Forum

Topic: LittleBigPlanet misschien uitgesteld.

Anoniem's avatar

LittleBigPlanet is waarschijnlijk uitgesteld naar 14 november. Meer retailers melden dit


Dear Mr **** ****

The release date of a product you have ordered has changed.

Product Little Big Planet in order ******** will now be released on Fri Nov 14 00:00:00 GMT 2008

Kind Regards, zavvi.co.uk customer services team

It’s not yet clear why this last minute delay has been brought into effect.

Waarom LittleBigPlanet eventueel wordt uitgesteld is niet bekend. Sony wil het gerucht op dit moment nog niet bevestigen, noch ontkennen.

Bron

Update:
De reden van de vertraging zou te maken hebben dat er in een liedje koran teksten te horen waren en als je deze vertaald je “elke ziel zal de dood proeven” en “alles op aarde zal vergaan” zal horen. Koranteksten mogen niet op muziek gezet worden, dit zou zeer aanstootgevend zijn voor moslims. Als dit waar is, kan het de reden zijn van het uitstel van LittleBigPlanet.

Bron

Update 2:
Goed nieuws:
Sony heeft een nieuwe release datum bevestigd: 27oktober voor amerika en 30oktober voor europa, dus het valt allemaal wel mee.

Bron

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

23 reacties

  1. 216 XP
    Depsie's avatar

    er is inmiddels al bekend waarom het uitgesteld zou zijn. het zou gaan om bepaalde teksten die spotten met een geloof, meer weet ik niet. Het is waarschijnlijk niet waar dat het word uitgesteld.

  2. 454 XP
    arwin1993's avatar

    dacht dat ze zeiden dat het om een liedje ging dat 2 zinnen uit de koran bevatte.

  3. 6677 XP
    Myx's avatar

    Serieus -_-, dat slaat toch helemaal nergens op 😐

  4. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    las ik net ook πŸ™
    zal wel niet want hij is al GOUD πŸ˜›
    en sommige hebben hem al πŸ™‚

  5. 6677 XP
    Myx's avatar

    Heb de reden gevonden, beginpost gewijzigd

  6. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    maar sommige winkels hebben LBP al binnen :O

  7. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ja ik vind het ook maar raar, maja het is dacht ik nog niet bevestigd door Sony zelf.

  8. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Edit:Komt wel op 14 november, vind ik niet erg moest toch wachten op 24 november. πŸ™‚

  9. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Het is nep hij komt gewoon uit op normale datum.

    wat is je bron .. ?

  10. 6677 XP
    Myx's avatar

    naja mij boeit het niet zo erg, moest toch wachten op uitbetaling πŸ˜›

  11. 6677 XP
    Myx's avatar

    Heb goed nieuws:
    Sony heeft een nieuwe release datum bevestigd: 27oktober voor amerika en 30oktober voor europa, dus het valt allemaal wel mee.

    Bron

  12. 216 XP
    Depsie's avatar

    Heb goed nieuws:
    Sony heeft een nieuwe release datum bevestigd: 27oktober voor amerika en 30oktober voor europa, dus het valt allemaal wel mee.

    Bron

    als het waar is wat je zegt ben ik een stukje blijer πŸ™‚

  13. 6677 XP
    Myx's avatar

    kjk mr in de bron, is een officiΓ«le site dus geloof me maar want ik ben ook een stuk blijer πŸ˜€

  14. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Update 2:
    Goed nieuws:
    Sony heeft een nieuwe release datum bevestigd: 27oktober voor amerika en 30oktober voor europa, dus het valt allemaal wel mee.

    Bron

    YESSSS bedankt Myx,

    Voor dit geweldige nieuws:yahoo:

  15. 1386 XP
    Redd's avatar

    kjk mr in de bron, is een officiΓ«le site dus geloof me maar want ik ben ook een stuk blijer πŸ˜€

    psonly een officiele site? :p Da’s ook gewoon een community net als deze.

    Ik hoop natuurlijk wel dat ze gelijk hebben.. ;-)

  16. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    psonly een officiele site? :p Da’s ook gewoon een community net als deze.

    Ik hoop natuurlijk wel dat ze gelijk hebben.. ;-)


    During the review process prior to the release of LittleBigPlanet, it has been brought to our attention that one of the background music tracks licensed from a record label for use in the game contains two expressions that can be found in the Qur’an. We have taken immediate action to rectify this and we sincerely apologize for any offense that this may have caused.

    We will begin shipping LittleBigPlanet to retail in North America the week of October 27th. Sorry for the delay, and rest assured, we are doing everything we can to get LittleBigPlanet to you as soon as possible.

    Stond op US Playstation Blog en N4G enzo dus zal wel te vetrouwen zijn, 31 oktober in Nederland.

  17. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    stond al frontpage

  18. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    oud nieuws haha die lbp teller klopt niet meer:P

  19. 131 XP
    bnk90's avatar

    oowh dat valt reuze mee

  20. 6677 XP
    Myx's avatar

    stond al frontpage

    Ik had het anders wel eerder gepost ^^

  21. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik had het anders wel eerder gepost ^^

    jij hebt de primeur πŸ˜›

  22. 6677 XP
    Myx's avatar

    hell yeah XD

  23. 65 XP
    Pliex's avatar

    Volgens dit artikel moeten we nog langer wachten, snik.. In de week van 3 November πŸ™