Forum

Topic: Failed Games

Anoniem's avatar

Heb jij een game gekocht waarvan jij dacht ja dat wordt leuk gamen. En achteraf viel de game vies tegen. Meld het dan hier.

Ik heb Haze gehaald, ik dacht dat de game uber ownage zou worden. Maar de game viel echt vies tegen. Graphics, gepraat en van alles en nog wat kon stukken beter.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

22 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Totaal nutteloos om een lijst bij te houden, de ene vind namelijk de game tegenvallen en geflopt terwijl de andere dit misschien wel niet vind.

    Ik heb nog geen game gehad die ik niks vond.

  2. 109 XP
    Kenney's avatar

    Grand Theft Auto IV, wat een enorme tegenvaller – slechtste van de serie.
    Dead Rising, slome gameplay en loze beloftes (co-op).

  3. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Need For Speed – Pro Street
    De enie game die ik heb omgeruild voor een ander spel
    (burnout)

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ook nog geen last van slechte games als Far Cry 2 maar niet tegenvalt!!! TUURLIJK NIET WAT WAUWEL IK NOU! Oh, ik lul in mijzelf 😛

  5. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Ik vind “Mercenaries 2: World In Flames” erg tegenvallen… Tyfus glitches :X

  6. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik vind “Mercenaries 2: World In Flames” erg tegenvallen… Tyfus glitches :X

    Volgens mij is heel Mercenaries 2 World in Flames gewoon vreselijk, voor de Playstation 3 had ik dit soort games niet meer verwacht. De A.I is volgens mij vreselijk en de graphics zijn niet het mooist maar bovenal de animaties zijn triest!!!

  7. 6677 XP
    Myx's avatar

    Kan het me niet voorstellen dat jullie hem niet noemen, komtie hoor: *trom geroffel*

    50 CENT: BULLIT FUCKING PROOF

    prachtig spel, daarom mag hij in deze lijst 🙂

  8. 564 XP
    Rox92's avatar

    Wat dacht je van:
    – Assassin’s Creed leuk spel maar het verveelde heeeeeeeeel snel
    – GTA IV was veels te eentoning. Bij GTA SA had je nog leuke geinige missies dus dat had ik bij GTA IV ook verwacht maar niet dus.
    En als laatste
    – Uncharted die game ergerde me heeel erg zo frustrerend denk je klaar te zijn met shoot out komen ze van achteren en nog wel paar dingen en die AI was ook kut.

  9. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Wat dacht je van:
    – Assassin’s Creed leuk spel maar het verveelde heeeeeeeeel snel
    – GTA IV was veels te eentoning. Bij GTA SA had je nog leuke geinige missies dus dat had ik bij GTA IV ook verwacht maar niet dus.
    En als laatste
    – Uncharted die game ergerde me heeel erg zo frustrerend denk je klaar te zijn met shoot out komen ze van achteren en nog wel paar dingen en die AI was ook kut.

    Dat viel toch wel mee met Uncharted!

  10. 6677 XP
    Myx's avatar

    ja idd en Assassin’s Creed was gewoon te vet ik snap je niet helemaal 😛

  11. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Vind AC ook best wel tegenvallen hor, je bent echt elke keer het zelfde aan het doen:yucky: en Mercenaries 2 vind ik ook tegenvallen:(

  12. 145 XP
    Flux's avatar

    Totaal nutteloos om een lijst bij te houden, de ene vind namelijk de game tegenvallen en geflopt terwijl de andere dit misschien wel niet vind.

    Ik heb nog geen game gehad die ik niks vond.

    Oke. Je hebt gelijk. Lijst verwijderd. Maar Haze blijft toch een grote failure. De grotere game site’s zoals IGN zeggen dat zelfs.

  13. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Nou, de grootste flop aller tijden is toch wel Brothers In Arms: Hells Highway. Blegh! wat een onwijs baggerspel

  14. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    BiA:HH is nou niet “failed” hoor. Je moet er van houden vind ik dan he, waarom vind jij het eigenlijk een kut spel?

  15. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    @Pot
    ik vond de demo zelfs kut :p. Niet realistisch uit zien en compleet niet mijn shooter-style ;). Mercenaris 2 vond ik failed, jammer dat dat zelfs m’n eerste game was:depressed:

  16. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Maar 4 playstation 3 spellen allemaal geen miskopen. :yay:

  17. 153 XP
    noot's avatar

    ik vind mercenaries 2 niet echt goed maar die heb ik geruild met itsredd en ik had def jam en the club echt allemaal super slechte spellen:sorry:

  18. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Grand Theft Auto IV.
    Mercenaries 2.
    Far Cry 2 , ben ik opt moment aant spelen , maar weet nog niet wat ik ervan moet denken. =/

  19. 6677 XP
    Myx's avatar

    Far Cry 2 , ben ik opt moment aant spelen , maar weet nog niet wat ik ervan moet denken. =/

    Ik zit dus al zo lang over te twijfelen, kan jij me dus uit me lijden verlossen door te zeggen of het nou cod5 of far cry moet worden want zo te zien ben jij niet echt heel tevreden?

  20. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik zelf zou eerlijk gezegt voor Call of Duty 5 gaan.
    Maar zo hoor ik van andere dat Far Cry 2 weer beter is. o.O

    Het is een leuk spel , maar toch wel zeer moeilijk. Je moet ALLES zelf uitzoeken.
    Waar je heeng aan , wat je doet , en hoe je het doet. En je wordt gewoon bijna overal aangevallen.

  21. 6677 XP
    Myx's avatar

    Oke heel erg bedankt, dan ga ik denk ik alsnog voor cod5 😀
    Heel erg bedankt 😀

  22. 52 XP
    tevash's avatar

    Heb er zelf nogal wat die tegenvielen:

    Blazing Angels: Dit boeide mij echt een uur en daarna nooit meer aangeraakt
    Folklore: Hoge recensies, een RPG, mooie werelden; ik dacht halen! Hij viel me persoonlijk erg tegen.
    Pro Evolution Soccer 2008: Glitches galore! Oh ja, en lekkere slow down! En ik hield echt van PES6…
    Spiderman 3: Dit kon ik geen PS3 spel noemen.
    Unreal Tournament III: Ook hoge cijfers, lekkere shooter etc. Helaas tegelijk met COD4 gehaald, met als resultaat dat ik Unreal nog amper heb gespeeld en dat ook niet meer ga doen.
    Untold Legends – Dark Kingdom: Ook een leuk PS2 spel vermomd als een PS3 spel.
    Viking – Battle for Asgard: Dit verveelde zo snel…

    BTW, misschien is een lijst bijhouden wel nutteloos, maar een topic toch niet?
    Natuurlijk verschillen meningen, als dat niet zou mogen zou je ook geen forums hebben. Maar het is wel interresant voor mensen om te lezen welke spellen tegenvielen en waarom, ook al is het een persoonlijke mening. Uiteindelijk is een professionele review van een games-journalist ook nooit objectief; zijn eigen ervaring en mening vormt het oordeel.