Forum

Topic: Inloggen PSN "een ogenblik geduld"

Anoniem's avatar

Beste psx-fans,

Na een lange tijd sparen heb ik dan eindelijk een ps4 gekocht! maar als ik wil inloggen op mijn psn account dan blijft het scherm hangen op “een ogenblik geduld”. Ook als ik een nieuw account wil maken gebeurt dit. Ik wil destiny spelen maar dat kan weer enkel als je bent ingelogd op het psn! ik moet zeggen dat ik mijn geduld al aardig ben verloren. Ik heb de helpdesk van psn gebeld en die hebben me instellingen doorgestuurd die ik moet instellen voor mijn internet. Maar na het doorvoeren van deze instellingen is het probleem nog steeds!

iemand een oplossing???? ik heb al geformateerd en internet dns naar 8.8.8.8 en secundaire dns naar 8.8.4.4. gedaan en IP adres ingevuld.

Ik wordt gekkkk!!!!

alvast bedankt

Met vriendelijke groet,

Killbilspier

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 802 XP
    phinal's avatar

    Misschien even je NAT type naar 2 zetten? Dat kan je meestal wel helpen (als je dat nog niet gedaan hebt)

  2. 262 XP
    dnmw2705's avatar

    Misschien even je NAT type naar 2 zetten? Dat kan je meestal wel helpen (als je dat nog niet gedaan hebt)

    Leuk dat je dat zegt over nat-types… Mijn PS3 en PS4 hebben precies dezelfde instellingen… de PS3 heeft nat-type 2 en de PS4 heeft nat-type 3… instellingen in de router/modem zijn ook identiek… iemand een idee?

  3. 162 XP
    MollieO1's avatar

    Klote kilbillspier!!!

    Misschien moet je nog een keer terug bellen naar Sony justin?
    Fix het even dan dan gaan we ff destiny’n

  4. 310 XP
    killbilspier's avatar

    Het is opgelost! nou ben ik vanmiddag weer terug gegaan naar de media markt en mijn probleem uitgelegd. toen we het bij de media markt gingen testen kon ik opeens wel inloggen??? ik stond natuurlijk een beetje voor lul maar goed ik heb toen voor de zekerheid maar een lange ethernet kabel gekocht en maar verbonden via de ethernet kabel. Nu heb ik er geen last meer van gelukkig!

    Ik had btw wel nat type 2 op mijn ps4 toen het probleem zich voor deed. en ik vind het nog steeds gek dat ik niet kon inloggen maar mijn huisgenoot die ook een ps4 heeft dat wel kon.

    oja en om SONY nog even te bashen wat een kut klantenservice is dat zeg. Ik moest serieus 2x een half uur wachten voordat ik iemand aan de lijn had en dan komen tot de conclusie dat ik mijn ps4 maar op moest sturen.

  5. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Het is opgelost! nou ben ik vanmiddag weer terug gegaan naar de media markt en mijn probleem uitgelegd. toen we het bij de media markt gingen testen kon ik opeens wel inloggen??? ik stond natuurlijk een beetje voor lul maar goed ik heb toen voor de zekerheid maar een lange ethernet kabel gekocht en maar verbonden via de ethernet kabel. Nu heb ik er geen last meer van gelukkig!

    Ik had btw wel nat type 2 op mijn ps4 toen het probleem zich voor deed. en ik vind het nog steeds gek dat ik niet kon inloggen maar mijn huisgenoot die ook een ps4 heeft dat wel kon.

    oja en om SONY nog even te bashen wat een kut klantenservice is dat zeg. Ik moest serieus 2x een half uur wachten voordat ik iemand aan de lijn had en dan komen tot de conclusie dat ik mijn ps4 maar op moest sturen.

    Sony heeft een goed service zal door drukte zijn , ja dan moet je even geduld hebben, zijn meer ps4 eigenaars waar een verbinding met kabel juist dan wel de ps4 op werkte, in dit geval als sony aanraad het terug te sturen, is het wel raadzaam om dit te doen, (dan zal daar wel een defect in zitten, bij de eerste omruil, dan krijg je zeker weten een nieuwe ps4 terug gezonden in enkele dagen kan 3 tot 5 dagen zijn, zo als in mijn geval ook is gebeurd, dus gewoon opsturen…….en daar bij jou klacht is nu gemeld, dus heb je een beperkte tijd dat je het moet terug sturen, dan is de kans groot dat je buiten die periode geen aanspraak over deze klacht kan maken, op sturen knul is mijn wijze raad aan jou 😉 ps ik had een heel ander probleem namelijk kon battlefield 4 van ps3 geupdated naar ps4 op eens niet meer gamen op ps4

  6. 2 XP
    darknidja's avatar

    Ik had eerst ook problemen met mijn nat type.
    Ik heb mijn ps4 in dmz zone gezet.(Dan staan alle poorten open voor de ps4)
    Ik heb dat als volgt gedaan.

    Ga naar google chrome (of een andere webbrowser.)
    Typ in 192.168.1.1
    Nu kom je bij een inlog scherm van je router.
    Meestal is de gebruikersnaam ‘admin’ en het wachtwoord ‘admin’ (zonder de haakjes)
    (Mocht dit niet werken probeer dan je inlog naam en je wachtwoord van de wifi te gebruiken.)
    Als het goed is kom je in de instellingen van je router.
    Ga dan naar Applications & Gaming.
    Daar zie je DMZ staan.
    Klik op Enable.
    Vul hier het Mac adres van je ps4 in. (Bij mij kan ik de optie ‘DHCP Client table’ gebruiken)
    Als ik dan de ps4 aan zet en de rest even van wifi af haal is dat het enigste apparaat.
    Gewoon het Mac adres kopieeren, bij destination invullen en de instellingen opslaan.
    Mocht je ps4 niet op wifi zitten, dan moet je even google hoe je het Mac adres kan achterhalen.

    Als het gelukt is moet je de ps4 even uit en aan zetten.

    Hoop dat ik hier jullie mee kan helpen.

  7. Anoniem -
    Anoniem-8832's avatar

    mij playstation store werkt ook niet een ogenblik geduld maar werkt niet wat moet ik doen