Forum

Topic: Algemeen (Game) Televisie Topic

Anoniem's avatar

Omdat er veel topics geopend worden met daarin vragen of problemen over (Game) Televisie heb ik dit topic geopend. Hier kun je, je problemen, je vragen en alles wat met (Game) Televisie’s te maken heeft kwijt. Iedereen zal je proberen te helpen. Ook kun je hier discussiëren over (Game) Televisie’s.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

136 reacties

  1. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    is de samsung le32a330 een goede game tv

  2. 424 XP
    Dawes's avatar

    is de samsung le32a330 een goede game tv

    Als je het geld heb om over te stappen naar een le32a456 zou ik dat eerder doen. Betere (kleur)waardes, entertainment modus, betere zwartwaardes

    [quote=globalsoldier]101 cm kan ook, maar kwalitatief is hij duidelijk geod hoor. Bij de MediaMarkt zie ik hem vor meer dan 600 euro… En de prijs zegt niet altijd of het goed of slecht is. En de Bravia-serie is niets voor niets beste tv gekozen van het jaar(lijkt mij……)[/quote]

    Dit is een reactie op het vorige topic:
    Bravia, is de LCD-lijn van Sony. Ofwel, alle SONY LCD’s zijn Bravia’s. En zijn niet gelijk allemaal even goed offcourse. Want ook niet elke Sony Televisie is goed, en 40″ voor 600 euro lijkt mij uberlelijk :o.. Kan je een keer kijken welk type het is? Ik heb hem iig niet staan in mijn winkel.

    // Dawes

  3. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik zal het een keertje onthouden, maar ik zag hem natuurlijk bij de Makro… De type weet ik neit maar het model dat herkende ik al gelijk… Ik zag hem ook al wel is staan bij de MediaMarkt, voor een veel hogere prijs… Het kán ook gewoon zijn dat die bij de Makro een actie was ofzo, want er stond wel al een bordje met ”Tijdelijk uiteverkocht”

  4. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ma ik vind dat LCD niet zo leuk zijn, wel beter kwaliteit maar guitar hero op dat laggs veel. Ik weet dat je kunt calibreren maar het blijft toch 10 keer beter op een gewone tv met guitar hero

  5. 145 XP
    Flux's avatar

    Welke tv’s hebben jullie? Ik heb een samsung 81 cm HD Ready LCD tv. Ik gebruik het als pc scherm en als game scherm.

  6. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik heb een hele grote breedbeeld SD tv van PHILIPS. De tv vind ik zelf wel mooi maar de graphics niet:p
    De TV staat gewoon in de woonkamer dus mijn Ps3 uiteraard ook..

    @ Flux
    Werkt je TV als pc scherm gebruiken goed???:S Want is dat niet net té groot??

  7. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Me ouders willen tv kopen, kan je op de Samsung LE46A656A een beetje lekker game?

    @Flux
    Heb een samsung van 29 inch, HDReady. Welke precies weet ik niet :p.
    Was zo rond de 250 euro.

  8. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Wat ik tot nog toe gezien heb bij vrienden en familie is dat een Plasma qua gamen de lcd nogsteeds ownd als het gaat om refresrate.
    Lcd is wel sterker in kleuren wat mooi kan zijn maar oa bij snelle spellen (fps race) komen beter op een plasma tot zijn recht.

    Dus ik wil tzt deze

  9. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Plasma is over het algemeen beter in Contrast Ratio, Licht opbrengst, Grotere kijkhoek, Snellere refresh rate etc. Maar er zijn wel nadelen aan plasma zoals de energie verbruik maar veel varieert het niet in vergelijking met een LCD(hoe groter het scherm des te minder het verschilt). Een ander probleem is de wel bekende ingebrande logo’s die in de beeldscherm is gebrand.

  10. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Het inbranden is in de huidige generatie niet meer het geval , vergelijkbaar met de oude crt beeldscherm.Ik heb nog nooit een ingebrande tv gehad dus ik denk dat het met plasma ook niet zal gebeuren.

  11. 424 XP
    Dawes's avatar

    deze

    Prima toestelletje..! Binnen de plasma’s toch wel de beste na mijn mening (aangezien de 800 serie vrij weinig meerbiedt..)

    Me ouders willen tv kopen, kan je op de Samsung LE46A656A een beetje lekker game?

    Juist dat is een gaming toestel! Een samsung zou ik ook alelen kopen voor gaming, voor puur TV vind ik het echt uber lelijk

    Zelf heb ik, offcourse, een Sony

    een Sony KDL26P2530, samen met de KDL40X3500 de enigste TV binnen de oude lijnen van de LCD’s die een echte zwart waarde kunnen geven :tuffguy:
    Gaaf ding, alleen nergens meer te krijgen..

    // Dawes

  12. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik heb nu een panasonic ht-42px80e, en ben er zeer tevreden mee.

    Schermbeveiliging heb ik op 5 minuten gezet.

    Kleuren zijn veel beter dan de LG 32lg41, en andere lcd tv’s die jk in de winkel heb gezien.

    Zwart is zwart, en niet donker grijs, en wit is wit.

    Responssnelheid geen 4 maar 0.001 msec 100hz.

    Aantal kleuren Max. 68 miljard Contrastverhouding Native: 15.000:1, 500.000:1 (dynamisch), 100.000 hours long life panel.

    ( pioneer kuro heeft beste zwart weergave van alle tv’s boven mijn tv )

    Energieverbruik 255 Watt, Normaal energieverbruik (verondersteld bij normaal kijkgedrag) 215 Watt, +punt aan uit knop, ps: zwarte delen op het scherm verbruiken geen stroom bij plasma.

    Er zit ook een eco stand op.

    Heb ook wel lcd tv gezien, met een kleinere scherm die net zo veel energie verbruikte.

    En van inbranden heb ik geen last.

  13. 145 XP
    Flux's avatar

    Ik heb een hele grote breedbeeld SD tv van PHILIPS. De tv vind ik zelf wel mooi maar de graphics niet:p
    De TV staat gewoon in de woonkamer dus mijn Ps3 uiteraard ook..

    @ Flux
    Werkt je TV als pc scherm gebruiken goed???:S Want is dat niet net té groot??

    Ziet er goed uit. Ik zie geen verschil tussen pc en tv scherm.

  14. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Dit lijkt me ook wel wat, Ben benieuwd wat het gaat kosten en of ze ook in Nederland komen.
    Voorlopig vanaf 65 inch 😮 en 3D ready:26:

    LINK

  15. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik heb ook een 82 cm Sony tv. 🙂

    Trinitron!

    Gelukkig hoef ik hier niet op te gamen. :p

  16. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Dit lijkt me ook wel wat, Ben benieuwd wat het gaat kosten en of ze ook in Nederland komen.
    Voorlopig vanaf 65 inch 😮 en 3D ready:26:

    LINK

    mooie TV.
    Maar wat wil 3D Ready zeggen..?

    PS: Pas op.. het is een mitsubishi , Als je niet oplet rijd die TV nog weg. :p

  17. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ze zegge dat Laser TV’s goedkoper gn worden als de TV’s van nu. Eerlijk gezegt geloof ik er niks vn:p

  18. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    mooie TV.
    Maar wat wil 3D Ready zeggen..?

    PS: Pas op.. het is een mitsubishi , Als je niet oplet rijd die TV nog weg. :p

    3d tv
    Wel een brilletje nodig maar er is ook een systeem in ontwikkeling waarbij het zonder bril kan.
    Er is een al 3d blu-ray speler of die komt snel op de markt.
    Mischien dat de PS3 het met een firmware update het ook kan?

  19. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik wil de Samsung LE32A330 aanschaffen. Is dat wat?

  20. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    3d tv
    Wel een brilletje nodig maar er is ook een systeem in ontwikkeling waarbij het zonder bril kan.
    Er is een al 3d blu-ray speler of die komt snel op de markt.
    Mischien dat de PS3 het met een firmware update het ook kan?

    Wow 😀 Dat is wel vet.
    Zoals ze ook van die 3D bioscopen hebben ?

  21. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    3D TV, woah…. Laser TV moet nog komen en er is al iets nieuws, dan nog de 3D Tv, dan nog de OLED TV:p.
    IK KAN NIET KIEZE 🙁 …. :p

  22. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Jonges toch wa hadden jullie gedaan in de jaren tvijftig :D, ( ik weet het zelf niet lol )

  23. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    Ik wil de Samsung LE32A330 aanschaffen. Is dat wat?

    ik wil er ook zou een aanschaffen als ik genoeg geld heb

    ps wat kost een 3d hdtv

  24. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    3D tv! zo iets als dit? 😉

    In de zip beweegt hij, bij het voorbeeld niet, vandaar de zip.:confused:

  25. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    3D tv! zo iets als dit? 😉

    In de zip beweegt hij, bij het voorbeeld niet, vandaar de zip.:confused:

    Ja ik denk wel dat het ongeveer zoiets is ja
    Wel jammer dat je dan van die goofy brillen op moet.:26:

  26. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    3D TV, woah…. Laser TV moet nog komen en er is al iets nieuws, dan nog de 3D Tv, dan nog de OLED TV:p.
    IK KAN NIET KIEZE 🙁 …. :p

    Oled is mooi maar nog erg duur en gaat korter mee dan de huidige tv’s
    Dat zal nog wel verbeterd worden maar momenteel nog niet interesant.

  27. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik wil de Samsung LE32A330 aanschaffen. Is dat wat?

    Iemand? ….

  28. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ik wil hem ook kopen lijkt mij een goed lcd scherm

  29. 424 XP
    Dawes's avatar

    Iemand? ….

    [quote=Dawes]Als je het geld heb om over te stappen naar een le32a456 zou ik dat eerder doen. Betere (kleur)waardes, entertainment modus, betere zwartwaardes[/quote]

    Die vraag was al eens beantwoord in het begin van het topic 😉

  30. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Die vraag was al eens beantwoord in het begin van het topic 😉

    Ah ja ik zie het nu ook ;).

    EDIT:

    Ik heb uiteindelijk de SAMSUNG SyncMaster T240 gekocht. 24″ 1.900 x 1.200 heerlijkheid :).

    Hier zitten dus geen boxen bij dus heb ik mijn PlayStation nu (tijdelijk) aangesloten op mijn stereo (met daaraan 2 boxen, geen surround :() De beeldkwaliteit is echt super!

    Een aanrader als je full HD wilt voor niet zo heel veel geld (± €400,-)!

  31. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Wat is een echte aanrader om op te gamen onder de 300 euro?

  32. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Wat is een echte aanrader om op te gamen onder de 300 euro?

    Zie mijn post boven je.

  33. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Zie mijn post boven je.

    Dat is 400 euro, m’n budget ligt atm niet zo hoog.

  34. 1402 XP
    Selec1's avatar

    goedkoopst is die iets van 280. Check tweakers.net of kieskeurig ofzo 😉

  35. 424 XP
    Dawes's avatar

    Dat is 400 euro, m’n budget ligt atm niet zo hoog.

    Doorsparen als ik jou was.

    // Dawes

  36. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Jullie kunnen ook gewoon meedoen met de gamekings prijvraag he, dan moet je iedere week meedoen met de prijsvraag die gaat over de TV..
    En als het goed is gaat de prijsvraag door tot eind september, kweet niet precies. Klinkt wel dom dat ik jullie dit nu laat weten zodat ik minder kans maak. Maarja, ik weet tog al 110% zeker dat ik niet win al heb ik alle vragen goed:p
    http://usercast.files.wordpress.com/2008/04/samsung-t220.jpg

  37. 1402 XP
    Selec1's avatar

    En welke TV win je dan? Die op de afbeelding lijkt verrekt veel op die van mij!

  38. 954 XP
    Callme's avatar

    37″ samsung full hd tv. gekocht 2 maanden geleden voor 1100 euro

  39. 1748 XP
    Shmet's avatar

    amai, netjes 🙂

  40. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    En welke TV win je dan? Die op de afbeelding lijkt verrekt veel op die van mij!

    Die TV win je dan, alleen dan wel een kleiner versie, geen 32” versie natuurlijk… Kweet niet mere hoeveel inch, ben ff vergete:p In ieder geval rond de 50cm is hij..

  41. 480 XP
    Flow's avatar

    Cool net een tv gekocht maar toch maar een poging wagen

    Niet geschoten is altijd mis 😀

  42. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Iedereen heeft iets met die TV’s hé 😛 ik hou lekker men gewone want anders is er teveel lagg bij Guitar hero en ik haat dat 🙂

  43. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Iedereen heeft iets met die TV’s hé 😛 ik hou lekker men gewone want anders is er teveel lagg bij Guitar hero en ik haat dat 🙂

    kan je toch gewoon calibreren in het optie menu?

  44. 1748 XP
    Shmet's avatar

    kan je toch gewoon calibreren in het optie menu?

    Weet ik maar toch blijft hij een beetje laggen, men pa heeft een HD tv en daar speelde ik en toen ik dan ps3 meebracht naar men ma en daar op gewone televisie deed miste ik alles in begin, nu is het weer goed maarja .. XD

  45. 303 XP
    l3on2's avatar

    Sommige tv’s hebben tog ook spelmodus ? ?

  46. 954 XP
    Callme's avatar

    is die afbeelding nou zo groot of ligt dat aan mij kill

  47. 954 XP
    Callme's avatar

    Sommige tv’s hebben tog ook spelmodus ? ?

    Ja.die van mij wel.

  48. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    De meeste Samsung TV’s hebben Spelmodus ofzowiets.

    Vandaar dat die het meest geschikt zijn voor te gamen.
    (heb ik gehoord)

  49. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Dit lijkt me ook wel wat, Ben benieuwd wat het gaat kosten en of ze ook in Nederland komen.
    Voorlopig vanaf 65 inch 😮 en 3D ready:26:

    LINK

    Om weer ff terug te komen op de laser tv.
    Hij komt , alleen niet in de EU:o
    Er circuleert op het net een rijs van 6999.95 usd 🙁

    Zogenaamd goedkoper dan de huidige lcd en plasma …… right:;)

    Dus mijn pijlen staan weer gericht op een plasma van Panasonic.

  50. 110 XP
    Marshall's avatar

    De meeste Samsung TV’s hebben Spelmodus ofzowiets.

    Vandaar dat die het meest geschikt zijn voor te gamen.
    (heb ik gehoord)

    Ik heb zelf de Philips 42PFL9703. Deze LCD TV heeft ook een spel stand en is dus ook goed geschikt om te gamen.

  51. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Ik heb zelf de Philips 42PFL9703. Deze LCD TV heeft ook een spel stand en is dus ook goed geschikt om te gamen.

    Wat gebeurd er dan als je het aan doet beter beeld betere kleuren?

  52. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Wat gebeurd er dan als je het aan doet beter beeld betere kleuren?

    Sneller geloof ik. Dan schakelt hij de dingen die je niet nodig hebt voor gamen uit.

  53. 110 XP
    Marshall's avatar

    Sneller geloof ik. Dan schakelt hij de dingen die je niet nodig hebt voor gamen uit.

    Als je hem niet op die stand zet heb je eerst geluid en iets later pas het beeld, dat is in deze stand gelijkertijd. De reactietijd wordt dus sneller.

  54. 145 XP
    Flux's avatar

    Ik denk erover na om een full hd tv te halen. Het wordt even sparen. Maar het is het waard:). Iemand suggesties welke full hd tv goed is. Voor een goede prijs en goede kwaliteit?

  55. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik denk erover na om een full hd tv te halen. Het wordt even sparen. Maar het is het waard:). Iemand suggesties welke full hd tv goed is. Voor een goede prijs en goede kwaliteit?

    Moet je persee een TV? Ik zou namelijk voor een full HD monitor gaan…

  56. 145 XP
    Flux's avatar

    Moet je persee een TV? Ik zou namelijk voor een full HD monitor gaan…

    Dat kan ook. Even langs alternate gaan. Kijken wat voor monitoren ze hebben:).

  57. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Dat kan ook. Even langs alternate gaan. Kijken wat voor monitoren ze hebben:).

    Ik raad aan om de SamSung SyncMaster T240 te kopen 😉

  58. 145 XP
    Flux's avatar

    Ja? Ik heb namelijk al een samsung HD ready 81 cm LCD tv. Alleen weet ik niet wat me ouders ervan gaan zeggen als ik twee grote schermen in me kamer heb. Veel energie verbruik lijkt mij.

  59. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ja? Ik heb namelijk al een samsung HD ready 81 cm LCD tv. Alleen weet ik niet wat me ouders ervan gaan zeggen als ik twee grote schermen in me kamer heb. Veel energie verbruik lijkt mij.

    Als je al een HD ready tv hebt zou ik gewoon daar bij blijven.

    En het rest van je geld uitgeven aan een laptop? 😉

  60. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Ik wil in december/januari een tv gaan kopen, mijn budget is 600-650 (na heel wat uurtjes vertoeft te hebben bij de Super de Boer ;)). Het moet in ieder geval een formaat zijn vanaf 31″ (is geloof ik 81cm), weten jullie een goede?

    Hij moet ongetwijfeld scherp zijn (ik zie in winkels heel vaak heel onscherpe televisies) en een beetje helder. Ik ga natuurlijk nog kijken in winkels, maar eerst wil ik graag tips ofzo van jullie! (Full HD of HD Ready?)

    Edit: Oh ja, ik wil mijn PS3 en mijn Wii erop aansluiten. Ik ga er geen tv op kijken.

  61. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik wil in december/januari een tv gaan kopen, mijn budget is 600-650 (na heel wat uurtjes vertoeft te hebben bij de Super de Boer ;)). Het moet in ieder geval een formaat zijn vanaf 31″ (is geloof ik 81cm), weten jullie een goede?

    Hij moet ongetwijfeld scherp zijn (ik zie in winkels heel vaak heel onscherpe televisies) en een beetje helder. Ik ga natuurlijk nog kijken in winkels, maar eerst wil ik graag tips ofzo van jullie! (Full HD of HD Ready?)

    Edit: Oh ja, ik wil mijn PS3 en mijn Wii erop aansluiten. Ik ga er geen tv op kijken.

    nou mijn vriend,

    met:
    http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/samsung/le32s81b/183523/

    deze zal je vast gelukkig worden

  62. 145 XP
    Flux's avatar

    Ik heb een ps3 opnieuw gekocht en zal dus moeten wachten totdat ik genoeg geld hebt voor een betere beeldscherm ok….

  63. 591 XP
    dajez's avatar

    ik heb de samsung LE32A552 en ik ben er best tevreden over

  64. 66 XP
    sneezle's avatar

    Heb een Samsung LE70F96DB gekocht. nadat mijn oude koekast breedbeeld het had begeven

    Zie ook: http://www.ps3-sense.nl/showthread.php/full-hd-hd-ready-4738p5.html

  65. 424 XP
    Dawes's avatar

    Morgen (maandag 26 januari 2009), BTW-Actie bij de MediaMarkt! (alle vestigingen)

    MediaMarkt betaald de BTW (19%), haal nu je TV!

    Omgerekend betekend dit dat je 15,97% korting krijgt op de totaalprijs van wat het product kost!

    Kopen wat je kopen kan 😀

  66. 163 XP
    Dazz-e's avatar

    Ik zelf speel op een Philips 32PFL9613D
    Ofwel een 82 cm breed LCD scherm,
    100 HZ (wat wel moet bij gaming eigenlijk)
    Ambilight.

    Deze tv is echt top om te gamen, de gaming mode zorgt in ieder geval voor minder vertraging als gebruikelijk bij guitar hero world tour is dit gelukkig goed te calibreren.
    Ik ben zeer te spreken over dit toestel.

    Het geluid van deze tv is gewoon net als bij andere tv’s maar de ambilight is wel heel erg gaaf.

    Ik weet niet wat deze nu nog kosten, maar het is een top 31 inch model, en ook gewoon relax een filmpje kijken gaat er heel goed op.

    http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/philips/32pfl9613/286668/
    Zie dat het net iets buiten je budget zitten, maar deze zullen nog wel iets dalen denk ik.

  67. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik heb lekker de 37LG5000 prima full HD tvtje voor 600 euro en ook nog eens 94CM XD

  68. 424 XP
    Dawes's avatar

    Ik zelf speel op een Philips 32PFL9613D
    Ofwel een 82 cm breed LCD scherm,
    100 HZ (wat wel moet bij gaming eigenlijk)
    Ambilight.

    Deze tv is echt top om te gamen, de gaming mode zorgt in ieder geval voor minder vertraging als gebruikelijk bij guitar hero world tour is dit gelukkig goed te calibreren.
    Ik ben zeer te spreken over dit toestel.

    Het geluid van deze tv is gewoon net als bij andere tv’s maar de ambilight is wel heel erg gaaf.

    Ik weet niet wat deze nu nog kosten, maar het is een top 31 inch model, en ook gewoon relax een filmpje kijken gaat er heel goed op.

    http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/philips/32pfl9613/286668/
    Zie dat het net iets buiten je budget zitten, maar deze zullen nog wel iets dalen denk ik.

    Deze zal niet zo snel dalen, top 9000-line van Philips gebeurd niet zo bijster veel mee, totdat Philips zelf weer met nieuwe toestellen komt.

    Daarnaast vind ik philips toestellen alles behalve gaming toestellen. Ze zijn het traagst van alle toestellen. Zet ze maar eens op een rij met hetzelfde beeld, en je ziet dat elke philips als laatste overspringt.

    Prachtig toen bij ons philips een demonstratie kwam geven.. die jongen heeft zich daarna nooit meer vertoond bij ons :rofl1:

  69. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ik heb een le32a330 en die is vet breut

  70. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Mijn LCD ook!
    37LZD85 van Pansonic. 😀

  71. 163 XP
    Dazz-e's avatar

    @ Dawes “Daarnaast vind ik philips toestellen alles behalve gaming toestellen. Ze zijn het traagst van alle toestellen. Zet ze maar eens op een rij met hetzelfde beeld, en je ziet dat elke philips als laatste overspringt”

    Ik denk dat dan iets verkeerd is gegaan bij de instellingen. Deze is namelijk totaal niet traag als je de instellingen juist hebt. Mij heeft dat ook even gekost om dat uit te zoeken, maar dat komt omdat hij bij gaming mode nog steeds heel veel specs heeft aan staan op de hdmi poort die niet nodig zijn.

    De meeste LCD’s doen hier echt voor onder hoor, daarlangs heb ik het wel over de 100 HZ

  72. 424 XP
    Dawes's avatar

    Mijn LCD ook!
    37LZD85 van Pansonic. 😀

    Dat is mijn favoriet!
    Pracht toestel!

    @ [quote=Dawes] “Daarnaast vind ik philips toestellen alles behalve gaming toestellen. Ze zijn het traagst van alle toestellen. Zet ze maar eens op een rij met hetzelfde beeld, en je ziet dat elke philips als laatste overspringt”

    Ik denk dat dan iets verkeerd is gegaan bij de instellingen. Deze is namelijk totaal niet traag als je de instellingen juist hebt. Mij heeft dat ook even gekost om dat uit te zoeken, maar dat komt omdat hij bij gaming mode nog steeds heel veel specs heeft aan staan op de hdmi poort die niet nodig zijn.

    De meeste LCD’s doen hier echt voor onder hoor, daarlangs heb ik het wel over de 100 HZ[/quote]

    Yes dat weet ik.
    het is een prima trillingsvrij beeld, beeld is super

    Maar niet snel!
    Dan mag ie (zo uit mijn hoofd) wel een 2 of 3 ms responstijd hebben. Maar hij doet ten onder aan een hele boel toestellen wat betreft responstijd. En ook al wordt dat in cijfers uitgedrukt. Elke fabrikant meet dat op een andere manier, waardoor alleen duidelijk wordt hoe snel een toestel is, als je hem naast de ander zet. (hetzelfde geld voor de contrastratio’s)

    Al met al blijft het een mooi toestel, maar niet de beste.

    // Dawes

  73. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Dat is mijn favoriet!
    Pracht toestel!

    // Dawes

    Ook die van mij, daarom had ik hem ook als 1 van de eerste :D.

  74. 163 XP
    Dazz-e's avatar

    Lol dacht net dat hij juist bekend stond vanwege geen last te hebben van ghosting.

    Reactietijd is btw 2 ms

  75. 424 XP
    Dawes's avatar

    Lol dacht net dat hij juist bekend stond vanwege geen last te hebben van ghosting.

    Reactietijd is btw 2 ms

    Het is geen ghosting.
    Hij is alleen niet snel met beelden veranderen.

  76. 288 XP
    jenailik's avatar

    Bij de Saturn is de Sony 20B4030 nu nog maar €159 in het foldertje. 51 centimeter, Hd-ready, HDMI en nog wat handige dingen. Het is maar voor op mijn kamer, dus veel groter hoeft ie niet. Iemand ervaringen met deze tv?

    http://www.hdtvnieuws.nl/images/Sony-B4000-Mocha.jpg

  77. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Hij is silver/grijs, dat wil zeggen dat hij oud is :X.
    En sony met lcd tv’s is niet super, vooral niet de vorige series….
    Maar hij is niet duur…

  78. 424 XP
    Dawes's avatar

    Hij is silver/grijs, dat wil zeggen dat hij oud is :X.
    En sony met lcd tv’s is niet super, vooral niet de vorige series….
    Maar hij is niet duur…

    Mag ik allereerst vragen waar je dat op basseerd? Is bullshit namelijk! Alle zinnen, behalve de laatste, klopt helemaal niks van!

    Dat hij zilver/grijs is, heeft enkel met het model te maken en niks te maken met van welk jaar hij is. Dit toestel is er een van 2008 en is dus nog altijd een recent model. Daarnaast is Sony met LCD TV’s super, sterker nog.. ze hebben alleen LCD TV in de consumenten productie op het moment. Vooral de vorige series, dat die slecht zijn, is ook nergens op gebasseerd. Elk merk heeft toestellen die van budgettoestellen gaan tot toplijnen. Dus ook van de vorige series zijn er supertoestellen, maar ook diegene die minder zijn.

    Dat hij niet duur is, ben ik het helemaal mee eens. Ik vind het een prima toestel wat zeker het geld waard is,…! Geen geld voor dat ding man!

    Bij de Saturn is de Sony 20B4030 nu nog maar €159 in het foldertje. 51 centimeter, Hd-ready, HDMI en nog wat handige dingen. Het is maar voor op mijn kamer, dus veel groter hoeft ie niet. Iemand ervaringen met deze tv?

    http://www.hdtvnieuws.nl/images/Sony-B4000-Mocha.jpg

    Prima voor op je kamer, sony ziet er altijd goed uit wat betreft beelden, contrastwaarden en kleuren / scherpte. Dit is een hele mooie aanbieding.. Enkel wat ik als nadeel van dit toestel beschouw is de kijkhoek.. die is niet denderend. Zit je er gewoon recht voor, dan is het prima.

    (Y)

    Ik zou zeggen kopen, zeker als je weinig geld tot je beschikking heb!!

    // Dawes

  79. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Ik heb serieus nog geen 1 sony lcd tv gezien die echt wit kan maken in het beeld.
    Maar ik zal de lat wel weer te hoog leggen. 😛

  80. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Prima voor op je kamer, sony ziet er altijd goed uit wat betreft beelden, contrastwaarden en kleuren / scherpte. Dit is een hele mooie aanbieding.. Enkel wat ik als nadeel van dit toestel beschouw is de kijkhoek.. die is niet denderend. Zit je er gewoon recht voor, dan is het prima.
    // Dawes

    Eerr… Waar zit jij dan altijd? Achter de televisie? xD

    Maar ff ontopic..

    Is dit ook een full HD tv??
    En wat kost die dan precies?
    En in welke maten zijn ze verkrijgbaar?

  81. 424 XP
    Dawes's avatar

    Eerr… Waar zit jij dan altijd? Achter de televisie? xD

    Je kan een tv toch vanuit een hoek bekijken? lolbroek :console:

    Maar ff ontopic..

    Is dit ook een full HD tv??

    Nee

    En wat kost die dan precies?

    159 euro bij Saturn (welke vestiging?)

    En in welke maten zijn ze verkrijgbaar?

    20″ / 23″ / 26″

    // Dawes

  82. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Dankjewel. 🙂

    Ben namelijk aant kijken voor een grotere.
    Maar heb het liefst een Full HDtv van minimaal 1 meter breed.

  83. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Error er is nu weer een aanbieding op IBood.com 32inch samsung full hd voor maar 488 + 8 euro verwijderingskosten ofzo. Ben zelf ook nog opzoek naar een tv.. dus weet iemand of deze Samsung tv goed is???
    http://www.ibood.com/nl/nl

  84. 163 XP
    Dazz-e's avatar

    He Dawes, hoe kom jij trouwens aan je kennis voor de lcd tv’s ???

  85. 424 XP
    Dawes's avatar

    Error er is nu weer een aanbieding op IBood.com 32inch samsung full hd voor maar 488 + 8 euro verwijderingskosten ofzo. Ben zelf ook nog opzoek naar een tv.. dus weet iemand of deze Samsung tv goed is???
    http://www.ibood.com/nl/nl

    Zie mijn reactie in het topic dat in het Algemene forum staat. Is opzich geen slechte, maar er is nog wel een betere te verkrijgen voor minder geld. De 32LG5700 :laughbounce:

    He Dawes, hoe kom jij trouwens aan je kennis voor de lcd tv’s ???

    Ik verkoop ze (H)

    // Dawes

  86. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Dan kun jij mij vast ook een verkooppraatje aansmeren. :p

    Welke tv zou ik het beste kunnen kopen voor +/- 750 euries. (zo groot mogelijk+ full hd)

  87. 424 XP
    Dawes's avatar

    Dan kun jij mij vast ook een verkooppraatje aansmeren. :p

    Welke tv zou ik het beste kunnen kopen voor +/- 750 euries. (zo groot mogelijk+ full hd)

    Daar ga ik niet aanbeginnen online, je komt de winkel maar in:pirate2:

    // Dawes

  88. 163 XP
    Dazz-e's avatar

    Ok dat verklaart veel, wat had ik dan beter kunnen kopen voor mijn geld in plaats van mijn PFL9613/D10 ???

  89. 424 XP
    Dawes's avatar

    Ok dat verklaart veel, wat had ik dan beter kunnen kopen voor mijn geld in plaats van mijn PFL9613/D10 ???

    Als je waarde hecht aan het ambilight is er bij Philips geen betere.

    Binnen de 32″ vind ik de Panasonic 32LZD85 het beste toestel, of wanneer je minder geld te besteden heb de 32PX85, ook van Panasonic. Of juist de 32W4000 van Sony.

    // Dawes

  90. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik wordt duizelig van al die getallen en letters. :dizzy:

  91. 163 XP
    Dazz-e's avatar

    Wat is waarde hechten aan Ambi-light,

    Ik heb witte muren en hem best netjes hangen op mijn vogels steuntje, dat maakt het net een stuk plezieriger om te kijken, Of het het geld waard is, dat is vraag twee. Ik heb de tv mogen uitzoeken van mijn ouders toen ik mijn huis kocht, dit leek me wel wat, ik weet niet of ik het anders ook gekocht had, kom wel uit de lampkes stad (eindhoven, thuis front van Philips) dus Philips draag ik altijd mee in mijn hart, maar ik zal het nooit zeker weten, wel zag ik dat deze tv op vele fronten op vergelijkingsites hoog scoorde.

  92. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Ik wordt duizelig van al die getallen en letters. :dizzy:

    Ik ook:P weet echt niet welke tv ik nou zal kopen:( zijn gwoon teveel om uit te kieze..

  93. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Net op bcc gekeken en daar staat de LG 32LG5700 32inch full hd tv voor maar 459,- nu wil ik dus een paar dingen weten:

    – Is het een goeie Game tv?? dus blijft het beeld soepel lopen? ook bij snelle acties?
    – Heb thuis gwoon kabel en geen digitale televisie dus ziet het beeld er met gewone kabel ook nog goed uit?
    – Als ik hem wel koop, wat voor HDMI kabel moet ik dan kopen?? (ps3 staat 1 meter van me tv dan)

  94. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Wie o wie weet een leuk tv’tje 32″ rond 350,- ?

  95. 8865 XP
    7th-son's avatar

    grundig flatscreen (vision 3), 32 inch bij mediamarkt, HD Ready, 330 euro ongeveer
    ik heb em ook en ben er erg tevreden over!
    weet alleen niet of ze die nog hebben, ze gingen als warme broodjes over de toonbank daaro!

  96. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Heb je een PS3, neem een Bravia. Kleuren zijn zo helder. Ik heb zelf een 40″ bravia.

    Heb je een Xbox, neem een Samsung

    Heb je een wii, geen HD:rofl1: maar mijn tante speelt met haar Wii op een phillips met ambilight

  97. 25 XP
    Warrior X's avatar

    Wie o wie weet een leuk tv’tje 32″ rond 350,- ?

    dat weet ik,

    want ik ga vanavond mijn nieuwe samsung le32a330 ophalen bij mediamarkt enschede voor 349 euro

    zeer scherpe prijs voor deze tv

    hier zijn de specs

    http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B154514/cid/15005/Samsung_LE32A330/

    bij die site is die wel 346 maar dat is excl verzendkosten dus mm blijft toch goedkoper

  98. 954 XP
    Callme's avatar

    kan je beter doorsparen voor een fullhd vind ik maar veel plezier ervan!

  99. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Hallo,

    Ik heb een vraag. aangezien ik spoedig bij marktplaats een hd-ready plasma van 107 kan kopen, of kan ik toch beter een lcd tv kopen? ik zoek een tv van rond de 90 cm met het liefst full hd en onder de 480 euro Gelieve mij te helpen.

    Alvast bedankt