Forum

Topic: Game subforum

Anoniem's avatar

Zou het niet handig zijn om bijvoorbeeld PER game een topic te starten in het game subforum, met als eerste post een heel overzicht van het game en alle info errondom dat al bekend is.
Dan is het vele overzichtelijker en blijft alle commentaar op een game in dat topic!
Bedoeling is dan ook de beginpost regelmatig aan te passen (als er bv een patch enz… uitkomt).
De beginpost wordt dan ook gedaan door de forummoderator toegewezen personen, die zeker geïnteresseerd zijn in de game.

Beetje zoals het Tweakers forum: http://gathering.tweakers.net/forum

Ik weet dat het wel even wat werk is, maar ik denk dat het eindresultaat wel positief over komt, ook voor nieuwe gebruikers!

Graag jullie commentaar.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Toevallig zijn we bezig om dat cheatsforum en trophy forum te vervangen door de zojuist gecreeërde lijsten. Dit ook met in het achterhoofd de gedachte om voor bekende games een subforum aan te maken, het is dus een kwestie van tijd wanneer je dat ziet opduiken.

  2. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    kijk dat is mooi:P!

  3. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik vind het een goed plan in ieder geval!

  4. 421 XP
    Rhox's avatar

    Ik kijk ernaar uit! Goed bezig hier mannen!

  5. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Laat maar komen 😛

  6. 209 XP
    chrisnl's avatar

    yea makkelijker te vinden alleen forums worden mischien wel te lang:P

  7. 421 XP
    Rhox's avatar

    yea makkelijker te vinden alleen forums worden mischien wel te lang:P

    Dat los je op met een nieuwe topic (deel2) te starten met daarin de link naar het eerste deel + deel 1 sluiten 😉

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    yea makkelijker te vinden alleen forums worden mischien wel te lang:P

    Het worden subfora, dus je zal ze niet direct op de index zien. 🙂 Die zullen onder Games komen te vallen, waarschijnlijk.

  9. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ja, want met al de littlebigplanet topics :D, ik word er gek van: XD