Forum

Topic: Tijdschrift

Anoniem's avatar

Welk tijdschrift, speciaal over de PS3, raden jullie aan?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 1402 XP
    Selec1's avatar

    OPM. De site is een beetje kut maar daar werken ze aan geloof ik.

  2. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ikzelf ben geabboneerd op OPM. (Official Playstation Magazine).

    Er zijn nog wel een aantal andere goede bladen, maar OPM is in mijn mening wel het vetst. :p

    Edit.

    R@tz beat me to it.

  3. 52 XP
    tevash's avatar

    Chief vind ik ook wel oké.
    Mocht engelstalig geen probleem zijn:
    PSM of Edge.

    Power Unlimited vind ik zo’n beetje de slechtste. :yucky:
    Terwijl dat in den prille beginne nog ook wel goed was – misschien ook wel omdat ik toen nog jong(er) was :whistling2:

  4. 421 XP
    Rhox's avatar

    Power Unlimited ken ik nog van jaren (zeker zo’n 10 jaar denk ik) geleden 🙂
    Toen was’t wel vet, maar ging nogal snel naar kinderlijk.

    Zelf koop ik geen magazines meer, je kan alles op’t net terugvinden!

  5. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    is neit PS3 magazine
    maar over games is die top
    GamesTM

    staat ook altijd stukje in over vroeger
    vaak over Atari en zo 😉

    PS3 allesn
    OPM gewoon nemen 😉

  6. 468 XP
    TwysT's avatar

    wat denk je van opm 😀 officieel playstation magazine…, heb het zelf en is echt een topblad, gewoon alleen maar playstation, dat is echt heel relaxt

  7. 480 XP
    Flow's avatar

    OPM … tjah gewoon OPM 😛

    Neem die maar gewoon, dan weet je zeker dat je goed zit 🙂

  8. 10 XP
    JohooNL's avatar

    Taal maakt me niet veel uit. Wel of er een demo dvd-tje bij zit. Zal dus eens gaan zoeken naar OPM.

  9. 257 XP
    Joost's avatar

    Taal maakt me niet veel uit. Wel of er een demo dvd-tje bij zit. Zal dus eens gaan zoeken naar OPM.

    Demo dvd maakt juist niks uit, je kan de demo’s nu toch downloaden uit de Playstation Store.

  10. 6 XP
    Jerink's avatar

    Demo dvd maakt juist niks uit, je kan de demo’s nu toch downloaden uit de Playstation Store.

    Inderdaad, elke maand zitten ook dezelfde demo’s erbij :S

    Kan OPM niet veel aan doen, maar toch 😀

  11. 10 XP
    JohooNL's avatar

    Ik laat de jongste hier nog niet allerlei “gratis” spul downloaden. Dan geef ik liever een paar eurotjes meer uit voor een blad waar een dvd bijzit waar hij wel met hartelust kan spelen. Daarom mijn voorkeur met dvd.

    Hoe kan ik trouwens vanuit de US PSN content downloaden?

  12. 414 XP
    Milkyray's avatar

    OPM vond ik vroeger ook veel beter dan dat het nu is anders hoor… Er wordt helemaal geen aandacht besteed aan amerikaanse releases, terwijl alle ps3’s regiovrij zijn qua games. Vroeger hadden ze een score lijst per spel in het blad en die is geschrapt omdat ze het blad meer inhoud wilden geven en meer reviews en dergelijke wilden plaatsen. Wat ik jammer vind is dat ze met de nieuwe lay-out een vervolgverhaal wat werkelijk niets met gamen te maken heft (behalve dat de schrijver ook games reviewt af en toe) plaatsen. Ook hebben ze ineens weer strips… (net zo flauw als in de oude pu’s) Ook merk ik dat ze veel plaatjes zo groot printen dat ze minder tekst hoeven te plaatsen lijkt het wel. Kortom, een beetje laks… Al met al is het nog wel verreweg het beste ps3 blad wat er is, maar ik vind het wel een beetje jammer dat het in mijn ogen wat achteruit is gegaan.

    De Blue ray dvd’s met demo’s kun je missen als kiespijn… Ik heb er nu 3 en ik heb echt twintig demo’s dubbel nu… haha.

  13. 53 XP
    Hihiirokane's avatar

    Hoe kan ik trouwens vanuit de US PSN content downloaden?

    Dan moet je een amerikaans adres ergens vandaan vissen (creditcardmaatschappij, bedrijf, of een onzin adres in het goeie format) en op je PS3 een nieuwe account maken. Dat doe je door een tweede gebruiker in de PS3 te zetten, je ziet dan weer dat die gebruiker zich ‘kan aanmelden voor PSN’. Die procedure loop je door maar je geeft gewoon aan dat je in de US zit en vult het amerikaanse adres in. En presto!

    Overigens is en wordt het verschil tussen de twee stores steeds kleiner, vooral in de early days was de US store vele malen beter.

    Over OPM… ik ben het eens met Milkyray, ze worden een beetje makkelijk en kunnen de reviews echt wel wat beter maken. Ik heb ook geen behoefte aan pagina’s 3/4 gevuld met screenshots. Desondanks houd ik het blad omdat er niet echt aanzienlijk betere PS3 only bladen zijn, en ik vind ze (voor een Sony only blad) redelijk onafhankelijk beoordelen.

    En wat me het meest stoort aan OPM is die gigantische bak met taalfouten. Echt slecht, maar dat zal wel door de mix aan NL/Belgisch komen. Laat ik het hopen want als ze dit zo op school leren is er echt wat mis 😛