Forum

Topic: Far Cry 2 duikt week voor release op als torrent

Anoniem's avatar


Jaja, een week voor de release is FC2 voor de Xbox als PC op gedoken als torrent. Wat best wel opvallend is, is dat de Xbox-torrent populairder is dan de PC-versie. Sterker nog, het is simpelere voor een downloader de Xbox-versie te vinden dan de PC. Hier voor was de PC het populairst aangezien iedereen met een pc het kon, maar de xbox slaat hard terug met piraterij.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    welke site kan je die pc versie downloaden

  2. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik denk dat we het daar niet over mogen hebben hier :rofl1:

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik denk dat we het daar niet over mogen hebben hier :rofl1:

    Inderdaad. Het requesten ervan is overigens ook NIET toegestaan!

  4. 954 XP
    Callme's avatar

    gewoon googlen man.
    + geen goede zaak voor de xbox, ik denk dat veel gamemakers wel 2 keer zullen nadenken om ook voor de xbox platform te produceren als het zo doorgaat.

  5. 277 XP
    RevXxx's avatar

    welke site kan je die pc versie downloaden

    een torrent site. ^^

    @Topic. niet goed dat ze ook al met de 360 versie. piraat aan het spelen zijn. xD

  6. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Far Cry 2 Torrent is nu nog alleen op betaalde Torrent sites maar als dat niet zo meer is meer PC downloads.

  7. 277 XP
    RevXxx's avatar

    Far Cry 2 Torrent is nu nog alleen op betaalde Torrent sites maar als dat niet zo meer is meer PC downloads.

    en zijn idd nu meer pc downloads. en het kan ook niet anders he. een pc is het standaard gebruik voor pc games. :joystick:

  8. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Good for Billy Gates!

    SnoepDoos360 suuuux….. ^^
    To bad for ubisoft though. :O

    Jammer voor hun dat hun game nu al te downloaden is, dat zal zeker de verkopen voor de 360 en de pc schaden. 🙁

    EDIT:

    Ik lees net op een andere site dat Far Cry 2 een ”DRM beveiliging” heeft.
    Dit wil zeggen dat de game op de pc maar maximaal 5x te installeren is , tenzei je em weer de-installeerd.

    Dit zal waarschijnlijk verklaren waarom de 360 versie populairder is. 😉

  9. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    DMR beveiliging wordt zo weer gehackt denk ik zelf.

  10. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Edit: Wat heeft M4GN3T nou gezegd? Hier NIET direct over piracy praten. Redd

  11. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    is FC2 een beetje lauw?:P

  12. 53 XP
    Hihiirokane's avatar

    Zeg maar gerust bloedheet als de afrikaanse zon op je knars. Maar meningen verschillen natuurlijk