Forum

Topic: PS3 mediaserver

Anoniem's avatar

Sinds kort heb ik al mijn muziek op de 2de hardeschijf staan. Tot nu toe kan ik alleen muziek met de mediaserver gebruiken via de al bestaande mappen in windoes als muziek etc. Hoe krijg ik het ingesteld dat hij bijvoorbeeld heel mijn 2de hardeschijf mee neemt of de mappen die erin zitten?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 656 XP
    Killermen's avatar

    met wat is je mediaserver, winamp remote, Windows mediaplayer, …?

  2. 29 XP
    Ultrax's avatar

    met wat is je mediaserver, winamp remote, Windows mediaplayer, …?

    Windows mediaplayer

  3. 53 XP
    Hihiirokane's avatar

    Ik doe ’t ook via WMP. Bedoel je je map’structuur’ want die kun je inzien zoals het er op je PC uit ziet als je ‘sorteert’ op Mappen op je PS3.

    Als je het hebt over het toevoegen van nieuwe muziek is het simpel, je gaat in WMP op je Tab ‘Mediabibliotheek’ naar ‘Aan Mediabib. toevoegen’ Dan krijg je een venster waarin een lijst met mappen staat, standaard is dat natuurlijk alleen je mijn documenten / persoonlijke map. Maar hier kun je gewoon locaties toevoegen en WMP scant die dan mee en ze komen naar voren op je PS3.

    Let wel: 9vd10x moet je je PS3 opnieuw opstarten om de toegevoegde locaties en bestanden te kunnen zien.

  4. 53 XP
    Hihiirokane's avatar

    Ik weet trouwens niet of WMP/je PS3 een externe hardeschijf ook als locatie kunnen worden aangegeven, en of ze ook blijven werken, want het is natuurlijk dan geen vaste locatie… zou je effe moeten proberen (ik ga ervanuit dat je met 2e hardeschijf een externe bedoelt :P)

  5. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik weet trouwens niet of WMP/je PS3 een externe hardeschijf ook als locatie kunnen worden aangegeven, en of ze ook blijven werken, want het is natuurlijk dan geen vaste locatie… zou je effe moeten proberen (ik ga ervanuit dat je met 2e hardeschijf een externe bedoelt :P)

    Dat werkt gewoon. Uiteraard moet je dan wel die externe harde schijf aangesloten hebben als je gaat streamen.

  6. 29 XP
    Ultrax's avatar

    ThX, ik denk dat het nu wel gaat lukken.