Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 1386 XP
    Redd's avatar

    Even verplaatst, maar dat is dan toch niet echt retroactive? :p

    Dan moet je alles halen, en je oude savegame terug zetten.. Hoeveel nut heeft dat? Als je nieuwe savegame alle dingen ook gedaan heeft?

    Retroactive betekent dat je ze meteen uitgekeerd krijgt, dit klinkt niet alsof je ze ‘krijgt’.

    Raar verhaal, in any case. Ik zie persoonlijk het voordeel niet. :p

  2. 424 XP
    Dawes's avatar

    Als het goed is,

    krijg je wanneer je je oude savefile al trophies gehaald heb (maar nooit gekregen)…, die back-upt, dan verwijderd, nieuwe game starten, dan wat trophies halen, dan die verwijderen en weer door gaan met je oude. Dat je ze dan allemaal terug krijgt..

    ofzoiets :\

    // Dawes

  3. 1386 XP
    Redd's avatar

    Oh, okay, nou snap ik hem. Als iemand met de game burnout dat hier nou is gaat proberen. 😀

  4. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Het zou wel relaxed zijn. :). Klinkt een beetje vaag allemaal.

  5. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Dit zal wel werken, maar Ik vertik het om alles opnieuw te doen, voor een stel nutteloze trophies!!.

  6. 424 XP
    Dawes's avatar

    Ander vraagje over trophies van burnout

    ik heb daarstraks mijn platinum binnen gekregen. Maar ik heb de ‘haal 10 time challenges’ nog niet.. (tenminste, geen gouden trophy, wel meer dan 10 time challenges gehaald, maar kreeg geen trophy)

    whats up :\

    // Dawes

    [EDIT]

    ik heb hem inmiddels.., (na ene nieuwe game gemaakt te hebben). Maar nog is het vreemd, eerst platinum, terwijl ik die andere niet kreeg :\