Forum

Topic: fout van intertoys

Anoniem's avatar

========

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

22 reacties

  1. 468 XP
    TwysT's avatar

    jezus wat een pech zeg, gelukkig heeft al het bellen en het doorzetten wel goed resultaat opgeleverd!

  2. 1386 XP
    Redd's avatar

    Vervelend dat het zo vaak heen en weer heb moeten gaan!

    Gelukkig dat die winkel zich toch nog aan de afspraken houdt, ze zijn het binnen X aantal dagen namelijk verplicht deze console terug te nemen. ๐Ÿ™‚

  3. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Tja bij mij heb ik ook een probleem (weet niet of het van de intertoys is of van Sony) maar zit nu al dik 5 weken te wachten en nog steeds geen info waar mijn PS3 is of wat ze er mee aan het doen zijn :X.
    na 3 keer contact op genomen is en blijft hetzelfde… :X ze zeggen

    “dit ligt allemaal aan Sony wij weten niet wat er nu mee gebeurt”

    Ik denk dat ik binnenkort van plan ben om contact op te nemen met Sony wat er NU aan de hand is. Is dat eigenlijk wel een goed idee?

  4. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Mooie quote ItsRedd:p
    xD!

  5. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    damn that cux. =/
    En idd Itsredd! M4GN3T jij verrader! ๐Ÿ˜€

  6. 303 XP
    l3on2's avatar

    ========

  7. 1748 XP
    Shmet's avatar

    lol l3on2 grappig verhaal, toch goed dat je een nieuwe hebt ๐Ÿ™‚

  8. 356 XP
    Godfather's avatar

    grappig…? Ik vind eerder zielig. Ik bedoel van Intertoys. Ik ken iemand van wie zijn pa in Intertoys werkt. Ik sla die jongen voor jou inelkaar als wraak ๐Ÿ˜€

  9. 64 XP
    MmarkM's avatar

    Een winkel hoort gwn iets in te nemen als het niet goed meer werkt en je hebt nog garantie.

  10. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    De garantie loopt niet via Intertoys, maar rechtstreeks via de fabrikant, en dat is in dit geval Sony.
    Intertoys kan er niet veel aan doen, het is Sony die een defect apparaat levert.
    Maargoed, de winkel moet het wel terug nemen vind ik..maar in principe zijn ze niet fout.
    (ik werk voor het zelfde concern dus weet de procedure van klachten) ๐Ÿ™‚

  11. 303 XP
    l3on2's avatar

    =====

  12. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    goed werk van je ๐Ÿ™‚

  13. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Haha ik zei toch al in het vorige topic van je dat je daar recht op hebt!
    Goed van je dat je het niet hebt laten zitten!!

  14. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Winkel mag de console binnen 1 maand omruilen, maar zijn dit niet verplicht, dus ligt echt aan de winkel, mijn ps3 was na 3 weken defect en mocht hem mooi zelf op sturen of via hun, maar dan doe ik het toch liever zelf.

    Heb ook met sony erover gehad waarom zij hem niet meteen in de winkel omruilde, en toen zeiden ze dus was ik net zei.

    Wel is de winkel dus verplicht hem binnen de garantie periode voor jou terug te sturen voor reparatie.

  15. 480 XP
    Flow's avatar

    Beter dat je een nieuwe ps3 hebt gekregen!

    Veel defecte de laatste tijd ๐Ÿ™

  16. 42 XP
    SieS's avatar

    elke winkel is verplicht om de console te ruilen als deze kapot gaat. mits er natuurlijk nog garantie op zit maarja dat is in dit geval niet van toepassing want hij heeft hem pas 1 week.

    en hoe de winkel dat met sony regelt is hun probleem niet die van de koper.

    ik was uitgeflipt als ze dit bij mij hadden gedaan.

  17. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Klopt, een winkel moet iets in nemen ja.
    Dat probleem ben ik ook 1 keer tegengekomen. Sindsdien bel ik gewoon de uitgever van het product.
    Gelukkig heeft MS een goede service als het gaat om Xbox 360 kapot. (iig met mijn ervaringen)

  18. 790 XP
    Robbert's avatar

    Klopt, dat hoor ik ook altijd, Microsoft doet nooit echt moeilijk over het repareren van een xdoos 360…

  19. 564 XP
    Rox92's avatar

    Volgens mij moet de winkel binnen 2 weken gelijk een nieuwe geven (dat was bij de eplaza teminste zo;) )
    Maja het is teminste opgelost dus wees blij ๐Ÿ˜€

  20. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Volgens mij moet de winkel binnen 2 weken gelijk een nieuwe geven (dat was bij de eplaza teminste zo;) )
    Maja het is teminste opgelost dus wees blij ๐Ÿ˜€

    Nee, ze mogen dit binnen een maand doen van Sony, maar zijn dit niet verplicht.

  21. 303 XP
    l3on2's avatar

    Nee, ze mogen dit binnen een maand doen van Sony, maar zijn dit niet verplicht.

    En warom kon ik mijn geld dan niet terug krijgen ?

  22. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    maar zijn dit niet verplicht
    Moeilijk hรจ, lezen ๐Ÿ˜ฎ