drijven 😛