Forum

Topic: Maak nooit 2 montages tegelijk :(

Anoniem's avatar

Fuck wat ben ik toch een enorm kieke. Ik had zo insane clips van bf4 en destiny/driveclub. Ik had er een mega project van gemaakt en het ging men beste montage ooit worden..

Ik was met sniper elite 3 ook een montage aan het maken. Deze was af dus ook gerenderd.

Ik dacht dan maar men capture galerie uit te kuisen… Maar ik was godverdomme vergeten dat men andere montage niet gerenderd was. Ik heb dus in een klik 2-3 uur voor niks gemonteerd.

Ik wou van dat project een mega montage maken dat je doet verbazen. Ik heb het aan verscheidene mensen getoond via share delen. En nu is alles FUCKING weg…

Echt zoooo kut. Ik was van plan zelf muziek op te steken. Vant weekend ging ik iemand zen pc gebruiken voor men iTunes muziek op USB te zetten…

Ik had echt alles tot in de puntjes uitgewerkt. Ben niet pissed maar wel zwaar geshocked hoe dom ik niet was…. Nu ga ik het nooit meer kunnen zien πŸ™

Velen vonden het echt te insane voor woorden. Jet vs tank clips, RPG vs chopper. En ook cross overs zelf! Echt zo jammer..

Schrijven geeft me een opluchting. Dit topic was gewoon effe voor men frustratie kwijt te raken.., ach ja het blijft maar een video tje… Maar wel een uitblinker waar ik 3 uur aan gewerkt heb. En een week lang bf4 heb moeten spelen.

Fuck, fuck,fuck echt FUCKING klote …

Oke nu ben ik opgelucht (half maar πŸ™ )

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 168 XP
    MrSvenGame's avatar

    Ik snap het niet, zijn de gemonteerde video’s weg of zijn de filmpjes zonder montage weg die je moest gebruiken ofzo?

  2. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ik snap het niet, zijn de gemonteerde video’s weg of zijn de filmpjes zonder montage weg die je moest gebruiken ofzo?

    Filmpjes van share staan in de capture galery…
    Als je een project start in SHAREfactory gebruikt hij de capture galery.

    Als je klaar bent met monteren kan je alles opslaan. Maar als je de per ongeluk(zoals mij dus overkomen is πŸ™ ) je filmpjes verwijdert uit de galery gaat jouw project ook naar de vanen. Omdat hij blijkbaar de clips niet kopieert maar gebruikt van je galery. Enkel renderen is de oplossing..

    Maar ik wou er dus nog muziek op zetten…nu mag ik er naar fluiten. Al men clips zijn weg en de montage zou ik dus volledig opnieuw moeten maken moest ik een manier vinden voor het te recoveren ..,

  3. 8864 XP
    7th-son's avatar

    rot voor je zeg! al die tijd er aan besteed, en dan niets terug hebben.
    Zelf ook wel eens gehad met een AMV die ik aan het maken was destijds..

    Even over renderen, ik denk niet dat je dat woord bedoelt, aangezien dat richting CGI gaat. Je plakt tenslotte alleen maar beeld materiaal aan elkaaar toch?

    Renderen is het genereren van een digitale afbeelding uit een driedimensionaal model met behulp van de computer. Het model is een beschrijving van objecten en de eigenschappen daarvan in een strikt gedefinieerde taal of datastructuur. Het bevat informatie over de geometrie, de belichting, de schaduw en de eigenschappen van de objecten.

  4. 1870 XP
    R*forever's avatar

    rot voor je zeg! al die tijd er aan besteed, en dan niets terug hebben.
    Zelf ook wel eens gehad met een AMV die ik aan het maken was destijds..

    Even over renderen, ik denk niet dat je dat woord bedoelt, aangezien dat richting CGI gaat. Je plakt tenslotte alleen maar beeld materiaal aan elkaaar toch?

    Nou,ik denk toch wel renderen hoor. Want deze optie zorgt ervoor dat elke clip gemonteerd wordt aan elkaar en vervolgens als uitwerking een nieuwe vid krijgt…
    Dan pas kon ik men clips verwijderen πŸ™

    Ik had er zolang aan gewerkt dat deze montage gegraveerd staat in mijn hersenen.

    – het begon met een wtf moment uit cod ghosts:extinction. Een 3 seconden vid waar een alien letterlijk vloog door een Shotgun …
    – vervolgens een crash in driveclub waar ik maar liefst 20 keer overkop ging..
    – vervolgens een insane crash vanuit cockpitview
    (Gelukkig heb ik de dc video’s nog)
    – daarna begon het met een enemy die naar mij toe jumpt en ik ook samen. Facen we mid air en tijdens de cross over(wanneer we juist elkaar net niet passeren)
    Deed ik een sick quickscope… He got owned. Beste part dat was de eerste kill van de match.
    -daarna een een knife kill van
    -daarna een aussalt kill
    -knife kill
    -longshot kill… Ik ontwijk zijn shots en kom persoonlijk met een aussalt naar hem toe
    -blade dancer feed
    -blade dancer wave
    -enemy kill… Zodat hij naar beneden springt …
    -3 enemy’s die op mij afkomen. Ik gooi een granaat vanuit de lucht… Vervolgens loop ik onder hun door. 2kills door granaat. De andere bespring ik…
    – daarna een 4.00 KD loading screen als transitie gebruikt. Zodat het lijkt dat dit het einde was. Vervolgens nog 2 sniper kills snel naar mekaar. 1 sniper kill vanuit een een tunnel die echt zeer smooth was..

    – daarna begon bf4 met een chopper die ik ownde vanop 20 meter maar ofzo..
    -daarna een chopper die voorbij raast..
    -daarna een jet van mega hoog uit de lucht neergehaald met een shot! Want hij raasde mij voorbij en opeens nam hij een loop naar boven
    -daarna een chopper van midden uit de map neergehaald
    -daarna zelfs een chopper neergehaald vanuit de basis in roque transmission van maar liefst heel de map en hij was hoog… Dit was echt een insane kill
    -vervolgens weer een jet kill
    -vervolgens weer een jetkill
    -vervolgens een crashende heli. Ik spring eruit mijn maat gaat dood. Ik teabag hem. Met de tekst:My friend died from the crash.. Daarna zag ik een chopper van wel 2-300 meter ver. Ik zei tegen men maat kijk die ga ik hebben. Ik sprong van vreugde en deed rare bewegingen als voorbereiding.. Ik richt men RPG …. En opeens had ik hem!!!!!
    -SHAREfactory ending screen..

    Dit met de nodige transities. Mijn maat en ik kijken veel RUSSKOFF. ik zweer het deze kills waren dat zeker waard voor een ruskoff video. Gisteren zag ik bv een sick vid van iemand op de ps4 die ook zo kills maakte. Ik leesde de comments van WOW you got skills enz..

    Ik zwaar pissed dat ik men montage niet kon lossen… Want mijn kills waren cru gezegd stukken beter… Hij had ook mooie maar sommige waren echt insane van mij.

    Hier de vid…

    http://youtu.be/WZNO2mfLVkU

    En hier nog een screenshot van die driveclub crash…
    http://i.imgur.com/SMXRi5t.jpg

  5. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Nou,ik denk toch wel renderen hoor. Want deze optie zorgt ervoor dat elke clip gemonteerd wordt aan elkaar en vervolgens als uitwerking een nieuwe vid krijgt…
    Dan pas kon ik men clips verwijderen πŸ™

    Ik had er zolang aan gewerkt dat deze montage gegraveerd staat in mijn hersenen.

    – het begon met een wtf moment uit cod ghosts:extinction. Een 3 seconden vid waar een alien letterlijk vloog door een Shotgun …
    – vervolgens een crash in driveclub waar ik maar liefst 20 keer overkop ging..
    – vervolgens een insane crash vanuit cockpitview
    (Gelukkig heb ik de dc video’s nog)
    – daarna begon het met een enemy die naar mij toe jumpt en ik ook samen. Facen we mid air en tijdens de cross over(wanneer we juist elkaar net niet passeren)
    Deed ik een sick quickscope… He got owned. Beste part dat was de eerste kill van de match.
    -daarna een een knife kill van
    -daarna een aussalt kill
    -knife kill
    -longshot kill… Ik ontwijk zijn shots en kom persoonlijk met een aussalt naar hem toe
    -blade dancer feed
    -blade dancer wave
    -enemy kill… Zodat hij naar beneden springt …
    -3 enemy’s die op mij afkomen. Ik gooi een granaat vanuit de lucht… Vervolgens loop ik onder hun door. 2kills door granaat. De andere bespring ik…
    – daarna een 4.00 KD loading screen als transitie gebruikt. Zodat het lijkt dat dit het einde was. Vervolgens nog 2 sniper kills snel naar mekaar. 1 sniper kill vanuit een een tunnel die echt zeer smooth was..

    – daarna begon bf4 met een chopper die ik ownde vanop 20 meter maar ofzo..
    -daarna een chopper die voorbij raast..
    -daarna een jet van mega hoog uit de lucht neergehaald met een shot! Want hij raasde mij voorbij en opeens nam hij een loop naar boven
    -daarna een chopper van midden uit de map neergehaald
    -daarna zelfs een chopper neergehaald vanuit de basis in roque transmission van maar liefst heel de map en hij was hoog… Dit was echt een insane kill
    -vervolgens weer een jet kill
    -vervolgens weer een jetkill
    -vervolgens een crashende heli. Ik spring eruit mijn maat gaat dood. Ik teabag hem. Met de tekst:My friend died from the crash.. Daarna zag ik een chopper van wel 2-300 meter ver. Ik zei tegen men maat kijk die ga ik hebben. Ik sprong van vreugde en deed rare bewegingen als voorbereiding.. Ik richt men RPG …. En opeens had ik hem!!!!!
    -SHAREfactory ending screen..

    Dit met de nodige transities. Mijn maat en ik kijken veel RUSSKOFF. ik zweer het deze kills waren dat zeker waard voor een ruskoff video. Gisteren zag ik bv een sick vid van iemand op de ps4 die ook zo kills maakte. Ik leesde de comments van WOW you got skills enz..

    Ik zwaar pissed dat ik men montage niet kon lossen… Want mijn kills waren cru gezegd stukken beter… Hij had ook mooie maar sommige waren echt insane van mij.

    Hier de vid…

    http://youtu.be/WZNO2mfLVkU

    En hier nog een screenshot van die driveclub crash…
    http://i.imgur.com/SMXRi5t.jpg

    dat is geen renderen, dat heet video editing…

  6. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Capturecard tweedehands hoeft niet duur te zijn 1000x beter.

  7. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ik ben blij met men share knop…

    Ik wou misschien de elgato hd60 halen maar ik vindt het overbodige luxe. Ik heb zelfs men Msi GX70 verkocht. Ik heb enkel nog een iPad en kan er genoeg mee doen. Tis misschien NOOB friendly software maar ik kan dat apparaat zo GEADVANCEERD gebruiken dat je zou denken van wtf hoe doe je dat…

    En met JB zou ik er zelfs een hack device van kunnen maken. Maar dat doe ik niet meer. Ik koop alles legaal en steun artiesten/devs

  8. 518 XP
    recsto's avatar

    heb het zelf ook gehad. ik dacht ga ff me ps4 opschonen. heb ik dus ook per ongeluk clips verwijderd uit mijn capture galerij

  9. 248 XP
    KingOfPop1981's avatar

    Capturecard tweedehands hoeft niet duur te zijn 1000x beter.

    Complete onzin. Opnemen in HD doet de PS4 prima. Daarna gewoon op externe HDD gooien en editen op je computer.

  10. 1870 XP
    R*forever's avatar

    heb het zelf ook gehad. ik dacht ga ff me ps4 opschonen. heb ik dus ook per ongeluk clips verwijderd uit mijn capture galerij

    Was je dan ook gefrustreerd? Of edit je maar af en toe?

    Men sniper montage is totaal brol vs men project dat gaan vliegen is maar ben toch blij dat deze niet weg is..

    Als ik een game niet meer speel of veel captures heb maak ik er een montage van…

    Dit is men sniper elite 3 montage…

    http://youtu.be/ejQL2gn1_4A

  11. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Tip: gebruik een laptop/pc om te editen. Je kan er niet alleen veel meer mee, het gaat ook nog eens veel sneller en gebruiksvriendelijker dan een controller. Daarnaast kan je je originele bestand lekker op je USB laten als backup en los gaan met editen. Je kan hierdoor nooit de fout maken die jij nu hebt gemaakt πŸ˜‰

    Dit is een BF4 video die ik 10 maanden geleden even heb gemaakt (aantal RPG-Heli kills met random andere dingen doorheen). Heb de game maanden niet meer aangeraakt overigens, was daar denk rank 15 ofzo.

    http://www.youtube.com/watch?v=s24pi4spzeE&list=UUTXu-PioEd3U9hVEpIB0hCw

    Denk dat ik binnenkort met een Destiny montage kom, maar moet hiervoor weer vette footage voor maken. Had 30GB aan Destiny video’s op de PS4, maar had ruimte nodig en geen usb stick ter beschikking. Alles maar verwijderd, en nu maar nieuwe dingen opnemen en gebruiken. Ik weet in ieder geval wel dat ik met een dikke vette GTA V montage kom samen met vrienden, heb al een aantal vette ideeΓ«n die ik wil uitvoeren voor de edit πŸ™‚

  12. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Tip: gebruik een laptop/pc om te editen. Je kan er niet alleen veel meer mee, het gaat ook nog eens veel sneller en gebruiksvriendelijker dan een controller. Daarnaast kan je je originele bestand lekker op je USB laten als backup en los gaan met editen. Je kan hierdoor nooit de fout maken die jij nu hebt gemaakt πŸ˜‰

    Dit is een BF4 video die ik 10 maanden geleden even heb gemaakt (aantal RPG-Heli kills met random andere dingen doorheen). Heb de game maanden niet meer aangeraakt overigens, was daar denk rank 15 ofzo.

    https://www.youtube.com/watch?v=s24pi4spzeE&list=UUTXu-PioEd3U9hVEpIB0hCw

    Denk dat ik binnenkort met een Destiny montage kom, maar moet hiervoor weer vette footage voor maken. Had 30GB aan Destiny video’s op de PS4, maar had ruimte nodig en geen usb stick ter beschikking. Alles maar verwijderd, en nu maar nieuwe dingen opnemen en gebruiken. Ik weet in ieder geval wel dat ik met een dikke vette GTA V montage kom samen met vrienden, heb al een aantal vette ideeΓ«n die ik wil uitvoeren voor de edit πŸ™‚

    NICE EDIT , dat effect met versnelde beelden is wel zalig. Ik moet het doen met SHAREfactory want een pc gebruik ik nooit… Ik ga echt geen nieuwe kopen gewoon voor iets te editen. Mijn USB is zelfs te dik voor de ps4 AHAAA.

    Liked it πŸ™‚

  13. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Zoek eens naar Tutorials op Youtubes over de beste render settings in Sony Vegas en hoe je de video scherper kunt krijgen. Sommige filmpjes zien er best wazig uit.