Forum

Topic: Little Big Planet

Anoniem's avatar

Heb een vraagje. Wanneer komt Little Big Planet EXACT uit in Europa. Overal zie ik October 2008 SCEE Europe. Terwijl in Amerika wel een vaste datum staat namelijk 31 Augustus. Wil dit dan zeggen dat we ALWEER later een game krijgen of is dit alleen maar een hoax?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

162 reacties

  1. 65 XP
    Pliex's avatar

    Heb je net gekeken ?
    Ik heb er net รฉรฉn gehaald!

    Ik bel wel een IGN Insider op IGN US trouwens..

  2. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ja, net voordat ik het poste :p. En nu nog ff. Staat dat alleen Subscriders (spelfouten voorbehouden :p) ze nog krijgen. En dan staat er een betaallijstje waar je uit moet kiezen.

  3. 65 XP
    Pliex's avatar

    Nou dan ga ik nog 2 keys weg geven hier, wel 2 US beta keys.
    Maar ik wil ze wel weg geven aan leden die er nog geen รฉรฉn hebben. Dus niet dat je een extra code krijgt !
    Maar ja hoe weten we dat?
    Ik ben nog niet zo lang hier, ken niemand eigenlijk.
    Ik wil geen PM’s ontvangen met de vraag of je een betakey krijgt, want dan krijg je hem zowiezo niet. Wat ik ga doen, is dit:
    Je moet iemand anders opgeven (nomineren) waarvan je zeker weet dat hij/zij nog geen key heeft.
    Degene die je wil nomineren, moet langer dan een week lid zijn van het forum.
    De eerste 2 geldige nominaties krijgen de key !
    In deze thread kun je reageren/nomineren…

    Eerlijker kan ik het niet verzinnen…
    SUCCES !!

    ps. 1 code heb ik van Chris Roker gehad, van IGN Insider. DE andere via mail van Playstation Underground. Het zijn dus werkende keys en kan het aantonen, mocht een moderator(PM me dan anders even) twijfelen.

  4. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Je kan jezelf zeker niet nomineren :p? Dan nomineer ik bardfielt.

  5. 65 XP
    Pliex's avatar

    Nee je kan je zelf niet nomineren ๐Ÿ™‚
    bardfielt –> krijgt de 1e key, gefeliciteerd! En wees Roytjuh dankbaar ๐Ÿ™‚

  6. 65 XP
    Pliex's avatar

    WTF ben er in! ik heb de beta via X-play had me net geregistreerd bij IGN krijg ik deze mail mocht ik nog een key winnen ga ik hem verloten hiet

    HEE!! je had hem al!!!
    DAs niet tof natuurlijk, dan geef ik je een key terwijl je er al รฉรฉn hebt !

  7. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    wtf, dacht dat hij er gene had ๐Ÿ˜ฎ

  8. 65 XP
    Pliex's avatar

    Jullie kennen elkaar zeker? Dan ga ik ervan uit dat bardfielt hem aan jou heeft gegeven..

  9. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Nee ik ken hem niet maar ik zal hem wel doorsturen naar jou als je er nog geen hebt, Ik dacht ook al huh nog een key:P maar roytjuh heb je al een key?

  10. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Nee, ik ben nog keyloos ;).

  11. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik heb hem maar aan jou gegeven hoef ik je niet te nominren ik wou eerst de 2e key aan een vriend geven maarja hij is aant verhuizen en heeft toch geen internet:P

  12. 65 XP
    Pliex's avatar

    Ik hoop dat er wel blij mee bent!

    Ik heb nog รฉรฉn key om weg te geven, dus ik ben benieuwd…

  13. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    had die vinnie er nou al eentje zo niet nomineer ik hem

  14. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Onwijs bedankt ;D. En vinnie had er volgensmij net 1tje, moet je ff een bladzijde terug kijken.

  15. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    dan doen we maar enormhi nomineren die heeft er nog geen een voor zover ik heb gelezen:P

  16. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Hoe kan je levels maken in de game :p? En loop vast bij het stukje waar je 2 players nodig hebt, heb maar controller :p.

  17. 65 XP
    Pliex's avatar

    dan doen we maar enormhi nomineren die heeft er nog geen een voor zover ik heb gelezen:P

    De 2e key is gegaan naar Enormhi !! Gefeliciteerd en veel plezier ermee!!

  18. 65 XP
    Pliex's avatar

    Hoe kan je levels maken in de game :p? En loop vast bij het stukje waar je 2 players nodig hebt, heb maar controller :p.

    Je moet eerst de 3 levels uit spelen om een level te kunnen maken.
    En dat stukje waar je met zijn 2en moet spelen is niet noodzakelijk om de levle uit te spelen. Maar wel als je de 100% wilt halen.

  19. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Hoe kom je dan verder XD? Zie alleen een muur voor me.

    Edit:
    aaahh, zie het al :p

  20. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    lol, ik maak je zo’n level XD? ik zit in zo’n leeg leven, en heb wel wat spullen verdiend (motor enz). Maar waar haal ik ze nu vandaan op te plaatsen :P.

  21. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Loopt het bij jullie ook nogal haperend? Dat het lijkt alsof hij af en toe helemaal vastloopt? Gelukkig gaat hij altijd na een tijdje wel weer verder maar ik vind het erg irritant.

  22. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Hebben jullie ook last van corrupte savegames? Ik ben nu al iets van 4x overnieuw moeten beginnen omdat mijn savegame kapot was…

  23. 480 XP
    Flow's avatar

    Hebben jullie ook last van corrupte savegames? Ik ben nu al iets van 4x overnieuw moeten beginnen omdat mijn savegame kapot was…

    geen last van, maar hij slaat niet altijd alles op van wat ik gedaan heb.

    dan heb ik bijvoorbeeld net instellingen van een pneumatiek ding ingesteld en dan moet ik het na het uitproberen gewoon weer doen. :S

  24. 1386 XP
    Redd's avatar

    Hebben jullie ook last van corrupte savegames? Ik ben nu al iets van 4x overnieuw moeten beginnen omdat mijn savegame kapot was…

    Heb ik ook 1 keer gehad.

  25. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik begin dat level creating nu een beetje onder de knie te krijgen. En ik kom ook wel bij leuke ontwerpen.

    Maar, wat ik wel graag zou willen weten is hoe je dingen kunt ”schieten”.
    Ik zag gisteren een level met daarin een tank.
    -1 hendel was voor vooruit en achteruit rijden
    -1 hendel was voor de ”loop”(kannon) te bewegen.
    -en 1 knop was voor het afvuren van inslagexplosieven.

    In dat level werd je zelf ook de hele tijd beschoten door andere ”vijanden” die je dan moest doden om verder te komen. was wel een vet level lol.

    Maar nu probeer ik dus ook een tank te maken , maar weet niet hoe ik dingen kan afvuren. :p Iemand die mij daar mee kan helpen? ๐Ÿ˜ฎ

  26. 65 XP
    Pliex's avatar

    Met een emitter. Staat bij het menu ‘speciaal’. Die plaats je waar je ongeveer wilt dat er vanuit geschoten gaat worden. Dan kom je in het menu, kies dan een object. Dat kan natuurlijk van alles zijn. Ook zelf gemaakte objecten. Als je er hebt gekozen, moet je nu precies de plek aangeven waar vandaan de objecten moeten komen.
    En door een schakelaar te verbinden met de emitter kun je schieten. De emitter moet je wel goed afstellen..
    Ik weet ff niet wat emitter in het Nederlands is…zal wel iets sufs zijn als uitspuwer of zo…

  27. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Met een emitter. Staat bij het menu ‘speciaal’. Die plaats je waar je ongeveer wilt dat er vanuit geschoten gaat worden. Dan kom je in het menu, kies dan een object. Dat kan natuurlijk van alles zijn. Ook zelf gemaakte objecten. Als je er hebt gekozen, moet je nu precies de plek aangeven waar vandaan de objecten moeten komen.
    En door een schakelaar te verbinden met de emitter kun je schieten. De emitter moet je wel goed afstellen..
    Ik weet ff niet wat emitter in het Nederlands is…zal wel iets sufs zijn als uitspuwer of zo…

    Uitstoter?
    dat heb ik geprobeerd , maar dat werkte niet , want dan schiet ie niet.
    Dan laat ie ze gewoon vallen op een bepaalde plaats.

    En daarbij komt nog es dat die plaats niet meebeweegd, dus als ik de tank wegrijd, dan vallen die objecten achter de tank uit de lucht lol. Die positie rijdt niet mee zeg maar.

    Dus ik zou graag willen weten hoe ik die positie mee kan laten rijden met die tank.

    En hoe ik dingen echt daadwerkelijk kan afvuren.

  28. 65 XP
    Pliex's avatar

    Heb je de uitstoter geplaatst op het stukje wat mee beweegt?
    Ik zal zelf ook wel even proberen. Je kunt de uitstoter zo afstellen dat je een richting kan geven waarheen uitgestoten moet worden, dus niet alleen vallen.
    Anders kopieรซr je zo’n level die al zoiets heeft. En dan kan je in create mode op je gemak bekijken hoe ze het gedaan hebben…

  29. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    lol, ik maak je zo’n level XD? ik zit in zo’n leeg leven, en heb wel wat spullen verdiend (motor enz). Maar waar haal ik ze nu vandaan op te plaatsen :P.

    Zelfde vraag ๐Ÿ™

  30. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Hey bij mij wil die em niet meer starten krijg ik een fout bij het starten van game (heleboel cijfertjes) ik heb em al opnieuw gedownload maar er gebeurt weer hetzelfde weet iemand wat het probleem is zo ja stuur dan ff en PM

  31. enormhi's avatar

    Hebben jullie ook last van corrupte savegames? Ik ben nu al iets van 4x overnieuw moeten beginnen omdat mijn savegame kapot was…

    1 keer gehad.

    @ Roytjuh, Vierkantje en dan ‘ leuke dingen ‘.

    @ 3rr0r, welk level was dat. Hoe heet hij?

  32. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Hebben jullie ook last van corrupte savegames? Ik ben nu al iets van 4x overnieuw moeten beginnen omdat mijn savegame kapot was…

    Zojuist heb ik dit ook gehad, je bent daardoor alles kwijt ook me eigen gemaakte level waar ik 5 nachten aan gewerkt heb ๐Ÿ˜ก

  33. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Dat is vervelend maar je kan savegames backuppen jongens doe dat wat vaker :D;)

  34. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Hey bij mij wil die em niet meer starten krijg ik een fout bij het starten van game (heleboel cijfertjes) ik heb em al opnieuw gedownload maar er gebeurt weer hetzelfde weet iemand wat het probleem is zo ja stuur dan ff en PM please ik vindt het egt gierig dat ie niet meer werkt

  35. enormhi's avatar

    Mijn level heet Rocketboard. En ik ben nog bezig met mijn 2e.

  36. 88 XP
    Caemgen's avatar

    Hallo!

    Ik heb deze twee levels gemaakt tijdens de BETA en het leek me wel leuk jullie die even te laten zien:
    ‘Mystical Forrest Adventures (Extended)’ en ‘Saved by the Light’.

    Mystic Forrest Adventures (Extended)
    Detailed, disturbingly cute but grim at the same time, nice mechanics and just… lot’s of fun.

    VIDEO: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=v5pYTMYxCuc[/ame]

    Saved by the Light
    You’re trapped in a dark cave. Try to find a way out using the lights.

    VIDEO: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=bcqdYSXGZzo[/ame]

    Ik ben nu met mijn derde level bezig. ๐Ÿ˜€

  37. 440 XP
    Sammerd's avatar

    Hallo!

    Ik heb deze twee levels gemaakt tijdens de BETA en het leek me wel leuk jullie die even te laten zien:
    ‘Mystical Forrest Adventures (Extended)’ en ‘Saved by the Light’.

    Mystic Forrest Adventures (Extended)
    Detailed, disturbingly cute but grim at the same time, nice mechanics and just… lot’s of fun.

    VIDEO: http://www.youtube.com/watch?v=v5pYTMYxCuc

    Saved by the Light
    You’re trapped in a dark cave. Try to find a way out using the lights.

    VIDEO: http://www.youtube.com/watch?v=bcqdYSXGZzo

    Ik ben nu met mijn derde level bezig. ๐Ÿ˜€

    Leuke levels zijn dat :happy: zal ze zeker spelen als ze er bij zijn op de full game !

  38. 88 XP
    Caemgen's avatar

    Leuke levels zijn dat :happy: zal ze zeker spelen als ze er bij zijn op de full game !

    Thanks! Leuk om te horen ๐Ÿ˜€

  39. 65 XP
    Pliex's avatar

    Leuke levels! heb je de vlam van de kaars gehaald?

  40. 88 XP
    Caemgen's avatar

    Leuke levels! heb je de vlam van de kaars gehaald?

    Jep! Ik kwam ‘m tegen in een template en merkte op dat ‘ie los kon. Daarvoor zat ik toevallig net met ‘Darkness’ te kloten en dat bracht me op het idee.

  41. 65 XP
    Pliex's avatar

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAa!!!!!!!!!
    LBP (US versie) valt net op mijn deurmat! Verzonden op 18 oktober, heeft er een lange reis van 13 dagen over gedaan. Het is nog de 1e druk met dat nummer erin.
    45 Euro voor betaald bij Axelmusic. Nadeel is dus het lange wachten.. Maar goed ik kan eindelijk spelen. Man wat ben ik blij… ๐Ÿ™‚

  42. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    @Pliex
    Waarom word hij bij jouw al verzonden en zelfs binnen, en moet ik nog wachten tot hij 4nov word verzonden:depressed:? ๐Ÿ˜›

  43. 65 XP
    Pliex's avatar

    Ja dat is kwestie van geluk denk ik.
    18 okt verzonden en maandag 20 okt kwamen ze er bij Axelmusic achter dat LBP vertraagd was..

  44. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ja dat is kwestie van geluk denk ik.
    18 okt verzonden en maandag 20 okt kwamen ze er bij Axelmusic achter dat LBP vertraagd was..

    Lol droog!

  45. 65 XP
    Pliex's avatar

    Echt een bizar leuk spel! Mijn petje af voor MediaMolecule voor het maken van waanzinnig mooie levels. Echt ik stond af en toe met mijn mond open!!
    Ik hoop dat iedereen die al zo lang zit te wachten vandaag geluk heeft met het vinden van de game ! Succes ! En alvast veel plezier ๐Ÿ™‚

  46. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Deze week krijg ik em ook.

  47. 4 XP
    ajacied4ever's avatar

    5 november komt ie iig uit in de UK en 7 november in Nederland

  48. 421 XP
    Rhox's avatar

    Heb net van Play.com een mail ontvangen dat mijn LBP op de post zat .. normaal zo’n 3-5 dagen wachten, dus nu maar hopen op 3 dagen :p

  49. 65 XP
    Pliex's avatar

    Ik heb net MM een mail gestuurd over een bug die in de Nederlandse vertaling zit. Want als je een vriend een hart wil geven als speler, dan moet je kiezen “geef deze level een hart” Want natuurlijk moet zijn “geef deze vriend een hart”

  50. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik heb net MM een mail gestuurd over een bug die in de Nederlandse vertaling zit. Want als je een vriend een hart wil geven als speler, dan moet je kiezen “geef deze level een hart” Want natuurlijk moet zijn “geef deze vriend een hart”

    Jij bent echt LittleBigPlanet hardcore fan of niet?
    Mooi man! ๐Ÿ˜€

    Ik heb hem nu ook sinds gister. Heerlijk spel! Ik ga echt proberen al die trophy’s te halen.

    Was het jullie ook al opgevallen dat de gouden trophys ‘Play’ ‘Create’ ‘Share’ heten? (Of ook wel ‘Speel’ ‘Maken’ ‘Delen’)

    Ik vind trouwens die Nederlandse stem echt klote; alle grappen zijn verneukt…

  51. 52 XP
    tevash's avatar

    Ik hoor nog steeds mensen zeggen dat LBP pas 7 november in de winkels ligt…

    Erg bijzonder, omdat hij al 3 november bij Gamemania te koop was (tenminste bij het filiaal in A’dam)…

    Maar het is inderdaad een van de beste spellen die ik sinds tijden heb mogen spelen.

    Bonus: heb het gisteren met 3 vriendinnen gespeeld; ze vinden het helemaal te gek! Dus ben ik niet de enige vrouw meer in mijn omgeving die gamen leuk vind!

  52. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    hij doet het onlien hij zecht steeds mislukt

  53. 65 XP
    Pliex's avatar

    Jij bent echt LittleBigPlanet hardcore fan of niet?
    Mooi man! ๐Ÿ˜€

    Ik heb hem nu ook sinds gister. Heerlijk spel! Ik ga echt proberen al die trophy’s te halen.

    Was het jullie ook al opgevallen dat de gouden trophys ‘Play’ ‘Create’ ‘Share’ heten? (Of ook wel ‘Speel’ ‘Maken’ ‘Delen’)

    Ik vind trouwens die Nederlandse stem echt klote; alle grappen zijn verneukt…

    Haha ja kan je wel zeggen!
    Geniet er van, zou ik zeggen! Ach ja, de Nederlandse stem is wel irritant ja, maar gelukkig hoor ik hem niet meer nu ๐Ÿ™‚

  54. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik heb em ! ๐Ÿ˜€

    Supervet man.

    Alleen moet je die hele training weer opnieuws doen. Terwijl ik die in de beta ook al had gedaan. =/
    Maar dat zijn maar 5 minuutjes. ๐Ÿ™‚

  55. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    Hoe werkt dat ingame muziek ze zijde dat er ingame muziek in zat maar kan het niet vinden

  56. 6677 XP
    Myx's avatar

    Hoe werkt dat ingame muziek ze zijde dat er ingame muziek in zat maar kan het niet vinden

    Die doet het niet, tenminste bij mij werkt het niet.

    @error
    Hoe is de volledige versie ten opzichte van de beta? Is het verbeterd?

  57. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    hoe zet je ingame muziek aan en hoe kan je alkaar slaan

  58. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    hoe zet je ingame muziek aan en hoe kan je alkaar slaan

    Slaan is voor naar rechts de R2 ingedrukt houden en dan je rechter stick snel van links naar rechts bewegen en voor naar links slaan L2 ingedrukt houden en dan je linker stick snel van rechts naar links bewegen.

  59. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Slaan is voor naar rechts de R2 ingedrukt houden en dan je rechter stick snel van links naar rechts bewegen en voor naar links slaan L2 ingedrukt houden en dan je linker stick snel van rechts naar links bewegen.

    Dat is leuk, ik heb die Mirror’s Edge levels gespeeld! ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜›

  60. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    wat word eigenlijk bedoeld met dat Hart voor dit Hart voor dat…?

  61. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    is de server soms down doet niet meer online kan niet meer online

  62. 1402 XP
    Selec1's avatar

    wat word eigenlijk bedoeld met dat Hart voor dit Hart voor dat…?

    Je kan (na het spelen van een level) sterren geven; hiermee waardeer je een level. Als je de maker van het level wel okรฉ vind dan kan je hem een hart geven zodat hij altijd weer terug te vinden is!