Forum

Topic: nat 2 op 2 ps3’s tegelijk op een router

Anoniem's avatar

Wie kan me helpen met dit probleem heb 2 ps3’s en nu is de gene die beneden staat open nat 2 en de gene die boven is is nat 2 maar strict
wil dat ze allebijde open zijn ipv 1 die strict is

is er iemand die het kan fixen eventueel met een handleiding

hoop het want wordt soms gek dat ik gekickt wordt met bo2 en andere spellen als we samen willen gamen

oja heb een ziggo router en er tussen zit een tp-link n750

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Die boven staat zit aan een router dus? Zou je daar eens wat poorten kunnen openzetten

  2. 57 XP
    htm1967's avatar

    ze staan open alle poorten 80 , 443 , 993 , 3478 , 3658 , 5223 , 10070

    boven en beneden

  3. 19 XP
    Boo's avatar

    Misschien even kijken of de uPnP functie op je router/modem aanstaan, Anders kan je proberen je Ps3 een static IP te geven en/of de firewall van je router/modem uitzetten.

    ^ Werkte voor mij op PS4

  4. 57 XP
    htm1967's avatar

    zal is kijken maar denk het niet wordt er niet vrolijk van dat mijn dochters nooit mee kan spelen enzo

    en hoe maak je een static ip dan

    maar zal ff kijken hoe en wat

  5. 821 XP
    Crusader's avatar

    Hoe heb je op allebei de poorten opengezet? Je kunt 1 poort toch maar naar 1 intern ip adres verwijzen? Of staat er 1 in de DMZ?

  6. 57 XP
    ColdBurn's avatar

    2 ps3’s is 2 statische ips en daarop de poorten toewijzen..

  7. 57 XP
    htm1967's avatar

    zal mijn god niet weten daar om vraag ik het ook hier want zit niet graag in een router of wat dan ook te kloten voor eht helemaal niet meer goed komt

    zal niet weten hoe ik een static ip moet maken en dmz ??

  8. 57 XP
    ColdBurn's avatar

    Ja kan wel vertellen maar dan snap je het nog niet. portforward.com selecteer je router en je wordt stap voor stap begeleid dmv plaatjes hoe je alles instelt.