Forum

Topic: Uncharted Drake’s Fortune vreselijk deel

Anoniem's avatar

Hey ik had even een vraagje:
Wat vinden jullie van die beesten in Uncharted en de chapters waar ze inzitten?

Ik vind ze persoonlijk vreselijk ik haat ook de chapters dat ze erin zitten 🙁

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

39 reacties

  1. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    dit is al zoveelste topic over Uncharted deze week :O wat is er ineens met dat spel

    ik vind die beesten LOL 😛

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    dit is al zoveelste topic over Uncharted deze week :O wat is er ineens met dat spel

    ik vind die beesten LOL 😛

    Ze werken op mijn zenuwen vandaar dat ik ze haat! Of ze laten me schrikken DAT haat ik!

  3. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Boe! beste plan is gewoon blind schieten als je in een grote kamer met ze bent gewoon rennen dan R1 drukken dan schiet je. dat is beste strategie maakt het een stuk makkelijker, kan filmpje van Youtube niet linken jammer genoeg sorry.

  4. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ze werken op mijn zenuwen vandaar dat ik ze haat! Of ze laten me schrikken DAT haat ik!

    dat schrikken vind ik juist zo leukk 😀

  5. 102 XP
    ThijsV's avatar

    Je moet gewoon ff RRRRrrr doen en gewoon door die gangen heen raggen en dan ben je er zo voorbij, gewoon goed ervan afstand houden en KNALLN! 😛

  6. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Boe! beste plan is gewoon blind schieten als je in een grote kamer met ze bent gewoon rennen dan R1 drukken dan schiet je. dat is beste strategie maakt het een stuk makkelijker, kan filmpje van Youtube niet linken jammer genoeg sorry.

    Dat doe ik altijd op die manier!

  7. 1386 XP
    Redd's avatar

    Zodra je ze hoort achteruit lopen en opletten. :p Werkte bij mij toch beter, xD

  8. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Mmmh, veel succes dan je komt nog wel vaker tegen en nog moeilijker.

  9. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Mmmh, veel succes dan je komt nog wel vaker tegen en nog moeilijker.

    heb hem op moeilijk uitgespeeld nu 😛

  10. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    wow :O
    s blij dat ik uit had op makkelijk 😛

  11. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    wow :O
    s blij dat ik uit had op makkelijk 😛

    Ik heb hem allang uitgespeeld op Crushing en heb 1000 medaillepunten maar toen kwamen de trophies dus opnieuw gaan spelen, ik heb die game voor €60,- gekocht toen hij net uit was dus echt al heel lang terug.

  12. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    heb hem op moeilijk uitgespeeld nu 😛

    Mooi, ik moet alleen op moeilijk uitspelen en crushing ben met moeilijk bezig, ik had zelfde probleem als Sjoerdgames4 had alles toen kwamen trophies. 🙁

  13. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Vind die beesten ook vet irritant jonge:P soms schrik je je echt de tifus

  14. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik heb er weer 3 bij 😛 Nu bijna alles 🙂 alleen crushing nog en nog een paar kills maken met een paar geweren! Dat doe ik met cheats die ik heb vrijgespeeld maar dan ff in makkelijk 🙂 Ik heb trouwens 61 schatten wie nog meer?
    Maar ik ben morgen jarig dus mijn dag kan niet meer stuk! :):P

  15. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Er zijn maar 61 schatten, ik moet hem ook nog op crushing uitspelen, voor de rest heb ik allemaal.
    Ik haat die beesten, maar het is gewoon het verhaal!

  16. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Er zijn maar 61 schatten, ik moet hem ook nog op crushing uitspelen, voor de rest heb ik allemaal.
    Ik haat die beesten, maar het is gewoon het verhaal!

    Jep ik vraag wie er ook zoveel schatten hebben (61) en inderdaad je speelt de game because of the story 😛

  17. 896 XP
    WoofeR's avatar

    gister uitgespeeld en nu op moeilijkste niveau beginnen… ff alle trophy’s halen 😉
    en oja, het zijn irritante kutbeesten, ze blijven maar komen…

  18. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    gister uitgespeeld en nu op moeilijkste niveau beginnen… ff alle trophy’s halen 😉
    en oja, het zijn irritante kutbeesten, ze blijven maar komen…

    inderdaad! Maar heb nu een nieuwe game met Trophies namelijk Buzz Quiz TV! 😛

  19. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik heb alle trophies behalve: “Charted: Hard” en “Charted: Crushing”.

    Mij teveel moeite voor die 2 trophies.

  20. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Even iets anders, als je op moeilijk uitspeeld krijg je trofee van normaal ook?

    Oja bij crushing mag je geen cheats gebruiken.

  21. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Even iets anders, als je op moeilijk uitspeeld krijg je trofee van normaal ook?

    Oja bij crushing mag je geen cheats gebruiken.

    Ja dat klopt als je hem op moeilijk uitspeelt dat je dan ook normaal krijgt want je speelt hem moeilijker uit dan normaal dus ik begrijp het, dus JA en Crushing is best kut want je kan geen cheats gebruiken maar ik wil die platinum 🙁

  22. 434 XP
    JoeyNL's avatar

    Dat stuk vind ik het vetste van allemaal xD!

  23. 1386 XP
    Redd's avatar

    Zijn er cheats voor uncharted dan? :p

  24. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Ja, Slowmotion en superslowmotion, je kan wapen kiezen als je crushing hebt uitgespeeld enzo.

  25. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Zijn er cheats voor uncharted dan? :p

    Ja gewoon een aantal medaillepunten verdienen en dan druk je opo styart belongingen en wapen kiezen dan kan je je wapen kiezen heel simpel je hoeft hem niet te hebben uitgespeeld op curshing daarvoor haal gewoon medaillepunten dan heb je eigenlijk altijd kogels héél handig!

  26. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Ik heb eigelijks helemaal geen zin meer in Uncharted maar wil Platinum. :'(

  27. 896 XP
    WoofeR's avatar

    nog ff volhouden, dan krijg je em 😉

  28. 1268 XP
    luctheman's avatar

    ik hoop dat het lukt.

    ik zal je een geheim vertellen, ik vond crushing moeilijker dan hard.
    Vraag me niet waarom, maar waarschijnlijk kwam het doordat ik dekking zocht;)

    veel geluk:happy:

  29. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Ik denk dat de meeste mensen crushing moeilijker vinden dan hard. :happy:

  30. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ze werken op mijn zenuwen vandaar dat ik ze haat! Of ze laten me schrikken DAT haat ik!

    mag je die game wel spelen dan in verband je leeftijd.:disgust1:

    dan hoef je dead space en silent hill ook niet te spelen dan doe je het vast in je broek 😉

  31. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Niveau moeilijk afgemaakt nu nog crushing,:'( dat wordt nog meer vloeken dan bij moeilijk.

  32. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    mag je die game wel spelen dan in verband je leeftijd.:disgust1:

    dan hoef je dead space en silent hill ook niet te spelen dan doe je het vast in je broek 😉

    Ik vind nu niet meer eng 😛 vooral omdat ik nu weet waar ze zijn enzo…!

  33. 2 XP
    DudeÓkamI's avatar

    Boe! beste plan is gewoon blind schieten als je in een grote kamer met ze bent gewoon rennen dan R1 drukken dan schiet je. dat is beste strategie maakt het een stuk makkelijker, kan filmpje van Youtube niet linken jammer genoeg sorry.

    Lol, dat is zo’n onzin. Neem aan dat jij niet crushing gespeeld hebt?

    Edit: zie net van niet. Crushing is eigelijk hardstikke makkelijk. Vond je hard moeilijk met de extra wapens of zonder?

  34. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Lol, dat is zo’n onzin. Neem aan dat jij niet crushing gespeeld hebt?

    Edit: zie net van niet. Crushing is eigelijk hardstikke makkelijk. Vond je hard moeilijk met de extra wapens of zonder?

    De strategie van Zwerver7 is goed genoeg om het spel te halen.
    Ik kan het weten want ik heb die Platinum Trophie al:happy:

  35. 2 XP
    DudeÓkamI's avatar

    Nee ?

    Als hij al zulke problemen had op hard duidelijk niet?

  36. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    ben nu bezig op easy, omdat ik hem leen van vinnie1234 xd

  37. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Nee ?

    Als hij al zulke problemen had op hard duidelijk niet?

    Knap hoor…. geband worden als je pas 5 berichten heb gepost:disgust1::wacko2:

  38. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Nu op Crushing chapter 11. 🙂

  39. 414 XP
    Milkyray's avatar

    bovenop een kist, krat of verhoging gaan zitten en rustig de tijd nemen om ze een voor een af te knallen. Ze kunnen niet klimmen namelijk… Dan ben je er zo voorbij. (alleen het stukje net voor je confrontatie met elena is lastiger, daar blijven ze komen volgens mij…)