Forum

Topic: Problemen met online gaming

Anoniem's avatar

Heb problemen met online gamen , ik ben online op ps netwerk en zie me vrienden online
Als ik vervolgens destiny wil spelen krijg ik na het het opstartscherm van destiny de melding : Het gebruik van door de gebruiker gegenereerde media is niet toegestaan voor je account.
Vervolgens krijg ik de melding : het gebruik van chat en berichtenfuncties van deze applicatie is niet toegestaan voor je account.
Heb ook cod ghosts online geprobeerd en ook daar kan ik niet verbinden met de server !
Mijn ps plus account is nog zeker 3 maanden geldig..

Wat is er aan de hand ??

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 46 XP
    amfri's avatar

    Ik heb het ook met Destiny.
    Bij Battlefield nergens last van.
    Ligt aan Destiny waarschijnlijk.

  2. 389 XP
    Suugie's avatar

    ik kwam gisteraaf ook nie op cod ghosts, battlefield ging prima.
    mischien nog wat problemen doordat psn gisteren even offline was?
    was wel lullig, besloot cod weer een kans te geven na 4 maanden nie gespeeld te hebben, doet ie t niet 😛

  3. 490 XP
    Goregash's avatar

    Nee PSN was weer es aan het kutten gisteren. Friendrequests kwamen niet binnen, chat berichten kwamen pas 10 minuten later. Gisteren een paar uur geprobeerd een groep te maken en uiteindelijk me console uitgeflikkerd omdat niemand requests binnen kreeg en berichten sturen zo fucking traag was. Voice chat was wel gewoon goed btw en je kon iig gewoon spelen.

    Denk dat gisterenochtend een behoorlijke klap is geweest bij playstation. Was de hele dag beetje onstabiel. Ik hoop dit weekend voor betere verbinding…

  4. 71 XP
    Rehabinum's avatar

    Mij hielp het om de DNS aan te passen naar die van Google. Had dit ook altijd op mijn PS3, maar nooit meer aangepast toen ik mijn PS4 had gekocht. Had hetzelfde probleem met Destiny gisteren en ook downloaden uit de store deed het niet en dit hielp.

    Primaire DNS moet 8.8.8.8 en secundaire DNS moet 8.8.4.4 zijn.

    Hopeliijk help jullie dit ook.

  5. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Mij hielp het om de DNS aan te passen naar die van Google. Had dit ook altijd op mijn PS3, maar nooit meer aangepast toen ik mijn PS4 had gekocht. Had hetzelfde probleem met Destiny gisteren en ook downloaden uit de store deed het niet en dit hielp.

    Primaire DNS moet 8.8.8.8 en secundaire DNS moet 8.8.4.4 zijn.

    Hopeliijk help jullie dit ook.

    Het help mij wel ja !! Ben weer back online !
    Ik lees op andere sites dat t voornamelijk mensen zijn met upc die de problemen ondervinden , heb zelf ook upc !

  6. 71 XP
    Rehabinum's avatar

    Het help mij wel ja !! Ben weer back online !
    Ik lees op andere sites dat t voornamelijk mensen zijn met upc die de problemen ondervinden , heb zelf ook upc !

    Goed om te horen dat je weer online bent. Veel game plezer 🙂

  7. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Goed om te horen dat je weer online bent. Veel game plezer 🙂

    Bedankt voor de nuttige tip. 🙂

  8. 10 XP
    SKUNKYYY's avatar

    FIFA werkt slecht, kan telkens geen verbinding maken met Origin.
    Destiny werkt prima.

    Alleen de server onderhoudsbeurten worden niet van te voren aangekondigd, en het is op onplezierige momenten.

    Sinds ik 50 euro voor het Plus pakket betaal heb ik meer erfenissen dan dat ik had bij mijn PlayStation 3. Ik hoop dat ze met alle inkomsten van PlayStation Plus dit snel verbeteren!