Forum

Topic: Waar haal jij je games?

Anoniem's avatar

Ik vroeg me af of jullie voornamelijk je games online kopen of in de winkel, of importeren en wat tips zijn voor redelijke prijzen. Let me know 😉

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

41 reacties

  1. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik koop ze online én in de winkel. Meestal bij de BartSmit of de bol.com
    Wat ook een hele handige site is is waar je de prijzen kan vergelijken www.budgetgaming.nl [aanrader]

  2. 468 XP
    TwysT's avatar

    Ik koop ze online én in de winkel. Meestal bij de BartSmit of de bol.com
    Wat ook een hele handige site is is waar je de prijzen kan vergelijken www.budgetgaming.nl [aanrader]

    thnx, die site kende ik idd ook. nadeel is alleen wel dat sommige sites later nog ineens de btw erbij rekenen en dat scheelt nogal 😛

  3. 145 XP
    Flux's avatar

    Ik haal me games bij freerecordshop en dixon. Top kwaliteit games en ze hebben altijd wat ik wil.

  4. 1386 XP
    Redd's avatar

    De winkel Savegames in Amsterdam Noord meestal.

  5. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Bijna altijd online, soms in de winkel. Online is vaak goedkoper ;).
    Maar ik haal nooit bij de FreeRecordShop, is bij ons echt onwisj duur :o. Bijna zoiezo al 5 euro duurder dan de intertoys.

  6. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    FRS want 7,50 korting en één dag eerder dan de release. En marktplaats.

  7. 1402 XP
    Selec1's avatar

    FRS want 7,50 korting en één dag eerder dan de release. En marktplaats.

    Waar staat die winkel?

    Ik koop waar de game waarnaar ik op zoek ben het goedkoopst is. Soms kijk ik of importeren het waard is, soms kijk ik of ik hem 2e hands wil kopen.

  8. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Waar staat die winkel?

    Ik koop waar de game waarnaar ik op zoek ben het goedkoopst is. Soms kijk ik of importeren het waard is, soms kijk ik of ik hem 2e hands wil kopen.

    FRS is Free Record Shop:)

  9. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Een een game winkeltje in griekenland kost een spel van 60euro 35 omdat hun die getest hebben om revieuws te schrijfen

  10. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Elke winkel wel Dixons Free record shop Bart smit Intertoys.

  11. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik heb een paar games bij free record shop gekocht omdat ik korting had tijdens de Olympische spele =D.
    Nu ga ik ze bij **Dream kopen ,of hoe de naam ook is daar kost Grid 50 euro en bij Free Record shop 70 euro verschilt wel enorm veel voor een game … 😀

  12. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Ik bestel en pre-oder vaak games bij 12game.com of consoleshop.nl

  13. 266 XP
    Yorz's avatar

    vaak bij 12game of bol.com … mr bij de bartsmit zijn ze ook goedkoop 😀

  14. 564 XP
    Rox92's avatar

    ik meestal bij dimplus barsmit of eplaza
    Btw bartsmit en eplaza zijn van het dezelfde bedrijf dus das altijd handig hebben ze hem niet bij bartsmit dan wel bij de eplaza :p

  15. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Sindskort bij ConsoleShop.nl

    Geen verzendskosten, en meestal goedkoper, of gelijk aan Bart Smit / E-Plaza
    Nu bestellen , binnen 2 dagen geleverd.

  16. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    ik meestal bij dimplus barsmit of eplaza
    Btw bartsmit en eplaza zijn van het dezelfde bedrijf dus das altijd handig hebben ze hem niet bij bartsmit dan wel bij de eplaza :p

    Jap! En uiteraard dezelfde prijs:D

  17. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    De ene keer koop ik mijn games 2de hands zoals de Bourne Conspiracy, ik vind de game vet maar wist dat hij kort was en vond het niet waard om er €60,- voor neer te leggen.
    Op internet gebruik ik of www.nedgame.nl of www.consoleshop.com.
    Maar ook wel bij FRS want daar heb ik een Power Unlimited VIG Card en dan krijg je €7,50 korting op alle games boven €45,-

  18. 790 XP
    MightyMostert's avatar

    Meestal bestel ik games via de videotheek bij ons in het dorp die ze koopt via de groot handel. Scheeld vaak al snel 10 euro per game. Ik betaal ook meestal voor de nieuwste games rond de 55 euro en heb ze dezelfde dag als wanneer ze uitkomen.

  19. 277 XP
    RevXxx's avatar

    De BartSmit. 😀
    en soms via Marktplaats.

  20. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Als ik de game meteen wil hebben bij GameMania
    Als het geen haast heeft dan shop ik waar het goedkoper is,meestal op het www

  21. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik zie dat hier bartsmit populair is, dan ga ik vanaf nu daar is kijken xD

  22. 424 XP
    Dawes's avatar

    Ik koop bij de MediaMarkt (aangezien die toch laagste prijs-garantie, heeft en ook nog eens personeels korting ^^)

    ik koop bij Dr. Games en af en toe importeer ik online via gamehubs (goedkoop, battlefield: bad company gold edition 38,99 <-- :D:D ; op het moment dat ik dit schrijf trouwens heb ik deze game net uitgespeeld en bekijk ik de natiteling) verder koop / ruil ik ook veel 2e hands op gamesites / marktplaats // Dawes

  23. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik raad Bart smit niet aan.
    Niets mis mee , ik heb er er ook altijd mn games besteld.

    Maar sindskort bestel ik alles bij Consoleshop.nl .
    Hier zijn de games vaak €2,- goedkoper, en er zijn geen verzendskosten.
    Bart Smit vraagt €2,50 verzendskosten.

    Dat scheelt dus al rond de €5,- per game.
    Opzich niet veel.. Maar koop maar eens 10 spellen , dan ben je €50 euro duurder uit bij de Bart Smit.

    Dat is al bijna net zoveel als dat een nieuwe game kost.

    Voordelen bij Consoleshop.nl :
    -Goedkoper
    -Geen verzendskosten (wordt dus gratis bezorgt)
    -Binnen 2 dagen op de mat, (Bestel op maandag , woensdag in de bus.)
    -Gratis Pre-orderen. (pre-orderen kost niets, je betaalt aleen het spel. Deze wordt op de dag van release bezorgt.)
    -Héél veel accesoires (Koelingen , racesturen , controllers, keyboards , Kabels , speakers , kortom ALLES voor de PS3)
    -één groot netwerk. (Naast Consoleshop , is er ook Laptopshop.nl / Smartphoneshop.nl etc..
    Net zo betrouwbaar als Consoleshop.nl !)
    -En allemaal een zeer goede klantenservice die tot 22:00 s’avonds bereikbaar is!

    Voorbeeld:
    Ik kocht een Adapter voor mijn telefoon bij Smartphoneshop.nl.
    Maar dit was de verkeerde, dus ik belde om 21:00 de klantenservice op.
    Ik kreeg direct een mail terug met daarin alle informatie om de adapter terug te sturen.
    Volgende dag stuurde ik mijn adapter retour , en 2 dagen daarna had ik mijn geld terug. 🙂

  24. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Consoleshop is juist ongelofelijk overpriced met een hoop spullen.

  25. 564 XP
    Rox92's avatar

    Ik koop bij de MediaMarkt (aangezien die toch laagste prijs-garantie, heeft en ook nog eens personeels korting ^^)

    ik koop bij Dr. Games en af en toe importeer ik online via gamehubs (goedkoop, battlefield: bad company gold edition 38,99 <-- :D:D ; op het moment dat ik dit schrijf trouwens heb ik deze game net uitgespeeld en bekijk ik de natiteling) verder koop / ruil ik ook veel 2e hands op gamesites / marktplaats // Dawes

    Tja laagste prijs garantie.....Soms is de mediamarkt goedkoper :p
    Mazzel met je personeels korting dan is het zeker altijd goedkoper :p

    @ error
    Ik keek ook al op consoleshop maar de meeste dingen zijn even duur of duurder.
    En voor de verzendkosten hoef ik het niet te doen woon geen eens 5 minuten er van af.
    Maar als je 3 kwartier van de bartsmit woont dan is het wel handig 😉

  26. 424 XP
    Dawes's avatar

    Tja laagste prijs garantie…..Soms is de mediamarkt goedkoper :p
    Mazzel met je personeels korting dan is het zeker altijd goedkoper :p

    Gemiddeld zijn de nieuwste games à €10,- goedkoper dan elders.. Maar alsnog, zie jij hem in een reguliere winkel goedkoper. Krijg je sowieso voor dezelfde prijs mee.

    😉

    en ja, voor mij is het zeker goedkoper, maar dan alsnog koop ik meer games tweedehands dan nieuw. Mijn duurste aankoop is net Battlefield bad company: gold edition: 38.99€ (import).. daarna GTA IV voor 38,05€… 5 cent? Ja, lang verhaal..

    // Dawes

  27. 564 XP
    Rox92's avatar

    O is dat zo??
    Dus als je een game vind maar goedkoper in een andere normale winkel dan ken je hem voor dezelfde prijs mee nemen??
    Wist ik niet wist wel dat BCC dat had enzo :p

  28. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Mercenaries 2 was andaers goedkoper bij Consoleshop….

  29. 62 XP
    Dordtstar's avatar

    Meestal bestel ik gewoon ergens, typ gewoon de gamenaam in en komt altijd wel een site uitrollen, en mocht ik hem echt gelijk willen dan pak ik gewoon de frs of de dynabite met hun groot aanbod van ps3 games!

  30. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Nadel van Consoleshop:

    – Betalen met credit card of paypal ofzo
    – Ben 16 heb het niet, en men vader wil het niet
    – Pech 😀

  31. 304 XP
    Edwin's avatar

    Nadel van Consoleshop:

    – Betalen met credit card of paypal ofzo
    – Ben 16 heb het niet, en men vader wil het niet
    – Pech 😀

    Je kan ook betalen met iDeal, hartstikke makkelijk en je hebt er alleen internetbankieren bij je eigen bank voor nodig:)

  32. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Idd, internetbankieren 🙂

  33. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Zwolle of internet.

  34. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Je kan ook betalen met iDeal, hartstikke makkelijk en je hebt er alleen internetbankieren bij je eigen bank voor nodig:)

    Om te kunnen internetbankier moet je toch 18 zijn of niet ? want mijn vader is nog altijd baas over men bankgeld enzo .. xD

  35. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Om te kunnen internetbankier moet je toch 18 zijn of niet ? want mijn vader is nog altijd baas over men bankgeld enzo .. xD

    Ik ben 14 en heb gewoon iDeal en Paypal.

  36. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Als je 12 bent ben je in principe al de baas over je eigen geld dacht ik.. Met je eigen pinpas e.d

  37. 564 XP
    Rox92's avatar

    Ja oke maar van de meeste ouders mag het dan nog niet :p
    Bijvoorbeeld heb een vriend bij alles watie koopt moetie eerst vragen of het van zijn ouders mag :p
    En daarom hebbie een wii omdat zijn ouders toen een ps3 en 360 te duur vonden :p
    Of het kwam door zichzelf want hij is echt een krent op dat gebied ma goed :p 😀

  38. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Waar hij het minste kost

    Als hij bij de mediamarkt of andere grote winkels als freerecordshop en dixon voor de zelfde prijs licht, als bij een standalone winkel, dan koop ik hem bij de standalone winkel. (de kwaliteit van de games is toch het zelfde)

  39. 480 XP
    Flow's avatar

    Koop mijn games meestal bij de Musicstore (ik heb zo’n pas waar je korting mee spaart)

    Maar als hij bij de media markt of ergens anders 10 euro goedkoper is of zo dan koop ik em daar wel.

  40. 1268 XP
    luctheman's avatar

    ik koop em altijd bij de mediamarkt, mss duurder maar je hebt wel 14 dagen omruilgarantie en zo heb ik al veel spellen uitgespeeld en weer teruggebracht. ik heb minstens 500 euro uitgespaard daardoor

  41. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    AxelMusic. Heel goedkoop, goede service, geen snelle levertijd maar het is ook import ;). En je kan betalen met http://www.axelmusic.com/gfxxx/sidebar_hdr/payment.png
    Qua service:
    Er ging namelijk wat fout bij paypal tijdens het betalen, waardoor me geld wel van me rekening en paypal was, maar hun het geld niet hadden gekregen. Ik mailde ze dus ff. Toen mailde ze me binnen 30 minuten terug en vroegen ze om het transactie-ID (krijg je via paypal opgestuurd) zond ik toen ff naar ze toe.
    Kreeg ik een uurtje later weer een mailtje terug, en zeiden ze dat alles geregeld was en dat er een kortingsbon op me account gezet. In dat mailtje ook excusses en hele uitgebreide uitleg en alles.