Forum

Topic: Chris Roker’s Castle

Anoniem's avatar

Mijn eerste LittleBigPlanet level is klaar. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Hij heet “Chris Roker’s Castle” en mijn naam is LittleBigLex.

Ik wilde iets proberen met regen en dat is gelukt. Dus je begint in de regen en het is nacht. In het kasteel kom je lastige stukjes tegen, maar ook leuke!
Ik zou zeggen check it out !

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ik ga ff kijken, ik had ook een level gemaakt, paar uur later toen ik weer wou spelen was me savegame corrupt, nu is me level nergens meer te vinden terwijl ik hem al wel online had gezet.

  2. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ik kan hem niet vinden?

  3. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Als het een leuke is( wat ongetwijfeld zo zal zijn) kan je hem dan niet opslaan? want al je moeite is nu voor eigenlijk niks geweest. Ze zeiden dat hij in het echte spel niet wordt meegenomen. Dus is het niet handig als je even wacht met levels maken? Anders verspil je je creatieve geest aan een beta;)

    EDIT: dit is niet meer van toepassing

  4. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    zal starx is ff kijken 🙂

  5. 65 XP
    Pliex's avatar

    Als het een leuke is( wat ongetwijfeld zo zal zijn) kan je hem dan niet opslaan? want al je moeite is nu voor eigenlijk niks geweest. Ze zeiden dat hij in het echte spel niet wordt meegenomen. Dus is het niet handig als je even wacht met levels maken? Anders verspil je je creatieve geest aan een beta;)

    Je kunt hier stemmen om beta levels te houden.

    Ik vond het gewoon leuk om te bouwen, geeft niet als hij er straks niet meer is, bouw ik gewoon een betere met nog meer textures, stickers en objecten keus 🙂

    Ik kan hem ook niet meer vinden! Hij staat natuurlijk wel bij mijn levels, maar niet bij coole levels..erg irritant!

  6. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Weet je zeker dat je hem gepubliceerd hebt :p

  7. 65 XP
    Pliex's avatar

    Ja, ik heb hem ook al online met iemand gespeeld. Hij zit verstopt denk ik 🙁

  8. 1268 XP
    luctheman's avatar

    ik ga heel hard zoeken:D