Forum

Topic: De makers van de muziek in LittleBigPlanet over uitstel

Anoniem's avatar

Iedereen weet dat LittleBigPlanet pas is uitgesteld wegen teksten uit de Koran.
De maker van de muziek die over de Koran gaat geeft hier nu hun mening over.
Meneer Toumani Diabate gaf dit te melden.

Het is vrij normaal om muziek te spelen en geïnspireerd te worden door de woorden van de profeet Mohammed. Het is mijn manier om mensen aan te trekken en te laten inspireren door de Islam.

Aan de andere kant is een meneer uit Engeland ,genaamd Ibrahim Mogra , het hier niet erg mee eens.

Moslims geloven dat de Koran het woord is van God en geven het om die reden hun respect. Als het om die reden gebruikt wordt om muziek te vergezellen binnen een game of commercial, dan zal dit verontrustend zijn en zorgen voor pijn bij vele, vele Moslims.

Zelf vindt hij dus dat hij niks verkeerds heeft gedaan en alles wat hij gedaan heeft gewoon goed is.
maar meneer Ibrahim Mogra is het zoals je kan lezen er niet erg veel met hem eens.

LittleBigPlanet is een game van Sony.Hij word ontwikkelt door MM. De game zal nu hoogswaarschijnlijk 3 November uit komen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Sommige moslims kunnen echt en dan ook echt onwijs zijken, het zijn er maar 2!!:O. Ik ben het met de maker eens, want je kan me echt niet wijs maken dat deze muziek niet word verkocht en dus niet commercieël is 😉

  2. 954 XP
    Callme's avatar

    het zijn er maar 2!!

    het aantal is niet relevant, zulke teksten horen niet in een game vind ik.tenminst eniet in zoon soort game

  3. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik lock dit topic.

    Hij word niet weggegooid, en ik ben dankbaar voor je post vinnie.. 🙂 maar een thread als deze, met twee quotes die elkaar tegen spreken over zo’n controversieel onderwerp, is vragen om de zoveelste flamewar over dit onderwerp.
    Alle waardevolle argumenten zijn terug te vinden in de andere LBP topics.. ;-)