Forum

Topic: PSN account linken aan EA account

Anoniem's avatar

Ik heb problemen met het linken van mijn PSN Account aan mijn EA account. Ik wil graag de statistieken van Battlefield bekijken.

Als ik ga naar waar ik het account kan koppelen, vul ik mijn PSN naam in. Ik krijg een mail, ik kopieer de link naar mijn browser en dan krijg ik een inlogscherm. Oké, invullen en inloggen maar. Maar daar komt het: ”Ongeldige Naam”. Hoe kan dat nou!!???

(Toen ik het de eerste keer deed, was hij al gekoppeld en kon ik mijn statistieken zien. Alleen is dat op wonderbaarlijke wijze verdwenen en krijg ik de melding van dat er geen account gekoppeld is.)

Wie kan mij helpen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Ik hou niet van het omhoogkicken van topics, maar is er niemand die een idee heeft?

  2. 200 XP
    bokito007's avatar

    ik niet:O bij mij werkte het in 1 keer !

  3. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Misschien had je je account nog niet geactiveerd? Ik weet het ook niet. Neem anders contact op met EA.

  4. 12 XP
    Kosova-B's avatar

    ik kan je daar niet by helpen sorry:28:

  5. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Dit is heel makkelijk mr helaas kan ikjd VOORLOPIG niet helpe aangezien ik op me PS3 zit:p