Forum

Topic: COD advanced warfare kopen

Anoniem's avatar

Hi,

ik zit nog steeds te twijfelen of ik de nieuwe COD zou aanschaffen.
ik kan wel echt een shooter gebruiken op me ps4! (Destiny wordt zo saai..)

Wie van jullie gaat hem halen en zo ja waarom ?

hoor het graag.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Ik koop hem omdat ik ernmaal van snelle fps games hou,helaas is cod de enigste op dit moment en nu lijkt het meet op UT.Zal hem max 3 maanden spelen,op ps4 kan je al mp bekijken.Game is al te koop

  2. 495 XP
    patrick3's avatar

    Maandag is de dag! 😀 Ik heb er alle vertrouwen in dat dit gewoon weer een leuke game word! Vond ghosts persoonlijk niet zo tof als de voorgaande delen BO en MW.

  3. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik heb sinds Black Ops 1 geen enkele Call of Duty veel gespeeld en alleen Black Ops 2 gekocht. (MW3 en Ghosts dus geskipt).

    Ik heb besloten Advanced Warfare wel te kopen, omdat alles er gewoon uitstekend uit ziet in de trailers enzo. De singleplayer lijkt weer een geweldige achtbaan rit te worden, misschien nog wel meer dan de voorgaande delen. De multiplayer ziet er goed uit, en ik heb het idee dat je met de verbeterde mobiliteit een hoop coole dingen kan doen.

    Daarnaast trekt het sfeertje me wel. Ik wil wel eens zien hoe deze innovaties de oh zo vertrouwde CoD formule beinvloedt. Wellicht speel ik hem slechts een aantal weken, maar ik denk dat dit wel eens een blijvertje kan worden de komende maanden.

  4. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Gewoon kopen en als je hem niks vindt direct doorverkopen:) Zou hem zelf niet kopen na mijn ervaringen op de gamescom maar het is maar dat ik hem voor 12,50 heb kunnen regelen. Vooral met je vrienden kan het leuk zijn en de campaign lijkt me wel wat.

  5. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Als je van cod houdt: ja
    Als je gewoon wilt knallen : wacht dan effe..

    Mw2 is mijn meest favoriete cod. Deze ownde in mijn opinie Every cod tot nu toe op mp vlak. De story zelf was ook goed uitgewerkt …

    AW lijkt eindelijk weer fast phaced. En door destiny te spelen lijkt de exo blijkbaar een zeer goede toevoeging. Hopelijk kunnen de Campers en boostertjes gaan oprotten nu…. Skill zal hier eindelijk weer aan bod komen.

    De wapens zijn jammergenoeg niet echt maar weer een variant van een bestaan concept of complete onzin namen. Waarom? Hoe minder licenties, hoe minder ze moeten betalen voor hun game productie.

    Het lijken dus alien wapens of concept wapens. Maar ze zijn zodanig gebalanceerd dat het wel eens een zeer competieve cod kan worden.

    De mappen voelen fris aan en met de eco kan je dus een compleet nieuwe dimentie geven. Je kan dus nu beter rushen of breachen 🙂

    De audio lijkt OK,

    De fps: lijkt zeer smooth

    De costumization opties vind ik dan weer fucked up omdat er nu weer overpowerde creaties te voor gaan komen te schijnen. Maar het lijkt zeer goed gebalanceerd …

    De extra modus: ik heb altijd spec ops stukken beter gevonden dan die verdomde zombies. Ben blij dat ze er survival in gestoken hebben zoals in mw3. Deze ga ik echt kapot spelen als het weer zoals mw3 speelt. En ja voor de zombie freaks is er nog map toegevoegd …

    Tuurlijk complete onzin want het is totaal niet wat de zombie fans gewoon zijn. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het een toffe modus vindt maar voor dat uren na elkaar te spelen??? Nee Danku, met survival gaat dat dus wel..

    De campeign lijkt weer goed te zijn. Cod staat bekend voor zijn cliffhangers en Hollywood momenten op hoog tempo..

    70 euro is natuurlijk veel geld dus denk na wat je koopt. Of je het wel veel zou willen spelen en dat je het voldoende bevredigd…

    Cod zal nooit immens veranderen maar met deze gaan ze hopelijk weer een beetje in de goede richting. De volgende cod mag wel eens weer old school gaan 🙁

  6. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Ik wacht de reviews af, en dan voornamelijk om het multiplayer gedeelte. Algemeen bekend is toch COD gelijk staat aan campers.
    Ghost vond ik waardeloos, zowel single als multiplayer. Wil ik niet nog eens laten gebeuren

  7. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Ik wacht de reviews af, en dan voornamelijk om het multiplayer gedeelte. Algemeen bekend is toch COD gelijk staat aan campers.
    Ghost vond ik waardeloos, zowel single als multiplayer. Wil ik niet nog eens laten gebeuren

    Ghosts is inderdaad niet de beste cod. In AW wordt het als het goed is een stuk moeilijker voor campertjes