Forum

Topic: Anti-virus graag

Anoniem's avatar

Hallo,

Weet iemand een goede gratis anti virus, want men pc is echt een beetje aan het flippe :B ? en ook als ik crtl alt delete doet zegt ie dat ie niet kan open omdat hij is afgeschakeld ofzo, waar zet ik hem trg aan ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

30 reacties

  1. 257 XP
    Joost's avatar

    AVG schijnt erg goed te zijn, ik gebruik zelf Avast

  2. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    AVG, Antivir zijn bij mij bekend als goeie gratis virus scanner… als je de kleine reclame tegen kan.

  3. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    AVG is volgens mij ook 1 van de weinige die gratis is.

    http://free.avg.com/ en dan de free 🙂

  4. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Oké thx, en hij kan ik het probleem van ctrl alt delete oplossen ?

  5. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Oké thx, en hij kan ik het probleem van ctrl alt delete oplossen ?

    Waarschijnlijk wel na een scan van AVG. Ik hoop het iig voor je ;).

    Zo’n scan kan behoorlijk wat tijd in beslag nemen dus neem er de tijd voor 😉

  6. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Draai anders ook even een Spybot Search en Destroy scannetje 😉

  7. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Norton ook handig 🙂

    maar weet niet of je hier mag zeggen
    maar betaalde kan je zo gratis krijgen hoor…!

  8. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Norton ook handig 🙂

    maar weet niet of je hier mag zeggen
    maar betaalde kan je zo gratis krijgen hoor…!

    Nee dat mag niet :p

  9. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    dat dacht ik al 😛
    hou me mond wel XD

  10. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    dat dacht ik al 😛
    hou me mond wel XD

    En norton is erg slecht, gebruikt zoveel CPU en geheugen, is niet normaal meer.

  11. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    ow:O
    heb hele tijd gebruikt en weinig last van gehad 🙂

  12. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Hallo,

    Weet iemand een goede gratis anti virus, want men pc is echt een beetje aan het flippe :B ? en ook als ik crtl alt delete doet zegt ie dat ie niet kan open omdat hij is afgeschakeld ofzo, waar zet ik hem trg aan ?

    Dat ctrl alt delete niet werkt is een instelling die je kan veranderen , ik heb het ook eens gehad maar ik weet ff niet meer waar je dat moet doen.
    Ff google mischien?
    AVG antivirus werkt goed.Je kan ook een trial downloaden van een scanner die niet gratis is.(meestal voor 14 dagen)

  13. 131 XP
    bnk90's avatar

    ik gebruik mcafees hele pakket laatst gekocht (haha NOT)

  14. 954 XP
    Callme's avatar

    ik gebruik Spybot Search en Destroy, erg tevreden mee was zo van me Trojan af die Norton niet aankon.

  15. 1386 XP
    Redd's avatar

    Antivirus is preventief.. Jij zit al ramvol met virussen.

    Ik raad je aan Hitman Pro even te draaien en vervolgens inderdaad een virusscanner actief te houden, zijn er genoeg genoemd hier.

  16. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    ik gebruik Spybot Search en Destroy, erg tevreden mee was zo van me Trojan af die Norton niet aankon.

    Dan is het gewoon een niet gevaarlijke spyware.
    Ik heb ook wel eens programma’s gehad die groot alarm sloegen (troyans en wat al niet meer) bleek het gewoon een simpele cookie te zijn en niet iets schadelijks.Dus doet Norton er ook niets mee.

  17. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Ik wil niet veel zeggen hoor maar de meeste Antivirus die je downt op het internet *kuch cracked versies *kuch* zitten ramvool spyware en andere dergelijken 😐

  18. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Hmmm… Je kan ook gewoon gratis trials downloade:p
    Kheb mn pc net opnieuw geinstalleerd doordat hij helmaal naar de maan was…:p
    Dus ben ff gratis Kaspersky aant downloade..
    Je kan ook gwn illegaal downloade maarja… Zal ik niet doen:p
    Probeer die AVG maar ofzo die de andere aanraden. Mocht je Kaspersky kiezen ga dn gwn naar www.kaspersky.com

  19. 1386 XP
    Redd's avatar

    Inderdaad, een ‘gecrackte’ virusscanner downloaden is wel 1 van de dommere dingen die je kunt doen.

    Overgens gaan we het hier natuurlijk ook niet over gekopieerde software hebben. Piracy valt niet binnen het PS3-Sense beleid. ;-)

  20. 564 XP
    Rox92's avatar

    btw wat is de beste virusscanner ?? Hij hoeft niet gratis te zijn.
    want heb nieuwe laptop en die moet natuurlijk wel goed beveiligd zijn 😛
    me trial van norton is net verlopen maar aangezien norton niet zo super goed schijnt te zijn ben ik op zoek naar een andere;)

  21. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    gebruit eset smart secruity

  22. 93 XP
    Rowin268's avatar

    Windows Live One Care:)
    Merk niks van dat die aanstaat maar wel als ik virus binnenkrijg ^^. Bovendien optimaliseert die je PC en alles wat die zegt van dat kan beter druk ik gewoon op OK en nog geen spijt van gehad:). + tis maar 30 euro voor 3 pcs ofzo;p

  23. 227 XP
    TA FatihTalha TR's avatar

    Ik had dat probleem ook met ctrl alt delete. Nu heb ik er geen last van.

    Ga naar Start -> Uitvoeren
    In het kadertje dat opengaat, geef je de tekst gpedit.msc in en druk je op ok.
    Er zal een nieuw venster opengaan. In dit venster navigeer je achtereenvolgens naar Gebruikersconfiguratie->Beheersjablonen->Systeem->Opties voor Ctrl+Alt+Del.
    Dubbelklik op Taakbeheer verwijderen.
    In het dialoogvenster dat opengaat, kies je voor Uitgeschakeld of Niet geconfigureerd.
    Sluit nu gewoon alle vensters terug en het probleem zou opgelost moeten zijn

  24. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    ik gebruik ook avg free, wekt super. en totaal geen virussen, 1x in de week een achtergrond scan;)

  25. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Malwarebytes anti malware erg goed programma tegen malware en andere shit(Y);)

  26. 6677 XP
    Myx's avatar

    Gewoon AVG, gratis vreet geen geheugen dus niet irritant. Wil je ff een grote opruiming/scan doen doe dan hitman pro 2 en voor een snelle mr goeie check hitman pro 3 🙂

  27. 93 XP
    Rowin268's avatar

    Haha AG vreet wel degelijk geheugen:P Had um op de laptop maar die trok het niet meer met AVG aanxD

  28. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Haha AG vreet wel degelijk geheugen:P Had um op de laptop maar die trok het niet meer met AVG aanxD

    dan heb je wle een heel erg bagger appaaraat:$

  29. 93 XP
    Rowin268's avatar

    dan heb je wle een heel erg bagger appaaraat:$

    Best wel is meer voor XP bedoeld maar stond standaard vista op. Met Windows 7 is het een gewelige PCxD

  30. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Best wel is meer voor XP bedoeld maar stond standaard vista op. Met Windows 7 is het een gewelige PCxD

    haha:P dan kan ik ut begrijpen