Forum

Topic: Op jacht naar de Platinum Trophy

Anoniem's avatar

Hey allemaal,

zoals jullie weten ben ik een Trophy Hunter^^
Ik zou graag willen weten of jullie al een Platinum trophy hebben gehaald
of ermee bezig zijn.

Ik heb er nu 2, Van Burnout Paradise en van Uncharted: Drake`s Fortune

Ik ben nu bezig met mijn 3e Platinum met Bioshock, ik moet nog 15 Trofeeen tot ik mijn Platinum heb.

Welke Trofeeen heb jij? en op welke ben jij het meeste trots?

Ik heb er nu 4:)

Die van Bioshock en van Resistance 2:)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

112 reacties

  1. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    ik heb die van burnout bijna πŸ˜€
    alleen mugshot nog ;( maar geen camera 😐
    ben nu begonnen met Uncharted

  2. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Ik heb er geen, want ik heb geen spellen met trofeeΓ«n.

  3. 1268 XP
    luctheman's avatar

    ik heb die van burnout bijna πŸ˜€
    alleen mugshot nog ;( maar geen camera 😐
    ben nu begonnen met Uncharted

    Je kan ook gewoon iemand met een camera een takedown geven en dan heb je hem ook

  4. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Je kan ook gewoon iemand met een camera een takedown geven en dan heb je hem ook

    heb jij camera :D…?

  5. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    volgens mij komt home 19 november, tenzij hij weer wordt uitgesteld maar dat denk ik niet.

  6. 1268 XP
    luctheman's avatar

    heb jij camera :D…?

    ja;)

    ………

  7. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    ja;)

    ………

    wil je mij dan even helpen (A)

  8. 1268 XP
    luctheman's avatar

    wil je mij dan even helpen (A)

    Ik mag niet playstationen van mijn moeder omdat ze denkt dat mijn schoolwerk eronder lijdt. En ze heeft mijn controllers afgepakt:aggressive:

  9. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik mag niet playstationen van mijn moeder omdat ze denkt dat mijn schoolwerk eronder lijdt. En ze heeft mijn controllers afgepakt:aggressive:

    wanneer kan je weer ps3en ..?
    wil je dan helpen (A)
    enee moet ik dan gw jou take downen ..?

  10. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik wil wel helpen en ja je moet mij gewoon een takedown geven.

    maar dan zie je wel me dikke kop:p en dan schrik je je dood;)

  11. 656 XP
    Killermen's avatar

    nee, door iemand te takedownen met een cam helpt het niet, je moet een (s)mugshot VERZENDEN en niet ontvangen

  12. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik wil wel helpen en ja je moet mij gewoon een takedown geven.

    maar dan zie je wel me dikke kop:p en dan schrik je je dood;)

    LOL πŸ˜›
    wanner heb jeje PS3 controller dan weer..?

  13. 1268 XP
    luctheman's avatar

    nee, door iemand te takedownen met een cam helpt het niet, je moet een (s)mugshot VERZENDEN en niet ontvangen

    nou je hoort het…

    sorry

  14. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    nou je hoort het…

    sorry

    kutt 😐
    Woont er iemand in de buurt van Renswoude/Veenendaal/Ede/Barneveld.. (A)
    en heeft een came (A)
    meld je AUB bij mij (A)

  15. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik heb helaas maar 1 platinum. :p Wel een paar andere PSN games op 100%..

    Uncharted bijna platinum, teveel werk, can’t be bothered.

  16. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik heb helaas maar 1 platinum. :p Wel een paar andere PSN games op 100%..

    Uncharted bijna platinum, teveel werk, can’t be bothered.

    Je moet Bioshock kopen.
    Is denk ik wel een spel voor jou.
    Ik vind het namelijk helemaal geweldig:D

  17. 209 XP
    chrisnl's avatar

    no heb geen platina

  18. 1268 XP
    luctheman's avatar

    ik heb zojuist het spel uitgespeeld op Survivor mode zonder Vita Chambers.:D
    en ik moet zeggen me 3e platinum komt heel dichtbij:yay:

  19. 480 XP
    Flow's avatar

    Ik heb nog geen platinum πŸ™

    me eerste wordt denk ik die van LBP πŸ˜›

    Ik ben het meest trots op me gouden trophy uit super stardust HD de 10x vermenigvuldiger πŸ˜›

  20. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    ik heb zojuist het spel uitgespeeld op Survivor mode zonder Vita Chambers.:D
    en ik moet zeggen me 3e platinum komt heel dichtbij:yay:

    heb je Far Cry 2.. (A)

  21. 1268 XP
    luctheman's avatar

    nee,

    maar me broer heeft weer geld teveel en als ie dat heeft gaat ie altijd een spel kopen:D

    waarschijnlijk Far Cry 2 of Midnight club;)

  22. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    neem Far Cry zeker aan rader

  23. 564 XP
    Rox92's avatar

    Check de sig ben nu bezig met uncharted en daarna miss naar Warhawk.
    Maar warhawk is laster ma goed ik moet en zal minstens platinum trophy krijgen :ranting: :wallbash:

    Edit:
    Hoe krijg je die stalen vuist want heb al is op mensen geschoten en dan met 1 klap neer gemept.

    Maar als ik zie in de engelse vertaling van de trophies staat er :
    Kill 5 DAZED enemy’s with a single punch.

    Oftewel gelijk dat je op ze geschoten hebt moet je hem neer meppen ??

  24. 1386 XP
    Redd's avatar

    1 schot zonder te aimen met een normaal pistool killt ze meestal ‘bijna’. Dan is 1 klap voldoende om ze te killen.. Dat is het idee van de Steel Fist. :p

    Anyhow, succes met de Warhawk platinum. :p Daar gaan echt ENORM veel uren in zitten.. Tenzij je de hoogste rank al hebt oid.

  25. 564 XP
    Rox92's avatar

    Raar dan want heb al cker meer dan 5 keer mensen met aimen 2 keer geschoten en dan 1 klap en ze waren dood maar heb de trophy nog niet…….

  26. 1268 XP
    luctheman's avatar

    ACHTER elkaar he?

  27. 564 XP
    Rox92's avatar

    Je hebt er ook eentje dat je er maar totaal 5 hoeft maar zal het nog wel is een keer gaan proberen :p

  28. 468 XP
    TwysT's avatar

    platinum voor uncharted maar die trophies waren nu ook niet zo lastig, als je bijv kijkt naar warhawk vind ik ze al een stuk lastiger…

  29. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Ik moet alleen nog Crushing Trophy voor Uncharted dan platinum. πŸ™‚

  30. 1386 XP
    Redd's avatar

    Er moeten er 5 achter elkaar inderdaad, en je -moet- hem doodmaken met je vuist. Niet met je gun. :p

  31. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    ik ben bezig met burnout tropys te halen maar heb weinig mensen in me lijst die hem spelen dus doe ik hem ook weinig:P

  32. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik ben niet zo’n trophy hunter et is wel grappig als ik ze krijg maarja:P

  33. 656 XP
    Killermen's avatar

    Heb al 1 platinum, burnout, en kben nu bezig aan het wachten naar nieuwe games met trophies BVB. GTA IV

  34. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik heb nog geeneen Platinum trophy ik heb wel ondersteunende games als:
    Uncharted Drake’s Fortune
    Far Cry 2
    Buzz Quiz TV

    Grand Theft Auto IV die het gaat ondersteunen vanaf maandag 27 okt!

  35. 564 XP
    Rox92's avatar

    Trouwens bij uncharted warneer speel je verpletterend uit moet je hem dan eerst op moeilijk uitspelen??
    Of maakt het niet uit op welk niveau je hem uitspeelt als je hem maar uitspeelt ;P ??

  36. 1268 XP
    luctheman's avatar

    als je hem op verpletterend uitspeelt heb je hem ook op moeilijk

  37. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    LOL dus je hoefd alleen verpleterend..(A)

  38. 1268 XP
    luctheman's avatar

    nou? alleen? probeer hem eerst maar eens op moeilijk, das al moeilijk;)

  39. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    ik heb nu easy en normaal uit πŸ˜€

  40. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Je moet eerst moeilijk doen dan krijg je verpletterend, verpletterend is harstikke moeilijk zelfs in chapter 2 kan je doodgaan.

  41. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Je moet eerst moeilijk doen dan krijg je verpletterend, verpletterend is harstikke moeilijk zelfs in chapter 2 kan je doodgaan.

    daar ga ik bij aesy al dood xD of was dat iets verder ..
    bij die duitse boot ging ik voor eerst dood xD
    toen je die mensen agter je aan kreeg had ik niet door dat afgrond was
    dus spring naar benee gelijk ravijn in xD

  42. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Hey mensen, ik moet nog 1 trophie voor Bioshock, die van Historian: dat je alle diaries moet vinden.

    Ik speel het nou al voor de 7e(!!!!) keer uit en elke keer lukt het me niet en ik heb al verschillende Superguides gebruikt, zijn er mischien nog ervaren Googlers die mij kunnen helpen?:p

  43. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Kan iemand mij helpen met Burnout Paradise?
    ik moet nog 1 Trophy en dat is 10 Timed challenges completen.
    Vrijwilligers voor een Gold Trophy?

  44. 65 XP
    VanHeesch's avatar

    K heb alin mar bronze van gta:P

  45. 1386 XP
    Redd's avatar

    Kan iemand mij helpen met Burnout Paradise?
    ik moet nog 1 Trophy en dat is 10 Timed challenges completen.
    Vrijwilligers voor een Gold Trophy?

    Is ook de laatste trophy die ik nog moet, ik moet nog een stuk of 4 Timed Challenges meen ik.
    Kunnen we samen wel een keer doen, alleen zijn de 2 player timed challenges die ik over heb erg moeilijk.. dus liever nog 1 iemand erbij.

    Vrijwilligers? :p

  46. 564 XP
    Rox92's avatar

    Heb eindelijk de stalen vuist trophy dee het zoals its red het zei en het lukte πŸ˜€
    Nu die nog van 5 achter elkaar en dan alleen nog alle schatten en dan nog 2 keer uitspelen en ik heb platina πŸ˜€ πŸ˜€

    Edit:
    Heb net de stalen vuist 5 achter elkaar gehaald πŸ˜€

  47. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    ben bezig met die van james bond quantum of solace moet nog 3 andere

  48. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik moet nog 1000 kills totdat ik de platinum van Resistance 2 heb

    En voor die van CoD:WaW moet ik alleen nog down 45 zeros
    en voor Resident eivl ben ik ook al op 55%:D

  49. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik heb op het moment vier platina’s:

    Uncharted: Drake’s Fortune
    Mirror’s Edge
    Call of Duty: World at War
    LittleBigPlanet

    Bijna:

    Burnout Paradise
    Fallout 3

  50. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ik ben de afgelopen tijd bekeerd.. Drie weken zonder ps3 heeft mij doen besluiten te stoppen met hunten:P makkelijke trophies haal ik nog wel maar ik doe geen moeite meerxD.. gamen hoeft niet altijd in statistieken te worden uitgedrukt.. plezier is no. 1xD

  51. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Ik ben de afgelopen tijd bekeerd.. Drie weken zonder ps3 heeft mij doen besluiten te stoppen met hunten:P makkelijke trophies haal ik nog wel maar ik doe geen moeite meerxD.. gamen hoeft niet altijd in statistieken te worden uitgedrukt.. plezier is no. 1xD

    das altijd zo maar meestal zijn trophies er om de ervaring ervan te verbeteren het is toch leuk om iets te “winnen”?

  52. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    @luctheman ik wil wel helpen bij Resident evil 5 ^^

  53. 1268 XP
    luctheman's avatar

    het spel op professional uitspelen, 1 keer geraakt worden en je bent dood :/

    En dan moet ik nog een paar noob trofeeen en dan heb ik die platinum ook

  54. 1386 XP
    Redd's avatar

    Platinum trophies zijn overrated. Ik heb er ook 4, en heb voor geen van alle extreem veel moeite gedaan.

  55. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Platinum trophies zijn overrated. Ik heb er ook 4, en heb voor geen van alle extreem veel moeite gedaan.

    das waar, maar het is wel een bewijs dat je een spel volledig hebt uitgespeeld.

  56. 861 XP
    Morticuz's avatar

    das waar, maar het is wel een bewijs dat je een spel volledig hebt uitgespeeld.

    Dat hoeft niet eens, kijk maar naar burnout. Er is nog genoeg te doen als je je platinum hebt haha. Ik ben nu bezig met Uncharted platinum, Bijna klaar dan heb ik er 2 :D.
    Burnout en Uncharted

  57. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    πŸ˜€ Ik ga die van LBP halen en nog die van uncharted πŸ˜€ Die van COD is gewoon te moeilijk πŸ™ en die van wipeout trouwens ook:P

  58. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Ik speel net uncharted uit op verpletterend, krijg ik mijn trophy en dus mijn platinum niet :O.

  59. 591 XP
    dajez's avatar

    Ik speel net uncharted uit op verpletterend, krijg ik mijn trophy en dus mijn platinum niet :O.

    ge moe wel al de andere trophies hebbe he:P

  60. 861 XP
    Morticuz's avatar

    ge moe wel al de andere trophies hebbe he:P

    Ja, die heb ik moest hem alleen nog op verpletterend uitspelen! nou moet ik het nog een keer doen.

  61. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik speel net uncharted uit op verpletterend, krijg ik mijn trophy en dus mijn platinum niet :O.

    Je moet wel alle anderen trophies hebben.

    πŸ˜€ Ik ga die van LBP halen en nog die van uncharted πŸ˜€ Die van COD is gewoon te moeilijk πŸ™ en die van wipeout trouwens ook:P

    Niet te moeilijk, ik heb hem ook! xD

  62. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Je moet wel alle anderen trophies hebben.

    Die heb ik ook allemaal…

  63. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Je moet wel alle anderen trophies hebben.

    Niet te moeilijk, ik heb hem ook! xD

    Heb net ff gekeken zitten wel iritanten dingen bij seg:D COD is alleen die 50 zero’s down iritant en op veteran kom ik nie verder xD Ook mischien die van RE5

  64. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    ik zit bij cod vast met snipermissie πŸ™

  65. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    ik zit bij cod vast met snipermissie πŸ™

    Sorry hoor, maar dan ben je best slecht in CoD op Veteran. Die snipermissie is lekker makkelijk, geef me 2 minuten en dan ligt die sniper te slapen met een plasje roods naast zich ofzo (weet nooit wat dat is :P). Dan ga jij zeker Downfall en Heart of the Reich nooit uitspelen op Veteran als dit je al niet lukt. :$

  66. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Sorry hoor, maar dan ben je best slecht in CoD op Veteran. Die snipermissie is lekker makkelijk, geef me 2 minuten en dan ligt die sniper te slapen met een plasje roods naast zich ofzo (weet nooit wat dat is :P). Dan ga jij zeker Downfall en Heart of the Reich nooit uitspelen op Veteran als dit je al niet lukt. :$

    Die sniper zit ik ook vast die is zo iritant!!?!

  67. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Sorry hoor, maar dan ben je best slecht in CoD op Veteran. Die snipermissie is lekker makkelijk, geef me 2 minuten en dan ligt die sniper te slapen met een plasje roods naast zich ofzo (weet nooit wat dat is :P). Dan ga jij zeker Downfall en Heart of the Reich nooit uitspelen op Veteran als dit je al niet lukt. :$

    wtf opschepper

  68. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik heb de Platinum van resistance 2 πŸ™‚

  69. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    :O verslaafde xD Ik heb er nog maar 1 πŸ™

  70. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Ik zit best dichtbij 1 van Uncharted moet alleen nog uitspelen op verpletterend uitspelen dat is lastig bij die hoofdstuk. Eerst snipers dan weer normale en dan komen ze met granaten schieters en shotguns bij allebei ben je in 1x dood…en dan wordt je weer boos en dan stop ik ermee.

  71. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Heb vandaag burnout :D. Moet de online trophies en elite voor killzone 2. En voor uncharted nog op hard en verpletterend. Is echt veel werk. Maar het komt er wel ooit van

  72. 8864 XP
    7th-son's avatar

    ikzat te denken om de platinum trophy van battlefield te willen halen, maar die is echt niet te doen..
    volgens zijn er ook geen mensen die die al hebben

  73. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Yay! ik heb de Platinum van Resident Evil 5 :yahoo: mijn 5e!

  74. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik moet nog 3 trophys voor de Platinum van Call of Duty,

    Weet iemand hoe ik het beste 45 japanese zeros kan downen?ΒΏ

  75. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik moet nog 3 trophys voor de Platinum van Call of Duty,

    Weet iemand hoe ik het beste 45 japanese zeros kan downen?ΒΏ

    Ja ervaren schieten want ik heb die ook! Heb Platinum CoD! πŸ˜€

  76. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Hey Sjoerd! Ik heb nu meer Platinum Trophys dan jij! N00b!xD

  77. 213 XP
    Bart013's avatar

    ikzat te denken om de platinum trophy van battlefield te willen halen, maar die is echt niet te doen..
    volgens zijn er ook geen mensen die die al hebben

    Naar schijnt is die van BioShock het moeilijkste geloof ik. DUs die van BF moet te doen zijn :whistling2:

    Ik ben goed opweg naar mijn RE5 Platinum, dat zou dan mijn derde worden (Burnout + Fallout 3 heb ik al). Ik zit op ongeveer 70% van de trophies als je de DLC trophies niet meerekent. En de groote trophies die ik nog moet doen heb ik bijna in tha pocket.

  78. 424 XP
    Dawes's avatar

    Ik heb een 4-tal platina:

    CoD 5: WaW
    Little Big Planet
    Burnout Paradise
    Shaun White Snowboarding.

    Uncharted moet ik ooit nog eens gaan halen, die moet ook te doen zijn!
    Verder momenteel geen games waar het realisitisch is om platinum te halen. Of ik moet er ontzettend veel tijd in gaan steken..

    // Dawes

  79. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Naar schijnt is die van BioShock het moeilijkste geloof ik. DUs die van BF moet te doen zijn :whistling2:

    Ik ben goed opweg naar mijn RE5 Platinum, dat zou dan mijn derde worden (Burnout + Fallout 3 heb ik al). Ik zit op ongeveer 70% van de trophies als je de DLC trophies niet meerekent. En de groote trophies die ik nog moet doen heb ik bijna in tha pocket.

    ff zin om te spelen ik heb hem al, maar ik kan je wel ff helpen:)

    en dat die van bioshock het moeilijkst is klopt niet, die van Resistance 2 is de moeilijkste en de langste

  80. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Die van uncharted is echt te doen. Alleen is 2 x uitspelen wel veel :s

  81. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik heb Bioshock 5x uitgepseeld 😑

  82. 1268 XP
    luctheman's avatar

    zojuist mijn 6e platinum gehaald :yahoo:
    die van Godfather 2:D

  83. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    HEb nu 3 X platina πŸ˜€
    Bijna me 4e van KZ2 xD

  84. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik heb bijna!!!!…….. de neiging om eens ooit te gaan beginnen aan trophyhunten. -.-

    Ik heb serieus nog helemaal geen platinum trophies, een enkele zilvere, en nΓ³g minder goude. Ik speel spellen graag uit, maar hou niet zo van die goals terwijl je aant gamen bent. Moet je steeds opletten van ”ow, ik moet dat nog doen, want dan krijg ik nog een trophee”.

    ”FLOP!” en weg concentratie… Ben ik weer uit mn doen, en word ik 3x zo hard gep0wn3d als dat ik dat daarvoor nog bij de vijand deed.

  85. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik ga proberen die van Resident Evil 5 te halen en die van CoD 5^^

  86. 103 XP
    Chipsoft's avatar

    Ik heb de Platinum van Fallout 3 ^^
    Resistance 2 heb ik op 50%
    Far Cry 2 heb ik 3% o0 vind het een tyfus saai spel, dus hou me er niet mee bezig << Grand Theft Auto IV heb ik 20%, speel ik ook niet zo veel :unsure: Burnout heb ik ook ergens in de 20% en Motorstorm Pacific Rift heb ik 2 trofeeen van, maar dat spel had ik geleend

  87. 39 XP
    HC-Terrror79's avatar

    hey trofiehunter ik heb al 4 platina en 3 bijna burnout, godfather, cod5 en sega games. en resident evil, red alert 3 en alone in the dark heb ik bijna. veel game plezier ciao.

  88. 73 XP
    wasmiddel's avatar

    Dat is wel gekkenwerk, ik ga voor die van gta4. Al is dat online wel klote om al die trophies te halen, maar offline is zeker te doen.

  89. 142 XP
    xXpnutXx's avatar

    ik speel niet zoveel offline.. nooit eigenlijk , dus laat die trofeen maar voor mij schieten:P

  90. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Heb eigenlijk een beetje hetzelfde:P maar kheb soms geen internet en da ga ik ff onffline of als COD me neus uitkomt maar ben nou ff bezig met een level maken ik LBP:P

  91. 537 XP
    acardipane's avatar

    Ik heb nu 1 platinum…. en ik heb ook maar 1 spel waar ik een platinum kan halen,

  92. 7 XP
    cooldragon's avatar

    ik heb die van burnout bijna πŸ˜€
    alleen mugshot nog ;( maar geen camera 😐
    ben nu begonnen met Uncharted

    heeft niemand van je vrienden ofzo een camera da je kan gebruiken of van pc meestal werke die ook wel zo met usb

  93. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Mijn platina trophies:

    1. Burnout Paradise.
    2. Borderlands
    3. Just Cause 2
    4. Ratchet and Clank: Crack in Time
    5. Uncharted
    6. Uncharted 2
    7. Two Worlds 2
    8. Cloudy with a chance of meatballs (Don’t ask, haha)
    9. Cars Race-O-Rama (ook hier… don’t ask)
    10. Sly Raccoon 1
    11. Sly Raccoon 2
    12. Saint’s Row III
    13. The Saboteur
    14. Need for Speed Undercover
    15. X-men Origins: Wolverine
    16. CoD: Modern Warfare 2
    17. Motorstorm: Apocalypse

  94. 846 XP
    Thijs's avatar

    Mijn platina trophies:

    1. Burnout Paradise.
    2. Borderlands
    3. Just Cause 2
    4. Ratchet and Clank: Crack in Time
    5. Uncharted
    6. Uncharted 2
    7. Two Worlds 2
    8. Cloudy with a chance of meatballs (Don’t ask, haha)
    9. Cars Race-O-Rama (ook hier… don’t ask)
    10. Sly Raccoon 1
    11. Sly Raccoon 2
    12. Saint’s Row III
    13. The Saboteur
    14. Need for Speed Undercover
    15. X-men Origins: Wolverine
    16. CoD: Modern Warfare 2
    17. Motorstorm: Apocalypse

    Wow nice…

    Ik heb alleen MW2 en AC 2

  95. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Killzone 3 ,Resident Evil 5, Dantes Inferno dat waren ze volgens mij MW2 moet ik nog 2 Ops missies en die intelligence

  96. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ben nu ook met Resident Evil 5 bezig πŸ˜€

  97. 1562 XP
    dikked's avatar

    mijn platina trofeeΓ«n:
    –James Bond Golden eye
    –Heavy Rain
    –Harry Potter en de halfbloed prins
    –Uncharted 2

    ben echt focking trots op die van Uncharted want das was echt moeilijk om hem op verpletterend uit te spelen xD
    ben bezig met de portal 2 platina (moet nog maar 7 trofeeΓ«n)

  98. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Voor Red Dead Redemption hoef ik nog 3 levels met Multiplayer omhoog voor level 50, dan platina. πŸ™‚

  99. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    geen platina maar wel gewoone LOL

  100. 497 XP
    ajaxkoen1993's avatar

    Mijn platina’s:
    1. Medal of honor
    2. Maffia II
    3. Call of duty world at war
    4. Assassin’s Creed II
    5. Call of duty Classic
    6. Dirt 2
    7. Call of duty modern warfare 2