Forum

Topic: cod 4 GOTY

Anoniem's avatar

yow
ik heb cod4 GOTY edition gekocht. er staat dat ik dus 4 maps extra krijg maar als ik naar de store ga zijn die nog 10 euro en op de cd staat het ook niet standaard. hoe moet ik ze dan krijgen >?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Staat het niet op de CD???:S
    Ik dacht dat het erop zat, kijk is in de handleiding of achterkant van t hoesje…

  2. 200 XP
    bokito007's avatar

    Op de cd staat ook niet GOTY edition en ook niet op het hoesje :/

  3. 1386 XP
    Redd's avatar

    Hij wijkt dus af van deze cover?

    Dan denk ik niet dat je de GotY edition heb..

  4. 200 XP
    bokito007's avatar

    nee hij wijkt daar niet van af
    ik ben terug naar de winkel gegaan en de voucher zat er niet bij. die hadden ze ook niet meer. en 5 andere game winkels ook niet meer. ik heb dus geen game meer maar wel me geld terug 😛

  5. 1386 XP
    Redd's avatar

    Liever geen CoD zonder die paar maps? :p

    Fair enough

  6. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Oooooo…. Lol, probeer anders te bestellen via internet. Ik neem aan dat die dat wel hebben, maar alsnog, het zijn maar 4 maps joh…:p Ik vermaak me nu og wel met cod4 met deze maps [Omdat ik 1 maand geen CoD4 speelde want ik was hem zat maar hij werd weer leuk na een tijdje…]

  7. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ik was gister weer in het centrum van Zwolle.. Geen enkele shop had COD4 op voorraad:P Je kan beter zoals GlobalSoldier al zei via internet bestellen.

  8. 200 XP
    bokito007's avatar

    tommy88 dat had ik dus ook in de stad 😛
    maar ik kon de game wel houden maar dan was hij veel duurder zonder de maps.
    dats weer zonde

  9. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    tommy88 dat had ik dus ook in de stad 😛
    maar ik kon de game wel houden maar dan was hij veel duurder zonder de maps.
    dats weer zonde

    Ja dat is niet cool. Laatst was ik bij Level Up Games en die zeiden dat ze hem al 2 weken terug besteld hadden. Vraag ik wanneer ie binnen is, dat wisten ze dan weer niet.. righttt. Heb hem die dag online gekocht voor een goeie prijs, de dag er na was ie binnen=).