Forum

Topic: Krijgen CoD5 en Saints Row 2 trophies?

Anoniem's avatar

Jeuw mensen,
Gaan de spellen Saints Row 2 en Call of Duty 5 Trophies bevatten?
Alvast bedankt (A)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 1386 XP
    Redd's avatar

    Titel aangepast. Zo reageren er mischien mensen die het weten… ;-)

  2. 6677 XP
    Myx's avatar

    Na wat zoek werk heb ik het antwoord op Saints row 2 gevonden.

    Bron: ***********
    Dan Sutton, producer van Saints Row 2, zei dat Sony de ontwikkelaars de ontwikkelaars in de goede richting te duwen naar de Trophies. Sony wilt exclusieve Trophies en niet zomaar de Xbox 360’s achievements te kopieren.

    “They don’t want them to be mimicked, they want to have special achievements in their version. So that’s one thing they’re pushing on that, and they’re saying that if you’re developing something on PS3 we want you to have exclusives for us.”

    Ook heeft Dan Sutton bevestigd dat Saints Row 2 unieke Trophies zal bevatten, maar ook trophies die te vinden zijn op de Xbox 360.

    Nu nog alleen de Cod5 gedeelte 😛

  3. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Hmmm in COD4 zijn er geen trophies dus ik denk ook niet in COD5, maar mss wel.

  4. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    uuh ik denk dat op de X360 geen trophies komen maar achievements 😛

  5. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Hmmm in COD4 zijn er geen trophies dus ik denk ook niet in COD5, maar mss wel.

    die was al uit voordat ze er waren 🙂

  6. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ja ze krijge allebei trophies, stond d8 ik ook in de trophie lijst van ps3-sense.nl… Over cod5 hebk nog ff mn twijfels, bij Saints row 2 sowieso 110%

  7. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Games die vanaf de launch trophies krijgen
    Aliens: Colonial Marines
    Alpha Protocol
    Bayonetta
    BioShock
    Blitz 2
    Borderlands
    Call of Duty 5

    http://www.ps3-sense.nl/index.php?pageid=trophy

  8. 6677 XP
    Myx's avatar

    oke dan, chill 😀 nu ga ik ze zeker kopen 😀 Hopelijk kopen meer mensen cod5 gewoon om treyarch een kans te geven want ik vond het er erg indrukwekkend uitzien.

  9. 454 XP
    arwin1993's avatar

    ik heb niet zo’n zin in een gok want het is ook nog is een poort van de 360 versie.