Tja bij mij heb ik ook een probleem (weet niet of het van de intertoys is of van Sony) maar zit nu al dik 5 weken te wachten en nog steeds geen info waar mijn PS3 is of wat ze er mee aan het doen zijn :X.
na 3 keer contact op genomen is en blijft hetzelfde… :X ze zeggen
“dit ligt allemaal aan Sony wij weten niet wat er nu mee gebeurt”
Ik denk dat ik binnenkort van plan ben om contact op te nemen met Sony wat er NU aan de hand is. Is dat eigenlijk wel een goed idee?
grappig…? Ik vind eerder zielig. Ik bedoel van Intertoys. Ik ken iemand van wie zijn pa in Intertoys werkt. Ik sla die jongen voor jou inelkaar als wraak ๐
De garantie loopt niet via Intertoys, maar rechtstreeks via de fabrikant, en dat is in dit geval Sony.
Intertoys kan er niet veel aan doen, het is Sony die een defect apparaat levert.
Maargoed, de winkel moet het wel terug nemen vind ik..maar in principe zijn ze niet fout.
(ik werk voor het zelfde concern dus weet de procedure van klachten) ๐
Winkel mag de console binnen 1 maand omruilen, maar zijn dit niet verplicht, dus ligt echt aan de winkel, mijn ps3 was na 3 weken defect en mocht hem mooi zelf op sturen of via hun, maar dan doe ik het toch liever zelf.
Heb ook met sony erover gehad waarom zij hem niet meteen in de winkel omruilde, en toen zeiden ze dus was ik net zei.
Wel is de winkel dus verplicht hem binnen de garantie periode voor jou terug te sturen voor reparatie.
elke winkel is verplicht om de console te ruilen als deze kapot gaat. mits er natuurlijk nog garantie op zit maarja dat is in dit geval niet van toepassing want hij heeft hem pas 1 week.
en hoe de winkel dat met sony regelt is hun probleem niet die van de koper.
ik was uitgeflipt als ze dit bij mij hadden gedaan.
Klopt, een winkel moet iets in nemen ja.
Dat probleem ben ik ook 1 keer tegengekomen. Sindsdien bel ik gewoon de uitgever van het product.
Gelukkig heeft MS een goede service als het gaat om Xbox 360 kapot. (iig met mijn ervaringen)
Volgens mij moet de winkel binnen 2 weken gelijk een nieuwe geven (dat was bij de eplaza teminste zo;) )
Maja het is teminste opgelost dus wees blij ๐
Volgens mij moet de winkel binnen 2 weken gelijk een nieuwe geven (dat was bij de eplaza teminste zo;) )
Maja het is teminste opgelost dus wees blij ๐
Nee, ze mogen dit binnen een maand doen van Sony, maar zijn dit niet verplicht.
jezus wat een pech zeg, gelukkig heeft al het bellen en het doorzetten wel goed resultaat opgeleverd!
Vervelend dat het zo vaak heen en weer heb moeten gaan!
Gelukkig dat die winkel zich toch nog aan de afspraken houdt, ze zijn het binnen X aantal dagen namelijk verplicht deze console terug te nemen. ๐
Tja bij mij heb ik ook een probleem (weet niet of het van de intertoys is of van Sony) maar zit nu al dik 5 weken te wachten en nog steeds geen info waar mijn PS3 is of wat ze er mee aan het doen zijn :X.
na 3 keer contact op genomen is en blijft hetzelfde… :X ze zeggen
“dit ligt allemaal aan Sony wij weten niet wat er nu mee gebeurt”
Ik denk dat ik binnenkort van plan ben om contact op te nemen met Sony wat er NU aan de hand is. Is dat eigenlijk wel een goed idee?
Mooie quote ItsRedd:p
xD!
damn that cux. =/
En idd Itsredd! M4GN3T jij verrader! ๐
========
lol l3on2 grappig verhaal, toch goed dat je een nieuwe hebt ๐
grappig…? Ik vind eerder zielig. Ik bedoel van Intertoys. Ik ken iemand van wie zijn pa in Intertoys werkt. Ik sla die jongen voor jou inelkaar als wraak ๐
Een winkel hoort gwn iets in te nemen als het niet goed meer werkt en je hebt nog garantie.
De garantie loopt niet via Intertoys, maar rechtstreeks via de fabrikant, en dat is in dit geval Sony.
Intertoys kan er niet veel aan doen, het is Sony die een defect apparaat levert.
Maargoed, de winkel moet het wel terug nemen vind ik..maar in principe zijn ze niet fout.
(ik werk voor het zelfde concern dus weet de procedure van klachten) ๐
=====
goed werk van je ๐
Haha ik zei toch al in het vorige topic van je dat je daar recht op hebt!
Goed van je dat je het niet hebt laten zitten!!
Winkel mag de console binnen 1 maand omruilen, maar zijn dit niet verplicht, dus ligt echt aan de winkel, mijn ps3 was na 3 weken defect en mocht hem mooi zelf op sturen of via hun, maar dan doe ik het toch liever zelf.
Heb ook met sony erover gehad waarom zij hem niet meteen in de winkel omruilde, en toen zeiden ze dus was ik net zei.
Wel is de winkel dus verplicht hem binnen de garantie periode voor jou terug te sturen voor reparatie.
Beter dat je een nieuwe ps3 hebt gekregen!
Veel defecte de laatste tijd ๐
elke winkel is verplicht om de console te ruilen als deze kapot gaat. mits er natuurlijk nog garantie op zit maarja dat is in dit geval niet van toepassing want hij heeft hem pas 1 week.
en hoe de winkel dat met sony regelt is hun probleem niet die van de koper.
ik was uitgeflipt als ze dit bij mij hadden gedaan.
Klopt, een winkel moet iets in nemen ja.
Dat probleem ben ik ook 1 keer tegengekomen. Sindsdien bel ik gewoon de uitgever van het product.
Gelukkig heeft MS een goede service als het gaat om Xbox 360 kapot. (iig met mijn ervaringen)
Klopt, dat hoor ik ook altijd, Microsoft doet nooit echt moeilijk over het repareren van een xdoos 360…
Volgens mij moet de winkel binnen 2 weken gelijk een nieuwe geven (dat was bij de eplaza teminste zo;) )
Maja het is teminste opgelost dus wees blij ๐
Nee, ze mogen dit binnen een maand doen van Sony, maar zijn dit niet verplicht.
En warom kon ik mijn geld dan niet terug krijgen ?
maar zijn dit niet verplicht
Moeilijk hรจ, lezen ๐ฎ