Forum

Topic: driveclub club

Anoniem's avatar

Zoals jullie weten komt volgende week driveclub uit en hierbij is het de bedoeling om met een club van vrienden (soort clan) races en punten te gaan behalen zijn er mensen die een psx sense club willen beginnen ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

27 reacties

  1. 53 XP
    nikos_cs's avatar

    Ik heb de game gepreorderd en wil best een PSX-Sense Club opstarten.

  2. 389 XP
    Suugie's avatar

    ik vind het altijd wel leuk dat er voor vrijwel iedere game die uit komt een club vanuit deze community komt 🙂
    Wellicht dat we de chat die al loopt op de ps4 kunnen gebruiken om dit af te spreken?
    Zijn er meer mensen van op de hoogte.

  3. 24 XP
    dutchhero's avatar

    ik wil ook wel meedoen met de psx sense club.

    hoe kom ik trouwens in de chat die al loopt op de ps4?

  4. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Ik heb hem ook ge-pre-orderd. Nog een weekje wachten!

  5. 19 XP
    Ceessie's avatar

    Ik heb hem ook gepreorderd maar kun je hem niet beter digitaal binnen halen is het voordeliger of is deze dan niet compleet

  6. 342 XP
    0daro0's avatar

    ik heb de + editie misschien toch maar even ugraden en meteen season pass kopen 😀

  7. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Mijn Special Edition komt morgen binnen dus voeg mij maar toe !!!!

    PSN MCLERC

  8. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Vandaag besteld, dus morgen of overmorgen binnen.

    Add mij maar

  9. 27 XP
    Dom1nater's avatar

    De game vanacht binnen geharkt maar nog nie kunnen spelen maar de club kan maar uit 6 man bestaan best jammer add me maar op psn Dom1nater

  10. 53 XP
    nikos_cs's avatar

    Aangezien het max leden 6 is heb ik geen psxsense club gemaakt maar een deelclub voor leden uit Groningen. Zoek op “PSX Sense Grunn” om lid te worden.

  11. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Iedereen die denkt dat er gesleuteld moet worden aan de gameplay: NEEAlles is juist perfect. De tijdritten voelen intens en je moet alles durven geven, geen enkele fout maken. Tis al sinds grid 2 geleden dat ik nog een race game de max gevonden heb. Driveclub vindt ik zelfs beter…De auto’s moet je onder de knie krijgen en het circuit ook. Je moet leren gas geven in bochten… Ik zit nu op lv 36 bijna. Ik heb nog vele events niet gedaan maar dat komt omdat ik alles perfectioneer. Van amateur tot semi pro heb ik 99% alles van de challenges

  12. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik vind het het ook een geweldig spel! Ik ben van de realisme.. en met de geweldige cockpitview klopt het spel helemaal. Ik ben nou level 25, en kan nu net voor het eerst online 😀

  13. 53 XP
    nikos_cs's avatar

    Aangezien het max leden 6 is heb ik geen psxsense club gemaakt maar een deelclub voor leden uit Groningen. Zoek op “PSX Sense Grunn” om lid te worden.

    Nog 4 vrije plaatsen.

  14. 96 XP
    Skillzone_NL's avatar

    Ik wil ook wel in de club ikzelf heb er al 1 GearShifterz maar ikzelf woon niet in groningen XD is dat een probleem?

  15. 8866 XP
    7th-son's avatar

    Iedereen die denkt dat er gesleuteld moet worden aan de gameplay: NEEAlles is juist perfect. De tijdritten voelen intens en je moet alles durven geven, geen enkele fout maken. Tis al sinds grid 2 geleden dat ik nog een race game de max gevonden heb. Driveclub vindt ik zelfs beter…De auto’s moet je onder de knie krijgen en het circuit ook. Je moet leren gas geven in bochten… Ik zit nu op lv 36 bijna. Ik heb nog vele events niet gedaan maar dat komt omdat ik alles perfectioneer. Van amateur tot semi pro heb ik 99% alles van de challenges

    Ik dacht dat jij het zo een slecht spel vond, dat je het een schande vond dat een game zo werd uitgebracht, en dat die terug naar de winkel ging?
    Althans, dat zei je in een ander topic van je

  16. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ik dacht dat jij het zo een slecht spel vond, dat je het een schande vond dat een game zo werd uitgebracht, en dat die terug naar de winkel ging?
    Althans, dat zei je in een ander topic van je

    Ik had het spel maar 30 minuten getest….

    Bovendien heb ik je gelijk gegeven in het vorige topic…. Ik blijf het een goede game vinden nu. Alleen spijtig van de servers maar offline kan je ook events creëren … Ik heb zelfs de season PASS al aangeschaft. Wat ik bijna nooit doe.

  17. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Zijn er nog mensen op zoek naar club-genoten?

  18. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Bij mij en R*Forever kan nog 1 iemand erbij.

  19. 1870 XP
    R*forever's avatar

    @crazy funky style…

    Nee onze club was niet psx sense related. We hebben jou ge invité omdat je toch redelijk wat speelde. We hadden uiteraard een goede club driver nodig…

    We zijn al in de top 50 van de wereld ! Die lv 1 uit onze club moet eruit die doet echt niks. Ben bijna lv 49

  20. 544 XP
    Yeroon's avatar

    @Crazyfunkstyle / @R*Forever: Maar hoe werkt het nou precies. Stel wij zijn een club: moeten we dan tegelijk online zijn om voor onze club te racen?

    Ik ben nu level 18, maar voeg me gerust toe 🙂 (PSN: Yeroon)

  21. 1870 XP
    R*forever's avatar

    @Crazyfunkstyle / @R*Forever: Maar hoe werkt het nou precies. Stel wij zijn een club: moeten we dan tegelijk online zijn om voor onze club te racen?

    Ik ben nu level 18, maar voeg me gerust toe 🙂 (PSN: Yeroon)

    Je hebt een coureurs level: deze kan max tot lv 50

    Voor races of eender wat je doet verdien je punten. Je hebt iets van rond de 15 miljoen nodig voor lv 50

    Deze punten gaan naar je coureurs level na het beëindigen van events. Er zijn ook tal van rewards voor zoveel km gereden te hebben met fabrikant “x”, drifts, tijdritten, inhaal maneuvres enz…

    Je club lv begint actief als je 2 leden hebt. Het is eigenlijk ook een lv 50 systeem maar iederen zamelt punten in. Voor lv 25 heb je bv al 20 miljoen punten nodig…

    Deze 2 krijgen dezelfde punten van events maar hebben dus aparte lv’s. Door lv up te gaan krijg je exclusieve auto’s, patterns, skins, logo’s…

    Ik raad aan toch effe te wachten. Wij zijn zeker 20 miljoen punten kwijt omwille de servers die online liggen..,

    De nieuwe update is blijkbaar wel een schot in de zaak. De game komt stilaan tot zijn recht ..

    De game is voor mij zeker een dikke 9 waard. Fuck reviewers denk aan jezelf… Er zijn misschien maar 58 wagens of zelfs minder maar ik heb godverdomme echt een kick van sommige wagens… Ik heb de banen al zoveel gezien en ze blijven verdomd goed.

    Het rijgedrag moet je wennen. En driften lijkt makkelijk maar je kan ook echt tot 3000 punten gaan per kleine bocht als je de hang of it snapt…

    Het is geen arcade game want je spint constant voor de minste bocht als je een foutje neemt… Botsing kan fataal zijn. En je verliest megaveel tijd… Het is ook zeker geen simulatie..

    Ik vermaak me er prima mee, en mijn club members ook blijkbaar 🙂

  22. 28 XP
    beerry010's avatar

    mij kan je ook toevoegen ik ben level 26

    psn: beerry010

  23. 28 XP
    beerry010's avatar

    Bij mij en R*Forever kan nog 1 iemand erbij.

    je kan mij toevoegen ik ben level 26

    psn: beerry010

  24. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    @crazy funky style…

    Nee onze club was niet psx sense related. We hebben jou ge invité omdat je toch redelijk wat speelde. We hadden uiteraard een goede club driver nodig…

    We zijn al in de top 50 van de wereld ! Die lv 1 uit onze club moet eruit die doet echt niks. Ben bijna lv 49

    Darkbullet zei zelf tegen mij dat ik iemand kon inviten, maargoed als hier iemand met een hoog niveau zit, dan kan die joinen lijkt mij (iom met R*forever :P)

  25. 96 XP
    Skillzone_NL's avatar

    Voeg mij ook maar toe:
    Skillzone_NL

  26. 17 XP
    Erikjeo's avatar

    Ik wil ook wel in een club.. Voeg mij maar toe.. Psn Erikoah

  27. 248 XP
    KingOfPop1981's avatar

    Mijn club zit al vol. Maar wil best hier posten als er plekje vrij is. Staan nu op club level 17.