Forum

Topic: Skylanders

Anoniem's avatar

Beste mensen van PSX sense

Vandaag ga ik een cadeau kopen voor een neefje van 8 jaar. Hij wil een poppetje van skylanders hebben. Misschien raad je het al een beetje aan mijn omschrijving, maar ik heb daar de ballen verstand van 🙂
Ik ben erachter gekomen dat niet elke skylander compatibel is met iedere game. Zijn er nog meer dingen waar ik op moet letten? Wat zijn een beetje stoere skylanders? Er zit hier ook een Nedgame en zijn er skylanders die niet bij de bart smit kan halen, maar wel daar te verkrijgen zijn (zodat hij een beetje bijzondere heeft). Hij heeft al een wii spel gekregen van mij dus ik wil er rond de 10 euro voor uitgeven.

iemand suggesties?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 1199 XP
    chris65's avatar

    Topic kan gesloten worden. De aankoop is gedaan

  2. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Snel besloten in 4 uur tijd zonder verstand van zaken, ik vraag me af hoe je het nou hebt opgelost 😛 ?

  3. 1199 XP
    chris65's avatar

    Gokken 🙂 gelukkig wist nedgame ook wat kon en niet kon. Was een goede gok trouwens, want hij ging helemaal uit z’n dak