Forum

Topic: Call Of Durt: World At War een flop of toch niet?

Anoniem's avatar

De opvolger van COD4 komt al over een maandje. Hoe denken jullie erover? Hadden ze beter kunnen blijven bij de moderne wapens of toch de oude wapens? Laat je hier horen en als je er toch bent stem dan even in deze enquete;). Veel plezier.

Ik heb ook gestemd en ik vind dat het nieuwe deel wel een succes zal gaan worden omdat ik oude wapens wel tof vindt.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 15 XP
    Belgae's avatar

    …Treyarch (naar eigen zeggen) deze keer wel de tijd heeft gekregen om het spel volledig af te werken.

  2. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    d’r had een 3de optie in moeten zitten
    Ik denk namelijk dat het geen Flop gaat worden, maar ook geen succes.
    Ik denk nl dat het helemaal niks nieuws gaat brengen

  3. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    d’r had een 3de optie in moeten zitten
    Ik denk namelijk dat het geen Flop gaat worden, maar ook geen succes.
    Ik denk nl dat het helemaal niks nieuws gaat brengen

    Psies
    Ik denk dat het net zo is als cod4 maar dan in de 2e wereld oorlog met als extra voertuigen.

  4. 564 XP
    Rox92's avatar

    Ik denk datie het wss net zo goed gaat doen of slechter ligt er maar net aan hoe vet mensen de WO 2 setting nog leuk vinden.

  5. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik denk gewoon dat ie gaat zuigen omdat het weer over WO2 is en daar zijn al zo veel spellen van maar aan de andere kant wat ik heb gezien ziet het er heel mooi uit maar ik heb toch liever morderne wapens:P ik ga hem wel kopen dat is zeker!

  6. 145 XP
    Flux's avatar

    Ik snap ook niet wrm het terug gaat naar de vorige delen. Maarjah cod is altijd vet om te spelen. Dus mij hoor je niet klagen. ( kan een mod de titel veranderen? er staat namelijk durt inplaats van duty, alvast bedankt).

  7. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Tja, aan de ene kant word hij flop. andere kant niet.
    Ik denk dat de game als een trein gaat verkope [dankzij CoD4 natuurlijk…]
    Maar ik denk dat online onmin tegen gaat vallen [vooroordeel, alles kan gebeure]
    ik denk dat singleplayer wel érg vet word. Alleen ik geloof er helemaal niks van dat CoD5 dit jaar nog komt:p
    Als hij dit jaar nog komt overweeg ik het om hem miscshien nog te hale, komt hij volgend jaar in het begin koopk m niet..

  8. 656 XP
    Killermen's avatar

    omdat hij niet zo goed kan zijn als COD4, en weer terug in de past.

  9. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Word wel een succes, al is het alleen maar omdat CoD in de afkorting komt :p

  10. 1748 XP
    Shmet's avatar

    neen het wordt een succes omdat Call of duty te goed is 🙂

  11. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    vraag me af word hij net zo goed als cod4 online en singleplayer want ik cod 4 over geslagen

    ps wie is naar firstlook geweest en cod 5 gespeeld

  12. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    CoD5 was er niet te spelen ;). Ging niet door. Ik vind de SP van CoD4 wat tegen vallen, leuk verhaal en gameplay. Maar had wel een paar uurtjes langer gemogen.

  13. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    gaat flop worden
    weer een WOII spel
    die zijn er al te veel!

  14. 954 XP
    Callme's avatar

    hmm dit is erg moeilijk om te zeggen want bedoel je flop als in aantal games verkocht of als spel zelf.

    Zelf denk ik(hoop het van niet) dat Infinity ward bijna het beste uit een shooter heeft gehaald en het dus alleen moeilijker word om het te verbeteren.Daarom heb ik dus gekozen voor NEE

  15. 27 XP
    M4NHUNT3R's avatar

    Als ie online maar vet wordt dan is voor mij alles ok!