Forum

Topic: Ruilen: Condemned 2

Anoniem's avatar

Ik wil graag Condemned 2 ruilen voor een ander spel 🙂 Ik speel zo’n beetje alles dus… Een game waar ik gelijk ja tegen zeg is DMC 4. 😉

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

23 reacties

  1. 194 XP
    little big planet's avatar

    dus je wilt hem ruilen tegen wharhawk>?????

  2. 96 XP
    Rocco's avatar

    GT5? ruilen?

  3. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Sorry heb ik al 😉

  4. 96 XP
    Rocco's avatar

    kan ik hem niet van je kopen?

  5. 29 XP
    Ultrax's avatar

    UT3, Jericho SE of Rainbow Six Vegas 2

  6. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Zou je hem willen ruilen voor Vegas 2 dan? 🙂 Lijkt me geweldig spel.

  7. 29 XP
    Ultrax's avatar

    Ja hoor, ik doe alleen niet aan verzenden, dus ik hoop dat je in de buurt woont, ik woon in son, net boven Eindhoven.

  8. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Ja hoor, ik doe alleen niet aan verzenden, dus ik hoop dat je in de buurt woont, ik woon in son, net boven Eindhoven.

    LOL lekker dan? Ik woon absoluut niet in de buurt… Waarom doe je niet aan verzenden als ik vragen mag?

  9. 790 XP
    Robbert's avatar

    Kans op oplichten/dat je verzending niet aankomt… (is wel heel klein) Denk ik…

  10. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Vraag aan Edwin of ik te vertrouwen ben 😉 Hij is notabene een admin hier 🙂

  11. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik vertrouw jou wel, maar daar gaat het natuurlijk niet om nu.

  12. 96 XP
    Rocco's avatar

    heb het een keer meegemaakt, spelletje was maar 15 euro gelukkig… nooit iets van vernomen… van de verkoper ook niet trouwens..

  13. 304 XP
    Edwin's avatar

    Xemurai is te vertrouwen, ik heb Army of Two met hem geruild voor Metal Gear Solid 4.

    De game kwam mooi op tijd aan en was in zeer goede staat.

  14. 356 XP
    Godfather's avatar

    Ik werd met een laptop opgelicht..Zo 400 euro kwijt. Daarom doe ik niet aan verzenden.

  15. 29 XP
    Ultrax's avatar

    Ten eerste komen er verzendkosten bij, en daarnaast nog een hoop gedoe met verzenden, mwa en toch de zekerheid. Ik ben nog steeds iemand die liever lekker naar de winkel gaat en iets koop dat alles laat verzenden of online haalt.

  16. 96 XP
    Rocco's avatar

    Ik wil hem nog steeds wel kopen hoor Xem….

  17. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Ah oki 🙂 Hoeveel bied je ervoor Rocco? De nieuwprijs is zo’n €65 volgens mij, wat dacht je van €35? Laat het me ff weten, thnx! 😀

  18. 96 XP
    Rocco's avatar

    Oei, das wel veel geld.. Ik geloof dat hij bij mediamarkt voor 38 euro ligt, en als dit niet correct is zou ik hem nog kunnen bestellen op internet voor 44 euro.. bron:http://www.consoleshop.nl/product/49781/condemned-2-bloodshot-ps3.html?utm_source=budgetgaming&utm_medium=pricecomparison

    Helaas voor 35 euro gaat de koop niet door..

  19. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Oh wow zeg, bij ons ligt hij nog altijd voor 65 euro hier in de winkels -_-

    Wat voor bedrag had je in gedachten? 🙂

  20. 96 XP
    Rocco's avatar

    Als hij krasvrij is wil ik hem overnemen voor 25 euro incl.

  21. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Hij is idd geheel krasvrij 🙂 Altijd erg voorzichtig op mijn games. 25 euro klinkt goed btw. 🙂 PM me ff over je adres etc.

  22. 96 XP
    Rocco's avatar

    je hebt een PM

  23. 96 XP
    Rocco's avatar

    krijg ik nog reactie?