Forum

Topic: Xbox 360 controller

Anoniem's avatar

Hallo iedereen, bij elke controller van de pc die via usb verbinding maakt kan toch op de ps3 dus ook een pc xbox 360 controller die via een usb-ontvanger op je pc/ps3 kan worden aangesloten of begrijp ik dat verkeerd, de reden is namelijk dat veel mensen zeggen (en niet alleen xbox gebruikers, ook de gamekings bv) dat de xbox controller lekkerder in de hand ligt

hier is de link :http://dixons.nl/De_online_winkel/ProductDetail/xp/shop/gaming/pc/accessoires/MICROSOFT+Xbox+360+Wireless+controller+voor+Windows+XP.7090904/default.aspx

Alvast Bedankt :rolleyes:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 304 XP
    Edwin's avatar

    Er bestaat een kleine kans dat de bedrade controller werkt, maar dat kan ik je niet garanderen. Ik heb het ooit eens met een Piranha controller geprobeerd, maar dat was geen succes (hij deed het wel, maar was dusdanig slecht gekalibreerd dat je alle kanten opging).

    De draadloze controller werkt vrijwel zeker niet: hier zijn namelijk aparte drivers voor nodig.

    Overigens vind ik de Xbox controller minder fijn dan de PS3-controller, maar dat is slechts een mening en kwestie van gewenning natuurlijk 🙂

  2. 257 XP
    Joost's avatar

    Ik heb op mijn PS3 een aantal keer zon usb controller op mijn PS3 gehad. ik dacht ook een Piranha. Zo’n goedkoop ding van de Bart Smit. Werkte prima. Test het is uit met een 360 usb controller.

  3. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Er bestaat een kleine kans dat de bedrade controller werkt, maar dat kan ik je niet garanderen. Ik heb het ooit eens met een Piranha controller geprobeerd, maar dat was geen succes (hij deed het wel, maar was dusdanig slecht gekalibreerd dat je alle kanten opging).

    De draadloze controller werkt vrijwel zeker niet: hier zijn namelijk aparte drivers voor nodig.

    Overigens vind ik de Xbox controller minder fijn dan de PS3-controller, maar dat is slechts een mening en kwestie van gewenning natuurlijk 🙂

    niks aan toe te voegen 🙂

    en vind de PS3 ook lekkerder in hand 😀

  4. 1386 XP
    Redd's avatar

    Een x360 controller op de PS3?

    Zou wel heel apart zijn als dat zou werken.. :p

  5. 209 XP
    chrisnl's avatar

    heb zelf 2 sixaxis en 1 ps1 controller met zo’n converter (was nog van hele ouwe ps1 ) 😉

  6. 1748 XP
    Shmet's avatar

    PS3 controllers liggen beter vind ik :p en zien er ook mooier uit 😀

  7. 6677 XP
    Myx's avatar

    vind alleen de joysticks wat lekkerde liggen bij de xbox maar verder ga ik toch voor de ps controller. Ben er eigelijk mee opgegroeid.

  8. 51 XP
    dd-ennis's avatar

    Er bestaat een kleine kans dat de bedrade controller werkt, maar dat kan ik je niet garanderen. Ik heb het ooit eens met een Piranha controller geprobeerd, maar dat was geen succes (hij deed het wel, maar was dusdanig slecht gekalibreerd dat je alle kanten opging).

    De draadloze controller werkt vrijwel zeker niet: hier zijn namelijk aparte drivers voor nodig.

    Overigens vind ik de Xbox controller minder fijn dan de PS3-controller, maar dat is slechts een mening en kwestie van gewenning natuurlijk 🙂

    Oke ik heb ook een bedrade piranha controller en werkt prima hoor :ok: maar ik dnk dat ik dan maar gewoon voor de dualshock 3 ga, Thnx voor jullie reacties

  9. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik heb wel eens op de Xbox 1 gespeeld. (nog nooit op de 360. :O)
    En die controller beviel me helemaal niet. Dat linker knuppeltje zit zo verrot, en die wit / zwarte knopjes weet ik maar steeds niet te vinden.

    Ik hou het gewoon bij de PS controller. 🙂

  10. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Ik persoonlijk vindt de PS3-controller lekkerder in de hand liggen dan de xbox-controller… Maar dat komt ook gewoon omdat ik deze heel erg gewend ben geraakt in de laatste jaren 😉

  11. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    ik vindt de Xbox controller wel fijn alleen die dumstick en de pijltjes moeten omgedraaid worden dan is ie goed:P

  12. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Een x360 controller op de PS3?

    Zou wel heel apart zijn als dat zou werken.. :p

    Werkt ook..
    Nja… Een PS360 controller is dat xD
    Douiwen ze de dingen gewoon van wat in een PS3 controller zit in het omhulses van de 360… zou me best vet lijke, maar je kan het ook heel erg ver—ken…xD

  13. 468 XP
    TwysT's avatar

    de controller van de xbox is nog het meest k*t van dat hele ding

  14. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    bij mij werkte dit niet draadloze via de usb.
    controler weegt wel veel meer dan die van de ps3 met duoshock, en is ligt ook niet lekkerder in de hand

  15. 8 XP
    Barros_Speltiani's avatar

    eemh.. volgens mij vat ik hier iets niet, of dat komt door mijn botte visie over Microsoft producten.:D Waarom zouden wij onze mooie ps3 *** “vul zelf maar in” met z’n lelijk afgeraffeld product van Microsoft..?

    Ik ben dus sterk van mening dat mensen die alleen al de gedachte hebben om z’n ding aan hun elegante ps3 te willen koppellen geen echte ps3 fans zijn.