Forum

Topic: Saints Row 2 of GTA 4

Anoniem's avatar

Welke zouden jullie kiezen
Ik zelf ga dnk k voor siants row 2 omdat het veel leuker en grappiger is dan gta en ik niet zo heel veel waarde hecht aan de graphics :happy::happy:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Bij SR:2 heb je wel veel meeer mogelijk heden en zien de graphics er op een paar punten beter uit maar als je egt een game voor FUN en Online wil moet je GTA nemen en is grafisch beter

  2. 564 XP
    Rox92's avatar

    Vind juist dat saints row 2 meer fun is.
    Maar eigenlijk moet je het zo zien wil je gta sa of iets serieuzer??
    Wil je iets serieuzer moet je GTA IV nemen en wil je het leuke zoals GTA SA dan moet je saints row 2 nemen 😉

  3. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Inderdaad:P Maar met fun bedoel ik online:P en ik weet niet hoe het bij SR:2 zit met online:P

  4. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik heb ze allebei en ik zou voor sr2 gaan. Ik verveelde me bij gta al ongeveer bij 30/40 % maar sr2 is gewoon fking leuk. En dan kunnen we co-op 😛

  5. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik heb ze allebei en ik zou voor sr2 gaan. Ik verveelde me bij gta al ongeveer bij 30/40 % maar sr2 is gewoon fking leuk. En dan kunnen we co-op 😛

    Dat jij het niet voor elkaar krijgt GTA uit te spelen betekent niet dat SR beter is. SR2 heeft enorm veel slechte reviews gekregen, en heb een aantal vrienden die hem de volgende dag terug gebracht hebben.

    Het is subjectief, natuurlijk. Ik zou zelf in ieder geval nog voor GTA gaan, al wassie 20e duurder.

  6. 6677 XP
    Myx's avatar

    Dat jij het niet voor elkaar krijgt GTA uit te spelen betekent niet dat SR beter is. SR2 heeft enorm veel slechte reviews gekregen, en heb een aantal vrienden die hem de volgende dag terug gebracht hebben.

    Het is subjectief, natuurlijk. Ik zou zelf in ieder geval nog voor GTA gaan, al wassie 20e duurder.

    Wie zegt dat ik heb niet heb uitgespeeld. Het enige wat ik zeg is dat ik me al bij 30/40 % verveelde. Ik heb hem uitgespeeld en bijna alle side missions, en serieus al het opstarten van het spel is frustrerend.

    BTW: ik zie reviews niet als een besluit, ik neem pas een conclusie als ik het spel zelf heb gespeeld en mijn conclusie is gewoon dat het op sommige punten beter is dan gta en daar is iedereen het denk ik wel mee eens.

  7. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Heb GTA zelf, maar SR2 niet dus kan niet echt zeggen voor welke ik zou gaan:P zou SR2 nog wel graag een keer willen proberen en denk dat hij echt best wel leuk is en misschien nog wel leuker dan gta iv;)

  8. 1748 XP
    Shmet's avatar

    GTA blijft de beste sandbox game :p

  9. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    eigerlijk geen van beiden.
    gta is slecht maar sr2 nog veel slechter heb hem naar een paar uurtjes weer uit mijn 360 gehaald en 2 dagen later weer voor ps3 silent hill geruild.

  10. 51 XP
    dd-ennis's avatar

    eigerlijk geen van beiden.
    gta is slecht maar sr2 nog veel slechter heb hem naar een paar uurtjes weer uit mijn 360 gehaald en 2 dagen later weer voor ps3 silent hill geruild.

    ik ben het niet met je eens ik vind GTA heel goed maar saints row is redelijk alleen veel leuker dan gta

  11. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik heb alleen GTA IV. Dus ik kan er niet over oordelen ookal wat ik allemaal hoor rond deze game is uitzonderlijk goed en dan heb ik het over Saints Row 2! Zo kan je bijvoorbeeld met een tanker vol met rioolwater (dus vol schijt) over straat gooien. Nou dat lijkt mij wel leuk. 😛

  12. 6677 XP
    Myx's avatar

    Het is ook leuk, ik heb het gedaan, maar als je grafische mannetje bent en let op elke fout moet je sr2 idd niet kopen.

  13. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ik heb alleen GTA 4, vind het zelf een must-have=)

  14. 82 XP
    stan-w's avatar

    ik heb ook aleen gta maar sr lijkt me leuker want het boeit met niet hoe het eruit ziet

  15. 51 XP
    dd-ennis's avatar

    ik heb ook aleen gta maar sr lijkt me leuker want het boeit met niet hoe het eruit ziet

    Dan kan ik sr 2 zkr aanraden

    Ik heb alleen GTA IV. Dus ik kan er niet over oordelen ookal wat ik allemaal hoor rond deze game is uitzonderlijk goed en dan heb ik het over Saints Row 2! Zo kan je bijvoorbeeld met een tanker vol met rioolwater (dus vol schijt) over straat gooien. Nou dat lijkt mij wel leuk. 😛

    DAt is ook leuk maar je hebt nog veel meer van dat soort dingen:happy::happy:

  16. 52 XP
    tevash's avatar

    Ik heb beiden en ze zijn beiden erg leuk.

    GTA IV is idd een stuk serieuzer qua verhaallijn.
    SR2 lijkt veel meer op GTA: SA/VC. Je kan alles pimpen, bedrijven overnemen en je hebt veel “Rampages”(in SR2 genaamd Mayhem, Heli Assault, etc).

    Dat miste ik wel bij GTA IV (pastte ook niet echt bij het verhaal).

    Dus als je erg houd van de straat op gaan en zoveel mogelijk schade te berokkenen raad ik je SR2 aan. Daar heb je zelfs missies waarbij je het moet doen.

    Als je voor gelikte beelden gaat en een goed verhaal, GTA IV.

    Ik merkte ook dat sommige dingen bij de een wat beter waren uitgewerkt, zoals de phone option die bij beiden zit. Bij GTA is deze veel sneller en handiger. SR2 heeft dan weer een hele handige Cruise-control optie.

  17. 153 XP
    adhd1977's avatar

    De winnaar is hier duidelijk GTA IV, Saints Row 2 is net GTA maar dan grappig…..
    moet wel zeggen ik heb ze allebij, voor de afwisseling…

  18. 704 XP
    Boemtje's avatar

    sr2 punt uit

  19. 945 XP
    JoostNL's avatar

    GTA Natuurlijk!

  20. 102 XP
    ThijsV's avatar

    Ik zou gaan voor GTA 🙂

  21. 468 XP
    TwysT's avatar

    het heeft niet echt zin om hier nu nog op te gaan reageren lijkt me.. hij stelde de vraag vorig jaar oktober…