Forum

Topic: Little Big Planet

Anoniem's avatar

Heb een vraagje. Wanneer komt Little Big Planet EXACT uit in Europa. Overal zie ik October 2008 SCEE Europe. Terwijl in Amerika wel een vaste datum staat namelijk 31 Augustus. Wil dit dan zeggen dat we ALWEER later een game krijgen of is dit alleen maar een hoax?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

162 reacties

  1. 298 XP
    Goodfella's avatar

    Sinds Januari werd er al gezegd dat het hier in September/Oktober uit zal komen.
    Ik denk dat we weer eens een game wat later krijgen.

  2. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Op consoleshop.nl staat dat die daar vanaf 31 oktober leverbaar is.

  3. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ik kan niet wachten tot dat little big planet er is

  4. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ook OPM zegt oktober, alhoewel hun het niet echt vaak bijwerken. :p

  5. 421 XP
    Rhox's avatar

    Laatste nieuws was idd nog steeds oktober πŸ™

  6. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    (eind)Oktober ’08, mocht er een vertraging zijn wordt dat uiteraard op het laatste nippertje bekend gemaakt…
    Ik zal ff snel ergens kijken..
    [Edit:]Op de site van Micromedia (grootste games distributeur van NL) staat verder (nog) niks, alleen Bioshock op 31 Okt.

  7. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik hoop Oktober maarja…

  8. 34 XP
    wtmtk2's avatar

    21 oktober mensen πŸ˜‰

  9. 356 XP
    Godfather's avatar

    Ik snap de hype om LBP niet. Wat is er zo bijzonder..? Na trailers gezien te hebben snap ik niet echt wat er leuk aan is..?

  10. 1402 XP
    Selec1's avatar

    29 Oktober komt hij uit.

  11. 280 XP
    Julian's avatar

    Dit moet je zien: http://www.gametrailers.com/player/38682.html
    Niet meer normaal hoeveel trophies die gast vrij speelt in slechts paar seconde tijd..

  12. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Wooooww.. Inderdaad ik zie het:p

  13. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Dit moet je zien: http://www.gametrailers.com/player/38682.html
    Niet meer normaal hoeveel trophies die gast vrij speelt in slechts paar seconde tijd..

    Waarschijnlijk zijn die trophy’s nog niet goed ingesteld?

  14. 145 XP
    Flux's avatar

    Nog een paar maanden en dan ligt die in de winkels voor het grijpen haha. Ik snap niet waarom deze game zo populair is. LOL.

  15. 304 XP
    Edwin's avatar

    Ik heb op budgetgaming.nl gelezen dat de adviesprijs 80 euro is, wat bevestigd wordt door een gameshopeigenaar bij de reacties van de LittleBigPlanet pagina.

    Ik vind dit een beetje overkill, je betaalt bijna hetzelfde als voor Guitar Hero met gitaar!?

    Ik denk dat ik de game dan maar ga importeren ofzo, want gezien de eindeloze mogelijkheden wil ik deze game toch hebben… (Ik hoop op een Prison Break levelpack + Scofield Sackboy etc etc..:D)

  16. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik heb op budgetgaming.nl gelezen dat de adviesprijs 80 euro is, wat bevestigd wordt door een gameshopeigenaar bij de reacties van de LittleBigPlanet pagina.

    Ik vind dit een beetje overkill, je betaalt bijna hetzelfde als voor Guitar Hero met gitaar!?

    Ik denk dat ik de game dan maar ga importeren ofzo, want gezien de eindeloze mogelijkheden wil ik deze game toch hebben… (Ik hoop op een Prison Break levelpack + Scofield Sackboy etc etc..:D)

    Misschien kunnen we een samenkoop actie regelen?
    Ik vind het ook belachelijk dat ze het spel zo duur maken! Ik vind het echt onbeschoft van Sony en Mm en neem ze het ook zeer kwalijk. Hun hart ligt duidelijk niet bij de gamer maar bij het geld.

  17. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Dit moet je zien: http://www.gametrailers.com/player/38682.html
    Niet meer normaal hoeveel trophies die gast vrij speelt in slechts paar seconde tijd..

    Hmmz, voor elke scheet die je laat krijg je dus een trophy, beetje kiddie wat mij betreft, mag wel wat uitdaging in zitten toch..

    Misschien kunnen we een samenkoop actie regelen?
    Ik vind het ook belachelijk dat ze het spel zo duur maken! Ik vind het echt onbeschoft van Sony en Mm en neem ze het ook zeer kwalijk. Hun hart ligt duidelijk niet bij de gamer maar bij het geld.

    Daar waren we al achter toch, absurt!!
    Voorlopig boycot ik deze game gewoon, in principe vragen ze daarom.

    ”anders wordt 79,99 de standaard”

    Wat een zakkenvullers zeg daar bij SCEE..echt niet normaal.

    Leg ik wel 10,- d’r bij, heb ik Resistance 1 + Resistance 2 πŸ˜‰

  18. 62 XP
    Dordtstar's avatar

    K heb al een pre-order erop en hoorde in oktober dus nog even!

  19. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik doe mee, R@tz. Met een eventuele samenkoop actie.. :p Moet ’t natuurlijk wel op tijd weten dan. :p

  20. 190 XP
    technizo's avatar

    zou de game echt 80 euro gaan kosten want dan denk ik dat ik hem niet ga halen want rond die periode komen er nog veel meer topgames uit die ik wil hebben

  21. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Bij de bol.com wel ja, www.play.com is hij 56 euro ofzo. Kijk op budgetgaming.nl voor de vergelijking;)

  22. 190 XP
    technizo's avatar

    okeee bedankt globalsoldier

  23. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Bij de bol.com wel ja, www.play.com is hij 56 euro ofzo. Kijk op budgetgaming.nl voor de vergelijking;)

    Daar noemen ze de game Little Big Planet, terwijl het LittleBigPlanet is :p

  24. 190 XP
    technizo's avatar

    ik was ook al helemaal verward toen ik Little Big Planet zag staan in plaats van LittleBigPlanet ik d8 dat het een andere game was ofzo

  25. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Hahaha €80,- voor LBP, slecht concurrerende prijs voor die periode:D

  26. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Prijs gaat wel naar beneden, ze willen dat mensen nu gaan bestellen en dan hebben ze het geld binnen. als de release dichterbij komt zakt de prijs. Ik weet het niet 100% zeker.

  27. 277 XP
    RevXxx's avatar

    de prijs zakt wel een keer. maar niet snel. πŸ˜€

  28. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    IK zag trouwens al een kleine verandering, bij de BartSmit was hij eerst 70 euro op de site, nu gewoon 65 euro:p. Erg vaag maarja!

  29. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    LBP wordt echt een succes, maar de shops met een prijs van €75/80,- raken de game niet snel kwijt.

  30. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    ik was ook al helemaal verward toen ik Little Big Planet zag staan in plaats van LittleBigPlanet ik d8 dat het een andere game was ofzo

    Yeah right. Wat een onzin.

    Hahaha €80,- voor LBP, slecht concurrerende prijs voor die periode:D

    Het wordt GEEN 80 euro, jezus.

    Prijs gaat wel naar beneden, ze willen dat mensen nu gaan bestellen en dan hebben ze het geld binnen. als de release dichterbij komt zakt de prijs. Ik weet het niet 100% zeker.

    Onzin.

    LBP wordt echt een succes, maar de shops met een prijs van €75/80,- raken de game niet snel kwijt.

    Dus geen succes volgens jouw logica. 75 / 80 wordt niet de gangbare prijs.

  31. enormhi's avatar

    Heb er zin in maar ik denk niet dat hij 80 Pleuro gaat kosten.

    ::EDIT::EDIT::EDIT::EDIT::
    Ik heb even bij www.dimplus.nl gekeken daar is de prijs € 67.99

  32. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    bij intertoys kost hij 65 euro

  33. 65 XP
    Pliex's avatar

    Ik heb hem voor 48.35 Euro incl. verzendkosten bij Axelmusic besteld. Het is een US versie, regio vrij, maar volgens Axelmusic is de kans aanwezig dat je online speelt op Amerikaanse servers. Maar dat lijkt me sterk. Dus ik heb de gok genomen en ge-preordered. En dan wordt het 21 Oktober.. plus een dag waarschijnlijk.

  34. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Wie gaat hem hier eigenlijk niet kopen :p?

  35. enormhi's avatar

    Ik wel. πŸ™‚

  36. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Ik heb hem voor 48.35 Euro incl. verzendkosten bij Axelmusic besteld. Het is een US versie, regio vrij, maar volgens Axelmusic is de kans aanwezig dat je online speelt op Amerikaanse servers. Maar dat lijkt me sterk. Dus ik heb de gok genomen en ge-preordered. En dan wordt het 21 Oktober.. plus een dag waarschijnlijk.

    heb je daar ook wat is eerder bestelt :O

  37. 65 XP
    Pliex's avatar

    heb je daar ook wat is eerder bestelt :O

    Nee, een vriend van me bestelt daar altijd zijn blu-ray films en raadde me dat ook aan. Voor mij dus 1e keer:smokey:

  38. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Wie gaat hem hier eigenlijk niet kopen :p?

    ik heb een trailer op me ps3 staan en die is wel heel verkeerd gevallen bij mij daardoor ga ik hem niet meer kopen. met die sackboy als ridder en zon wijf in kasteeltoren en dan gaat ie helemaal dernaartoe en gaan ze allebei onwijs stom hun tong uit hun harses steken. bah, ik kreeg gewoon een hekel aan dat spel daardoor.

    bwech!

  39. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik vind dat met die tong juist cool XD

  40. 1402 XP
    Selec1's avatar

    ik heb een trailer op me ps3 staan en die is wel heel verkeerd gevallen bij mij daardoor ga ik hem niet meer kopen. met die sackboy als ridder en zon wijf in kasteeltoren en dan gaat ie helemaal dernaartoe en gaan ze allebei onwijs stom hun tong uit hun harses steken. bah, ik kreeg gewoon een hekel aan dat spel daardoor.

    bwech!

    Het is maar een trailer? Jij koopt de game niet na de hand van 1 trailer?…

    Okeeeeeeee……..

  41. enormhi's avatar

    Hij is vervroegd! 24e komt hij.

  42. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Hij is vervroegd! 24e komt hij.

    Hiep Hiep Hoera!!!

  43. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Laat hem nog maar vroeger komen, kan niet wachten!

  44. enormhi's avatar

    Hij is gold en vervroegd, 22 okt FTW!

  45. 954 XP
    Callme's avatar

    beetje kinderachtig vind ik het spel.iets voor 10-16 jarigen,imo

  46. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    10-16 jarigen

    De bekende leeftijdsgroep met dezelfde interesses?

  47. 1402 XP
    Selec1's avatar

    beetje kinderachtig vind ik het spel.iets voor 10-16 jarigen,imo

    Onzin. Ik snap niet wat je er kinderachtig aan vind? Of is alles kinderachtig behalve shooters waar je hoofden van mensen kan af knallen?

    LBP is een ontzettende creatieve game waar je je helemaal in kan uitleven. Voor alle leeftijden.

  48. 954 XP
    Callme's avatar

    Of is alles kinderachtig behalve shooters waar je hoofden van mensen kan af knallen?

    die conclusie trek jij en ik VIND het kinderachtig, ik zeg niet dat iedereen dat moet vinden.

  49. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Onzin. Ik snap niet wat je er kinderachtig aan vind? Of is alles kinderachtig behalve shooters waar je hoofden van mensen kan af knallen?

    LBP is een ontzettende creatieve game waar je je helemaal in kan uitleven. Voor alle leeftijden.

    Precies! Meer gelijk kan je niet hebben!

  50. enormhi's avatar

    Onzin. Ik snap niet wat je er kinderachtig aan vind? Of is alles kinderachtig behalve shooters waar je hoofden van mensen kan af knallen?

    LBP is een ontzettende creatieve game waar je je helemaal in kan uitleven. Voor alle leeftijden.

    Amen. Ik heb er fokking zin in.

  51. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Hij komt op 22 oktober uit πŸ˜€

  52. 1268 XP
    luctheman's avatar

    met trofeeen πŸ˜€

  53. enormhi's avatar

    … En ik wil hem hebben πŸ˜›

  54. enormhi's avatar

    Geen online creator bij LittleBigPlanet bij launch
    Nieuws | 22 september 2008 – LittleBigPlanet zal als het uitkomt géén online multiplayer creating bevatten. Dat maakte Media Molecule vandaag bekend op het Amerikaanse PlayStation forum. Dit houdt in dat het nog niet mogelijk zal zijn om met je vrienden online een level te bouwen.

    Media Molecule liet echter ook weten dat men nu al werkt aan patches, en dat de online multiplayer creating de hoogste prioriteit heeft. Hopelijk zal Media Molecule deze interessante feature dus snel beschikbaar maken. Wanneer deze patch ongeveer klaar zal zijn, wist Media Molecule nog niet te zeggen.

    Afgelopen week maakte Media Molecule nog bekend dat de game goud is gegaan en dat de release vervroegd kon worden naar 22 oktober. vanaf dan mogen we dus aan de slag met de nieuwste PlayStation-held Sackboy.

  55. enormhi's avatar

    Heeft iemand de BETA key?

  56. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Valt tegen.

  57. 356 XP
    Godfather's avatar

    Hoor van een vriend dat het niet zo was dat hij verwacht had, maar je kan er mee leven πŸ˜›

  58. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Ik download wel de demo uit de store, ik wil namelijk wel weten wat het precies is en hoe het speelt.

  59. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Geweldig spel! De Bèta is beetje crasherig maar voor de rest is hij geweldig!

  60. 3 XP
    nooren's avatar

    idd echt een topper! Heb vandaag met 4 online de game gedaan echt top!!

  61. enormhi's avatar

    Ik heb er jammer genoeg geen.

  62. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    even een vraagje
    zal wel domme vraag zijn πŸ˜›
    maar is LPB eigenlijk nederlands..?
    en nederlands ondertitteling er bij ..?
    dat vraag ik me dus al tijdje af πŸ˜›

  63. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    even een vraagje
    zal wel domme vraag zijn πŸ˜›
    maar is LPB eigenlijk nederlands..?
    en nederlands ondertitteling er bij ..?
    dat vraag ik me dus al tijdje af πŸ˜›

    De beta is engels gesproken maar teksten zijn nederlands. Als er gesproken wordt, wordt dit niet ondertitels, misschien in de volledige wel, dat weten we natuurlijk nog niet.

  64. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    okee πŸ™‚
    hoop het natuurlijk wel πŸ™‚
    anders snap ik er geen klotu van πŸ™‚
    iniedergeval bedankt πŸ™‚

  65. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    okee:)
    hoop het natuurlijk wel πŸ™‚
    anders snap ik er geen klotu van πŸ™‚
    iniedegeval bedankt πŸ™‚

    Maar Nederlands kan je ook niet. Superkut voor jou.

  66. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    zit niet zo te zeuren !
    en zo super kut is het niet vorig jaar 8 voor NL
    en nu ook 7.5 eerste cijver!
    dus zijken kan je niet πŸ˜‰
    alleen typ ik soms wat te snel I know πŸ˜‰
    oke mijn reaktie πŸ™‚
    ojaa en als je niks nuttigs over LBP of zo hier te melden hebt
    waarom zeg je het dan in hemels naam..?

  67. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Ik denk dat Media Molecule wel zo slim is om Nederlandse gesproken teksten in te spreken of subtitles ik bedoel… Het is toch bedoelt om een groot publiek te spreken…

    Maar ff vinnie welke klas zit je?

  68. 1386 XP
    Redd's avatar

    Zullen we het over LBP blijven houden? Anders kan dit topic wel dicht..

  69. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik denk dat Media Molecule wel zo slim is om Nederlandse gesproken teksten in te spreken of subtitles ik bedoel… Het is toch bedoelt om een groot publiek te spreken…

    Maar ff vinnie welke klas zit je?

    Ik denk het ook πŸ˜‰

    3e :rasta:

  70. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    zit niet zo te zeuren !
    en zo super kut is het niet vorig jaar 8 voor NL
    en nu ook 7.5 eerste cijver!
    dus zijken kan je niet πŸ˜‰
    alleen typ ik soms wat te snel I know πŸ˜‰
    oke mijn reaktie πŸ™‚
    ojaa en als je niks nuttigs over LBP of zo hier te melden hebt
    waarom zeg je het dan in hemels naam..?

    Hahaha, oh wat een grappige reactie. Ik ben niet degene die zeurt hoor(of bedoelde je pissen met ‘zijken’?). Dat jij de Nederlandse schrijfvaardigheden hebt van een 8-jarige en ook nog eens geen Engels kan vind ik gewoon vervelend voor jou!

    3e..:D En je kan serieus geen Engels? Doe je een lagere vorm van vmbo of..?

    Waarom moet een heel topic dicht als er twee off topic posts zijn?:/

  71. 1386 XP
    Redd's avatar

    Twee posts? Heb je het hele topic wel is bekeken?
    Alleen jij heb al meerdere kansloze posts die totaal niks toevoegen.

    Het lijkt me geen lastige vraag, dit topic over LBP houden? Dus bij deze.. nogmaals.

  72. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    ik ben nou al dingen aan het verzinnen die ik probeer te maken zodra ik LBP heb lol…
    kan echt niet wachten. xD

  73. 1386 XP
    Redd's avatar

    Het valt mij tegen, Error. Dat dacht ik dus ook, en dan kom je in die level creator.. en daar gaat al je inspiratie. :p

    Bij mij dan, haha.

  74. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Het valt mij tegen, Error. Dat dacht ik dus ook, en dan kom je in die level creator.. en daar gaat al je inspiratie. :p

    Bij mij dan, haha.

    haha. Dan ga je toch even naar “Coole levels” en doe je weer inspiratie op? Zo gaat het bij mij tenminste!

    Heb net met 1e level geplubliceerd! En dan hoor ik dat ze de Beta niet zullen overleven :(.

    Ik merk wel dat er ongelooflijk veel lagg is met sommige mensen (ItsRedd :p)

  75. 1386 XP
    Redd's avatar

    Yeah, het rare is dat ik het ook met sommige heb en niet alle. πŸ˜‰

  76. 1386 XP
    Redd's avatar

    Greetings from GamePro! Thanks for entering our LittleBigPlanet beta giveaway. Unfortunately, you were not selected in our random drawing to win a beta code.

    However, there are more chances to win on GamePro.com! On Wednesday at 10am (PDT), we’ll open another chance to win the remaining LittleBigPlanet beta codes. And keep your eyes peeled on the GamePro.com forums for still more ways to enter the LittleBigPlanet beta.

    Thanks for playing, and good luck on Wednesday!

    Stond bij junkmail, overgens.

  77. 65 XP
    Pliex's avatar

    Hoe ik mijn key heb gekregen..
    Door lid te worden van IGN Insider. $ 9,46 kostte me dat. Maar dan heb je de meeste kans. Want Chris Roper strooit met codes. Zie hier zijn laatste berichten, waarvan 90 % berichten met ongeveer 10 codes. Ik bleef gisteren refreshen totdat er weer een bericht kwam en uiteindelijk, aanhouder wint..
    Vanavond zal hij dat weer gaan doen, dus check it out !!!
    Je hebt dan een US account nodig, en maak naast je master account een sub account aan. Want op één of andere manier kreeg ik met mijn master account alleen maar invalid key errors, terwijl ik er boven op zat !
    Maar met mijn nieuwe subaccount, was het meteen raak !

  78. 480 XP
    Flow's avatar

    Ik heb een beta key gewonnen via Gamepro πŸ˜€

    Ik ga hem straks downloaden πŸ˜€

  79. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Ik heb een beta key gewonnen via Gamepro πŸ˜€

    Ik ga hem straks downloaden πŸ˜€

    Zeker van het eerste deel van de wedstrijd, van het tweede deel zijn er nog geen mails verzonden (ik heb in ieder geval niets gehad). Zelfs de wedstrijd is nog bezig!

  80. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    lol bijna ieder1 wint een key. Ze kunne net zo goed die beta gewoon open maken [ze gaan hem ook miss open maken zoals je al eerder op de FP kon lezen…]

  81. 293 XP
    Japsuh's avatar

    lol bijna ieder1 wint een key. Ze kunne net zo goed die beta gewoon open maken [ze gaan hem ook miss open maken zoals je al eerder op de FP kon lezen…]

    Ik heb er anders nog steeds geen een πŸ™

  82. enormhi's avatar

    Ik heb er anders nog steeds geen een πŸ™

    Ik ook niet.

  83. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    ik ook niet:(

  84. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik ook niet :p

  85. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Jaaaaahoooeeee!! Ik heb er een gewonnen bij Gamepro!!!! Vanmiddag downloaden maar, dat kan toch wel alleen op een Amerikaans account?

  86. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Jaaaaahoooeeee!! Ik heb er een gewonnen bij Gamepro!!!! Vanmiddag downloaden maar, dat kan toch wel alleen op een Amerikaans account?

    Geen idee, ik heb hem gewoon binnen gehaald op me EU account.

  87. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik meen dat je of bij gamepro of bij 1up inderdaad een amerikaanse (sub)account aan moest maken om de key in te wisselen.

    Overgens heb ik zowel bij de LBP giveaway op het PS Blog als een aantal sites weer niks gewonnen, kan helaas niks aan jullie weggeven. πŸ™

  88. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    πŸ™‚ Eerder bij zijn op Eurogamer jongens:)

    Heb het spel trouwens maar 20 minuten gespeeld…:O

    /jaloersmakerij:P

  89. 480 XP
    Flow's avatar

    Ik speel de beta nu non stop het is gewoon verslavend πŸ˜€

  90. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    IK heb ook niks!:(

  91. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Als ik nog een bèta key binnen krijg dan zal ik hem hier strooien.

  92. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik heb 1 :d:d:d:d

  93. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    En ik heb er nog steeds geen een πŸ™

  94. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Ik heb 1 :d:d:d:d

    Hey Vinnie, je hebt er ook een!

  95. 303 XP
    l3on2's avatar

    Yeah right. Wat een onzin.

    Het wordt GEEN 80 euro, jezus.

    Onzin.

    Dus geen succes volgens jouw logica. 75 / 80 wordt niet de gangbare prijs.

    http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=231&productID=199743 64,99 euro

  96. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Bij play.com 55 euro:)
    Nog goedkoper!:D

  97. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar
  98. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    WTF ben er in! ik heb de beta via X-play had me net geregistreerd bij IGN krijg ik deze mail mocht ik nog een key winnen ga ik hem verloten hiet

  99. 65 XP
    Pliex's avatar

    ALs je nog geen key hebt, HEEEEEL VEEEEEL EU keys hier te halen !!

    Inloggen (of registreren nog) en je gegevens invullen, pagina later, heb je je code !!

  100. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Kan neit meer, moet je VIP (of hoe het daar heet :p) worden.