Forum

Topic: PS3 40Gb CECHH dood BR-Disc…?

Anoniem's avatar

Ik zat rustig een spel(Call of Duty 4) te spelen totdat ik van spel ging verwisselen(GTA IV) dus ik haal Call of Duty 4 eruit stop Grand Theft Auto IV erin… nadat ik het spel had erin gedaan moest ik wachten…. en wachten… maar…. het laadde niet dus ik haal GTA IV eruit….

Er een BARST in mijn GTA IV exemplaar hoe kan dat gebeuren… O.O het zit in de BINNEN kant van de disk dus is het onmogelijk dat hij stuk is gegaan door het te laten vallen…. oftewel het moet gebeurt zijn tijdens het erin stoppen/laden van de PS3

Heeft iemand dit probleem ook gehad…?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 454 XP
    arwin1993's avatar

    Nee nog nooit gehoord.Ik zou sony of rockstar is bellen neem aan dat je je spel wel vergoed krijgt

  2. 356 XP
    Godfather's avatar

    Maak barst in je andere spellen en bel Sony je krijgt wel een nieuwe ;)XD

  3. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Wow.. o.O
    Maakte je Playstation ook een raar geluid tijdens het laden?
    Of hoorde je de disc barsten?

  4. 1386 XP
    Redd's avatar

    Wel al vaker gelezen op internet, is vast meer informatie over te vinden gok ik.

  5. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Het enige wat ik weet van GTA IV, is dat het bij best veel mense de BlueRay laser sloopt.
    Ja,ik heb ook een barst in me CD van GTA IV! Ook in de binnenkant, hij is ongeveer 1cm…
    Maar gelukkig werkt hij nog wel bij mij prima:D

    EDIT:Als je dit probleem hebt, moet je gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht, staat ALS HET GOED is in het boekje. Dat de winkel er verantwoordelijk voor is, en dan moet je ook een nieuw exemplaar krijgen als ’t goed is.

  6. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    90 dagen ja -_-… maar had het spel sinds de release dus….

  7. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Dan probeer je toch de belle naar RockStar klantenservice ofzo :p
    En dan gewoon vee zeiken… Of ga zeiken bij die winkel:p

  8. 145 XP
    Flux's avatar

    Dit is de eerste dat ik dit hoor. Een PlayStation 3 die disc’s mold? Het kan ook aan de game zelf liggen. Het lijkt wel op wat de xbox gebruikers last van hadden. De disc’s kregen toen krassen. Lijkt er erg op alleen is er bij jouw een barst.

  9. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Dit is allang bekent, maar ik heb dit alleen gehoord van GTA IV. Ik denk dat dit eerder aan de game licht, want dits de enigste game waar ik OOK een barst in heb. Maar hij werkt nog gelukkig hier:D

  10. 421 XP
    Rhox's avatar

    En BR-discs zijn normaal meer krasvrij dan DVD’s 🙂
    Hopelijk krijg je der een nieuwe, laat ons iets weten! 🙂

  11. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Ik heb inmiddels contact op genomen met de Klantenservice van Sony…. Na een kwartier gewacht te hebben kreeg ik iemand aan de lijn. Ze zeiden dat ik het spel moet terugsturen naar de Technische dienst van Sony.

    Ik heb ook een ander probleem vergelijkbaar met die van NL-3rR0r-NL dat was reden 2 dat ik contact nam met Sony

    Ze zeiden het volgende.

    “Het duurt MAXIMAAL 5 weken. Ook al hebben ze de PS3 niet op voorraad.”

    dus binnen 5 Weken heb ik een vervangend product 😀

  12. 421 XP
    Rhox's avatar

    Komt dus wel in orde! 😀

  13. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Ik heb het ook 1 keer gehad bij COD4 , ik heb een nieuwe opgestuurd gekregen van activision nederland.

    Ik denk zelf dat het niet door de PS3 komt maar door een foutje in het persen van de BR disc.
    Op het internet wel meer van dit probleem gezien,gelukig wel zeldzaam.