Forum

Topic: Bestuur games met je hersenen (letterlijk)

Anoniem's avatar

Ik zag zonet dit op alternate. En vroeg me eigenlijk af hoe de fuck dat zou werken :S. Dit staat er in de beschrijving

Net als bij de registratie van hersenen stromingen in een EEG meet de Neural Impulse Actuator spanningen op het oppervlak van de hoofdhuid en worden deze omgezet naar een ingangssignaal. Het contact gaat via contactpunten op de hoofdband, deze zijn van een carbonachtig materiaal gemaakt. De verbinding met de PC loopt via een USB aansluiting. De verschillende hersenen of spieren reflexen worden door software toegewezen aan acties zodat de Neural Impulse Actuator voor verschillende spellen is te configureren.

Iemand bekend met dit product? Wil het weleens testen namelijk 😛

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Vaag, moet je dan denken, van link, rechts, spring ofzo :p

    http://www.legitreviews.com/article/475/1/

  2. 1386 XP
    Redd's avatar

    Mijn eerste ingeving zegt dat het onzin is, maar ben verreweg van bekend met die techniek..

    Ik zie het wel al voor me, sta ik daar met een 150euro’s wegende hoofdband op me kop naar een scherm te staren waar niks op gebeurt.

  3. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Ik had het ook al gezien en ik dacht ”wtf”! volgens mij werkt het niet helemaal lekker hoor.

  4. 421 XP
    Rhox's avatar

    Denk ook niet dat dit goed gaat werken 🙂

  5. 266 XP
    clockthieve's avatar

    best een vreemde gedachte 😀

  6. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    lijkt me wel grappig 😛

  7. 266 XP
    clockthieve's avatar

    indd je denkt het en het gebeurt

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    best een vreemde gedachte 😀

    Wat dan? Gebeurde er al iets toen je er aan dacht? 😀

  9. 266 XP
    clockthieve's avatar

    ja, merkte je het niet dan 😀

Forum

Topic: Bestuur games met je hersenen (letterlijk)

clockthieve's avatar

Ik zag zonet dit op alternate. En vroeg me eigenlijk af hoe de fuck dat zou werken :S. Dit staat er in de beschrijving

Net als bij de registratie van hersenen stromingen in een EEG meet de Neural Impulse Actuator spanningen op het oppervlak van de hoofdhuid en worden deze omgezet naar een ingangssignaal. Het contact gaat via contactpunten op de hoofdband, deze zijn van een carbonachtig materiaal gemaakt. De verbinding met de PC loopt via een USB aansluiting. De verschillende hersenen of spieren reflexen worden door software toegewezen aan acties zodat de Neural Impulse Actuator voor verschillende spellen is te configureren.

Iemand bekend met dit product? Wil het weleens testen namelijk 😛

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Vaag, moet je dan denken, van link, rechts, spring ofzo :p

    http://www.legitreviews.com/article/475/1/

  2. 1386 XP
    Redd's avatar

    Mijn eerste ingeving zegt dat het onzin is, maar ben verreweg van bekend met die techniek..

    Ik zie het wel al voor me, sta ik daar met een 150euro’s wegende hoofdband op me kop naar een scherm te staren waar niks op gebeurt.

  3. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Ik had het ook al gezien en ik dacht ”wtf”! volgens mij werkt het niet helemaal lekker hoor.

  4. 421 XP
    Rhox's avatar

    Denk ook niet dat dit goed gaat werken 🙂

  5. 266 XP
    clockthieve's avatar

    best een vreemde gedachte 😀

  6. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    lijkt me wel grappig 😛

  7. 266 XP
    clockthieve's avatar

    indd je denkt het en het gebeurt

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    best een vreemde gedachte 😀

    Wat dan? Gebeurde er al iets toen je er aan dacht? 😀

  9. 266 XP
    clockthieve's avatar

    ja, merkte je het niet dan 😀