Forum

Topic: geachte Warhawkers

Anoniem's avatar

hey allemaal ik heb nu 32% van alle trophy in warhawk als het kan zouden we met een paar mensen een paar trophy halen: eenling, cowboy, warlord,rivaliteit etcetera.

ik zie het wel;)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    hey allemaal ik heb nu 32% van alle trophy in warhawk als het kan zouden we met een paar mensen een paar trophy halen: eenling, cowboy, warlord,rivaliteit etcetera.

    ik zie het wel;)

    Ik wil ze graag met je halen! 😀
    Ik heb opt moment totaal geen idee over welke trophies je het hebt lol.. maar daar kom ik wel achter.

    Morgen avond een goed plan?

  2. 1268 XP
    luctheman's avatar

    ok want me ouders zijn der niet.
    dus heb ik geen gezeik aan me kop

  3. 656 XP
    Killermen's avatar

    Lol, kdoe ook mee, heb er nu toch al 62% een procent of 2 meer is nie slecht

  4. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Ik ook wel, alleen heb ik maar 2 trophies van Warhawk 😛

  5. 1268 XP
    luctheman's avatar

    ik heb nu 4 controllers dus kan ik ook meteen een ranked server opzetten want dan krijg je de trophys namelijk

  6. 656 XP
    Killermen's avatar

    ik heb nu 4 controllers dus kan ik ook meteen een ranked server opzetten want dan krijg je de trophys namelijk

    1) Je kan geen splitscreen doen in ranked
    2) Je moet niet in een ranked server zijn om trophies te halen

  7. 1268 XP
    luctheman's avatar

    ow ok dan lukt et alsnog:D

  8. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Hoe laat ongeveer vanavond? en ga geen mappen doen die je in de PSN Store moet kopen, want die heb ik niet. Tenzij iemand zo aardig is ff met mij te sharen 😛

  9. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik moet alleen die ene nog die uitgereikt word aan de 6 passagiers en de bestuurder van een vol dropship.

    Mischien kom k ook wel even langs. :p

  10. 498 XP
    PkertNL's avatar

    ItsRedd and Error voeg mij ff toe op PSN. Mijn PSN is PkertNL.

  11. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik moet alleen die ene nog die uitgereikt word aan de 6 passagiers en de bestuurder van een vol dropship.

    Mischien kom k ook wel even langs. :p

    ben jij al generaal dan?

    EDIT: wat is jouw psn naam itsredd kan ik gelijk ff trophys vergelijken

  12. 656 XP
    Killermen's avatar

    wie zal er hosten? ik kan maar tot 8 hoor.

    PS: probeer zoveel mogelijk mensen te strikken om mee te doen, zodat we de 10-members trophy ook kunnen doen

  13. 1386 XP
    Redd's avatar

    Nee, ik heb het een beetje slecht verwoord. :p Dat is de enige haalbare trophy die ik nog moet, de rest is allemaal ranks of ingame achievements als alle badges op X level, etc.

    Edit.

    Er is er nog een die ik moet, als er hier toevallig 8 man een clan zoekt.. haha. :p

    Edit #2.

    Mijn naam @ PSN is ItsRedd.

    Edit #3. (Word moe van mezelf..)

    Ik ben niet zo heel lang thuis, dus denk dat ik er vanavond niet bij kan zijn. 🙁

  14. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik heb er niets meer van gehoord , en ben de hele avond online geweest. =/
    Is het een idee om dit een keer te doen samen met de PSS clan?

    Gewoon een avondje Warhawken doordeweeks voor throphies. dan zal ik hier eens een topic voor aanmaken binnenkort.

    Ik hoor het wel. 🙂

  15. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik heb er niets meer van gehoord , en ben de hele avond online geweest. =/
    Is het een idee om dit een keer te doen samen met de PSS clan?

    Gewoon een avondje Warhawken doordeweeks voor throphies. dan zal ik hier eens een topic voor aanmaken binnenkort.

    Ik hoor het wel. 🙂

    Dan kan ik ook eens meedoen! 😀

  16. 1268 XP
    luctheman's avatar

    sorry mensen ik kon niet komen gister want dat k*tZiggo liet me weer eens in de steek