Forum

Topic: Check allemaal je Mailbox van je PSN account (JE EMAIL)

Anoniem's avatar

HeeYJ Guy’s

Ik heb namelijk een code gekregen via mij Mail!
Ik heb deze post aangemaakt omdat ik zo graag wil dat er nog meer mensen van PS3 Sense oinline op Socom komt!

Groetjes JoeyNL

P.S I have a Key!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

24 reacties

  1. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Euh, ja we weten het. Het is nogal onnodig om dit soort topics aan te maken.

  2. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Topic vind ik eerlijk gezegt ook een beetje onnodig maarja jou keus he:p. Volgensmij heeft zowat iederen een Socom beta key ontvangen valt me op??? Want zowat 20 gasten van de 85 die ik heb op PSN zitten in de Socom beta… Of Sony geeft gewoon teveel keys weg, hopelijk gaan de servers hier niet aan lijdden:(

  3. 1386 XP
    Redd's avatar

    Topic vind ik eerlijk gezegt ook een beetje onnodig maarja jou keus he:p. Volgensmij heeft zowat iederen een Socom beta key ontvangen valt me op??? Want zowat 20 gasten van de 85 die ik heb op PSN zitten in de Socom beta… Of Sony geeft gewoon teveel keys weg, hopelijk gaan de servers hier niet aan lijdden:(

    Ik heb niks gekregen in ieder geval, ondanks dat ik toch redelijk actief ben. 🙁

    Maar ach, binnekort komen de games uit! Zodra ik de game betaald heb, kan niemand het meer afpakken. :p

  4. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik heb hem niet :p

  5. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ik heb niks gekregen in ieder geval, ondanks dat ik toch redelijk actief ben. 🙁

    Maar ach, binnekort komen de games uit! Zodra ik de game betaald heb, kan niemand het meer afpakken. :p

    Tenzij je het voor elkaar krijgt om de disc te bekrassen of te breken :p

  6. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik zal kijken!
    Zodr ik mn ps3 terug heb en de beta’s dus al voorbij zijn. (-.-‘

  7. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Tja maar de kans lijkt me erg klein dat hij zomaar breekt:p

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik ben nu toch ook uitgenodigd, blijkt.

    Dit lijkt me dus een open beta?

  9. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Omg:p
    Dit is wel erg toevallig, lijkt net of letterlijk iedereen met een Ps3 in de beta zit???
    Ik heb geen zin in veel mensen die gaan kutten(No offensive ItsRedd, heb t ook niet over jou:p)
    Heb gewoon geen zin in teveel mensen die gaan zitte kutten…:p
    Heb leiver eerst closed beta dán open… Als dit een open beta is want snap er niks van,zowat iedereen zit ineens in de beta diek ken:p

  10. 1386 XP
    Redd's avatar

    Omg:p
    Dit is wel erg toevallig, lijkt net of letterlijk iedereen met een Ps3 in de beta zit???
    Ik heb geen zin in veel mensen die gaan kutten(No offensive ItsRedd, heb t ook niet over jou:p)
    Heb gewoon geen zin in teveel mensen die gaan zitte kutten…:p
    Heb leiver eerst closed beta dán open… Als dit een open beta is want snap er niks van,zowat iedereen zit ineens in de beta diek ken:p

    Als’ie closed was was de kans groot dat jij er ook niet in zat. 😉

    Wees blij dat ze het verspreiden, de beta is al open vanaf 1 sep dus daarvoor zijn ze al begonnen met invites..

  11. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Als’ie closed was was de kans groot dat jij er ook niet in zat. 😉

    Wees blij dat ze het verspreiden, de beta is al open vanaf 1 sep dus daarvoor zijn ze al begonnen met invites..

    Ik zit er sowieso in want ben Beta tester:p

  12. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik zit er sowieso in want ben Beta tester:p

    En dat betekent continues toegang in elke beta die er komt?

    Volgens mij niet namelijk.. 😮 Lui die in de GAP zitten bijvoorbeeld krijgen ook niet alle beta’s bij mijn weten.

    Kan goed zijn dat ik het mis heb natuurlijk..

  13. 277 XP
    RevXxx's avatar

    waarom geen mailtje sturen. ?
    dit topic mag gelsoten worden en heb geen socom. ;D

  14. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    waarom geen mailtje sturen. ?
    dit topic mag gelsoten worden en heb geen socom. ;D

    Heb je wel gelezen waar het over gaat :s

  15. 1386 XP
    Redd's avatar

    Heb je wel gelezen waar het over gaat :s

    Haha, volgens mij niet. :p

  16. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    En dat betekent continues toegang in elke beta die er komt?

    Volgens mij niet namelijk.. 😮 Lui die in de GAP zitten bijvoorbeeld krijgen ook niet alle beta’s bij mijn weten.

    Kan goed zijn dat ik het mis heb natuurlijk..

    Als ’t goed is krijg ik dan toegang tot alle aankomende béta’s. Wat bedoel je met GAP?:p

  17. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Game Advisory Panel. Je kan er alleen lid van worden op uitnodiging van iemand van de GAP. Ben ik lid van :tuffguy:.

    Ik weet niet of ik nou een full Bèta tester ben of niet. Ik heb de Socom en de Rs 2 Bèta gekregen… 🙂

  18. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik vind dit nou dus zo F*cked up dat ik nou net rond deze tijd mijn PS3 kwijt ben. 😡
    Superveel spellen die uitkomen. Vette beta’s.
    Prijsvragen op PS3-Sense , en weet ik veel wat allemaal.

    Net rond de vetste periode ben mn console kwijt!! :mad::(:mad:

  19. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik vind dit nou dus zo F*cked up dat ik nou net rond deze tijd mijn PS3 kwijt ben. 😡
    Superveel spellen die uitkomen. Vette beta’s.
    Prijsvragen op PS3-Sense , en weet ik veel wat allemaal.

    Net rond de vetste periode ben mn console kwijt!! :mad::(:mad:

    Zit je dan ook in de beta??? Zo ja, vind ik dat heeeeel erg genaait voor je…:smoke2:

  20. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Game Advisory Panel. Je kan er alleen lid van worden op uitnodiging van iemand van de GAP. Ben ik lid van :tuffguy:.

    Ik weet niet of ik nou een full Bèta tester ben of niet. Ik heb de Socom en de Rs 2 Bèta gekregen… 🙂

    Hmmm, als je full beta tester ben krjig je ook een mailtje van. Anders moet je fff inlogge op het Officiele Playstation forum dan zie je zelf wel staan bij je status staan ”Beta Trial Member”…. Je ziet t zelf wel….

  21. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Nee dat niet , ik ben waarschijnlijk de enigste hier op PS3-Sense die niet is geselecteerd.
    Waarschijnlijk omdat ik al een paar weken non-actief ben.

  22. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Selec1
    Beta Trial Member

    :tuffguy:

  23. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Nee dat niet , ik ben waarschijnlijk de enigste hier op PS3-Sense die niet is geselecteerd.
    Waarschijnlijk omdat ik al een paar weken non-actief ben.

    neej hoor ik ook niet:O
    en ik ben wel actief:O

  24. 861 XP
    Morticuz's avatar

    ik ook geen beta tester, zit vast te te weinig achter de playstation haha.