Forum

Topic: Little Big Planet (Offline)

Anoniem's avatar

Little big planet wordt (waarschijnlijk) een geweldige game online maar is er offline ook veel te doen of kopen de meesten hem vooral voor de online mode :happy: ???

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 257 XP
    Joost's avatar

    De meeste voor online, offline zijn er 50 levels.

    Wat is trouwens je gedachte voor het plaatsen van dit bericht :happy:

  2. 434 XP
    JoeyNL's avatar

    Ik haal LittleBigPlanet meer voor Online Mode. SinglePlayer is wel leuk maar minder leuk als Online. Online kan je lekker aan Poppetjes Trekken xD (Heb beta gehad)

  3. 1386 XP
    Redd's avatar

    De meeste voor online, offline zijn er 50 levels.

    Ik dacht dat het “Meer dan 60” was? :p Anyhow, aardig wat offline levels. Heb reviews gezien waarbij ze zeggen dat je er in een paar uur doorheen kan zijn, maar als je alle items unlockt wil hebben het je toch vereist levels wel vaker te spelen.

    En online zijn de mogelijkheden natuurlijk eindeloos.

  4. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik haal LittleBigPlanet meer voor Online Mode. SinglePlayer is wel leuk maar minder leuk als Online. Online kan je lekker aan Poppetjes Trekken xD (Heb beta gehad)

    En slaan, maar weet nog steeds niet hoe :rofl1:

  5. 861 XP
    Morticuz's avatar

    gewoon l1 en/of l2 vast houden, zodat je met de armpjes kan bewegen. Dan maak je een snelle beweging naar achter met de knuppel dan zal hij gaan meppen!

    ontopic: ONLINE!!!!

  6. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Fout lol….

    L2 of R2. 😉

    L2 is voor et linker armpje ,
    R2 voor et rechter armpje.

    Dan beweeg je idd heel snel met linker of rechter knuppeltje naar die persoon toe en WHAM! xD

  7. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Haha dat bedoelde ik ja, sorry! 😀

  8. 51 XP
    dd-ennis's avatar

    De meeste voor online, offline zijn er 50 levels.

    Wat is trouwens je gedachte voor het plaatsen van dit bericht :happy:

    HAHAH ik heb niet zoveel vrienden met een ps3 dus dan is het minder leuk om met 3 vreemden te spelen dan met 3 vrienden.:happy:

  9. 51 XP
    dd-ennis's avatar

    Bedankt voor jullie reacties, maar ik zie het al de meesten kopen lbp voor de online mode, ik denk dat ik hem nog ff in de winkel laat liggen als ie uit is

  10. 257 XP
    Joost's avatar

    Ik dacht dat het “Meer dan 60” was? :p

    60 kan ook wel, ik dacht dat ik ene keer ergens 50 zag staan.

    HAHAH ik heb niet zoveel vrienden met een ps3 dus dan is het minder leuk om met 3 vreemden te spelen dan met 3 vrienden.:happy:

    levels van vreemden spelen is ook leuk hoor

    Bedankt voor jullie reacties, maar ik zie het al de meesten kopen lbp voor de online mode, ik denk dat ik hem nog ff in de winkel laat liggen als ie uit is

    OPM zegt zelfs dat de game eigenlijk pas begint als je de single player hebt uitgespeeld

  11. 51 XP
    dd-ennis's avatar

    levels van vreemden spelen is ook leuk hoor

    Ja maar je kan toch met bv 4 vrienden een level spelen waarin je elkaar moet helpen enzo dus zo bedoel ik het meer

  12. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    ik heb de beta gespeeld
    en mensen die je niet kent helpen je ook gewoon
    je moet wel zorgen dat jij leider bent
    mesen die dan klotu kan je dan gewoon uit donderen:)
    voor de rest help iedereen iedereen gewoon aangezien hun ook niet verder kunnen als jij niet verder gaat

  13. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ja maar je kan toch met bv 4 vrienden een level spelen waarin je elkaar moet helpen enzo dus zo bedoel ik het meer

    Lol, ik heb maar 1 vriend met een PS3 en die koopt hem niet, dus tja :P.

  14. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Lol, ik heb maar 1 vriend met een PS3 en die koopt hem niet, dus tja :P.

    hallo en ik dan 😛

  15. 421 XP
    Rhox's avatar

    OPM zegt zelfs dat de game eigenlijk pas begint als je de single player hebt uitgespeeld

    Omdat je dan alle items hebt om zelf levels te bouwen waarschijnlijk … 😉

  16. 65 XP
    Pliex's avatar

    Ik ga helemaal genieten van de offline levels. Ik wil eerst de volle 100 % halen.
    Daarna zal ik offline gaan spelen. En levels maken. Ik wil zelf ook een story maken met 3 levels die gelinked zijn. Dan moet je in de 1e level een sleutel halen om de 2e level te kunnen spelen etc.
    Net als de offline, wil ik dan ook een mini level unlocken als je de 3e hebt gehaald.