Forum

Topic: tale of two wastelands

Anoniem's avatar

dit forum topic is er eigenlijk alleen om mensen erop te wijzen dat er een fallout new vegas mod is die heet tale of two wastelands.
dit is een mod die fallout 3 en fallout new vegas samenvoegt. instaleren kan lastig zijn maar ik vond het wel even het melden waard dat mensen dit konden instaleren.

zeker nu fallout 4 is aangekondigt kan je je hier effe mee bezighouden

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 490 XP
    Goregash's avatar

    Is er uberhaupt een manier om de game(s) stabiel te draaien op Windows 7? Er is nu een steamsale gaande maar ik durf ze niet te kopen eerlijk gezegd.

  2. 4299 XP
    Peter01's avatar

    stabiel is een relatief begrip met fallout 3 en new vegas op de pc. maar new vegas is zeker speelbaar. fallout3 ging bij mij na een hele tijd de hele tijd ctd’s doen (crash to desktop). maar naar wat ik toendertijd begreep was dat dat met sommige mensen gewoon gebeurt. en het was ook niet de allerbeste pc waar ik hem op speelde. misschien is het weggepatcht ofzo en je kan ook proberen om onofficiele patches te installeren. wat het ook is, fallout new vegas doet het gewoon en die kan je iig kopen. fallout 3 er ook gewoon bij want er staat nou wel vette korting op hoor. 6.79 per stuk!!!!! normaal zijn ze los 20 euro.
    bijna zeven euro voor de new vegas ultimate edition en bijna zeven voor fallout 3 goty editie ? koopje van de eeuw man!!!!!!!!!
    voor die zeven euro kan je het proberen. of je koopt fallout 3 fysiek voor de pc voor een tientje en als ie het niet doet verkoop je hem gewoon weer.

    http://www.budgetgaming.nl/game-profile/fallout+3+game+of+the+year+edition_PC.html

    ik vond het verhaal en de sfeer van fallout 3 honderd keer beter.
    en mijn persoonlijke mening is dat je geen complete gamer bent als je fallout 3 niet hebt meegemaakt

    als je toch digitaal koopt en fallout 3 doet het zelf niet, kan je die mod dus installeren. tale of the two wastelands. en kan je fallout 3 via new vegas spelen. installeer wel dan eerste de spellen en totw zonder andere mods anders gaat het misschien mis. had ik ook lol. en er is op die site een chat waar mensen je wel willen helpen mocht het niet lukken. aardige mensen echt waar.

    https://taleoftwowastelands.com/content/alpha-download-v294a

    ik hoop dat je wat aan de info hebt en ook wat aan het advies hebt.
    laat het effe weten, dan merk ik ook of mijn goede daad van vandaag zin had lol

    ik bedacht net dat je ze misschien ook op de xbox360 of ps3 kon kopen. lekker trophy’s binnenhalen. maja dan kan je niet modden.
    ook effe de grootste beste modsite erbij:

    http://www.nexusmods.com/newvegas/?

    die site heeft ook een fallout 3 afdeling. google maar.
    als je die sites ziet en kijkt wat voor mods er allemaal zijn (check vooral de top files: http://www.nexusmods.com/newvegas/mods/top/? ) dan zie je wat er zown beetje beschikbaar is en kan je een wat beter geinformeerde beslissing nemen.

  3. 490 XP
    Goregash's avatar

    WoW thanks voor de vele informatie. Denk dat ik dan new vegas ff haal. Fallout 3 heb ik op de ps3 al gespeeld en nog liggen. New vegas nooit gehaald omdat er veel haat om was. Wil het toch proberen en je hebt idd gelijk. Die 7 euro voor de complete edition is echt een koopje.

    Zal zeker ook even kijken naar de mod site en laat je ff weten hoe ik van de game geniet 😉

  4. 4299 XP
    Peter01's avatar

    WoW thanks voor de vele informatie. Denk dat ik dan new vegas ff haal. Fallout 3 heb ik op de ps3 al gespeeld en nog liggen. New vegas nooit gehaald omdat er veel haat om was. Wil het toch proberen en je hebt idd gelijk. Die 7 euro voor de complete edition is echt een koopje.

    Zal zeker ook even kijken naar de mod site en laat je ff weten hoe ik van de game geniet 😉

    awesome. misschien moet je dat dan in een prive berichtje doen tegen die tijd.
    even een paar tips die wel belangerijk zijn voordat je gaat modden.

    installeer niet teveel mods tegelijk dan hoef je de mod alleen maar
    te oninstaleren en komt het meteen weer goed. test na een of twee mod instalaties of je game et nog doet anders moet je een hele grote groep mods een voor een oninstaleren om uit te vogelen welke je probleem veroorzaakt

    het is sowieso slim om een mod manager te gebruiken. de modding community prefereert voor fallout de fallout mod manager. en dan het allerliefst fomm-fork. dat is een versie van de fallout mod manager die ook grote mods kan instaleren. hier is de link:

    http://www.nexusmods.com/newvegas/mods/54991/?

    en nog een tip, voordat je een mod installeerd (en preferabel nog voordat je hem download), maak je een backup van de data folder in je new vegas installatie folder.
    mocht er iets misgaan en heeft mijn eerste tip weinig effect/succes dan kan je de mod deleten of oninstalleren (als je een mod manager gebruikt)
    en dan delete je je data folder en zet je de oude er voor in de plaats. dan zou ie het weer moeten doen.
    beetje ingewikkeld en vaag uitgelegd maar ik hoop dat het niet al te onsamenhangend is en dat je het snapt lol.

    en check altijd de requirements van de mod. er is soms een andere mod vereist en vaak ook de dlc van de game zelf.
    maar de dlc moet geen probleem worden gezien je de ultimate edition gaat kopen.

    mijn favoriete wapen uit de ultimate editie is “medicine stick” dat is echt een episch geweer.