Forum

Topic: Wie gaat COD 5 kopen ?

Anoniem's avatar

Hey,

Wel mijn vraag is dus of je COD 5 gaat kopen ? ik zeker en vast, want ben ervan overtuigd dat ie beter is dan de 4.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

68 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Hey,

    Wel mijn vraag is dus of je COD 5 gaat kopen ? ik zeker en vast, want ben ervan overtuigd dat ie beter is dan de 4.

    Ik weet niet of hij heel veel beter is dan CoD 4 maar ik heb CoD 4 nooit gehad dus…! Ik denk wel dat ik hem ga kopen maar bij de release?

  2. 1748 XP
    Shmet's avatar

    COD 5 heeft de goede wapens, thompson, rifles <3 ik koop hem op 14 november hoor xD

  3. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    COD 5 heeft de goede wapens, thompson, rifles <3 ik koop hem op 14 november hoor xD

    Ok, dat is wel vet. Online kan je ook een perk vrijspelen namelijk: In bomen klimmen had ik ergens gelezen!

  4. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Zombie mode schijnt ook erg lachwekkend te zijn. Ik weet alleen nog niet of ik hem ga kopen. Ik moet dan zowel Far Cry 2 en Fallout 3 beu zijn… Zit er clan support in by the way? Dat is namelijk het enige wat ik mis in BF: BC…

  5. 896 XP
    WoofeR's avatar

    ik gaat em eind van de maand halen 😉

  6. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik ga em zeker halen hier wachtte ik op Ik heb FC 2 overgeslagen en LBP overgeslagen en Fallout 3:P En dan ga ik voor COD 5!

  7. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    ik ga hem niet kopen. Ben zowieso al niet echt van die WOII spellen en hij lijkt me ook niet echt beter dan COD4. Heb deze maand ook al Far cry 2 en MGS4 gekocht dus wacht eerst wel weer ff met een nieuw spel kopenxD en dat wordt waarschijnlijk wel LBP:P

  8. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    ik koop hem ooit misschien, er komen nu al te veel spellen uit die ik echt moet hebben :p

  9. 1748 XP
    Shmet's avatar

    ik koop hem ooit misschien, er komen nu al te veel spellen uit die ik echt moet hebben :p

    lol idd 😀

  10. 656 XP
    Killermen's avatar

    Is al gepre-orderd!

  11. 1748 XP
    Shmet's avatar

    nog 7 dagen en dan is het zover 😀

  12. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Lol ik WIL hem wel halen maar het probleem is MAG ik hem wel halen?:p
    gvd..

  13. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Lol, nog 5 daagjes 😀

  14. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ik ga farcry 2 halen in plaats van cod5

  15. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ik weet het nog niet, misschien haal ik hem wel maar nog niet meteen.. nog druk met LBP je weet toch:D

  16. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik ga hem cker wel halen mr ik weet niet op de release, heb net LBP en heb er nog veel plezier mee 😛

    @GlobalSoldier
    Dat gezeik heb ik ook elke keer met me ouders, ze denken dat ik 400 euro heb uitgegeven voor 1 spel, maar ben er achter gekomen dat ze niet eens weten welke spellen ik heb dus nu haal ik ze gewoon :sothere:

  17. 20 XP
    jordygrunn's avatar

    ik gaat em eind van de maand halen 😉

    ja klopt ik ook..
    ik ga eerst kijken als mensen commentaar geven 😛
    nee maar ik ga saints row 2 eerst uitspelen

  18. 6 XP
    XxTrEpPiExX's avatar

    Ik Ga Cod5 cker wel halen !!!
    Ik ben nu nog zwaar actief op Cod4 , maar ik denk dat je het niet met elkaar kan/moet vergelijken !!
    Qua perks zijn er al wat meerdere keuzes die je kunt maken ,En gebruik maken van voertuigen .
    Het zou dus waarschijnlijk een combie zijn tussen BTF & cod4 !

  19. 190 XP
    technizo's avatar

    ik weet nog niet of ik hem koop, als ik hem koop is het niet op de release

  20. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik koop em zeker weten:P nog 2 dagen:D:D:D:D

  21. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Ik sla deze over ik wacht wel op de volgende!

  22. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik sla deze over ik wacht wel op de volgende!

    Dan zal je lang mogen wachten denk ik :p

    2 daagjees :yahoo:

  23. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    weet nog of far cry 2 f codwaw pak denk toch cod

  24. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    😛 En over 3 dagen is de game al uit. Maar zover is het nog niet!!! 😛

  25. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik moet waarschijnlijk ook kiezen tussen CoD5, Resistance 2 en Far Cry 2. Een van de 3 komt er sowieso, welke raden jullie me aan?

  26. 424 XP
    Dawes's avatar

    ik COD5, heb m allang besteld als pre-order. 40,- incl. verzendkosten op gamehubs.com (import)

    // Dawes

  27. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ik zit tussen cod5 en facry2 aan het denken ik denk toch cod5

  28. 6 XP
    XxTrEpPiExX's avatar

    ik COD5, heb m allang besteld als pre-order. 40,- incl. verzendkosten op gamehubs.com (import)

    // Dawes

    Hallo gasten Vandaag kon je hem al halen in de winkel hoor !

    En over die import spellen heb ik gelijk ff een vraag; , is daar geen verschil tussen mbt PAL of NTSC ?:dizzy:

    Is het gewoon bestellen en spelen of moet je ook een import ps3 hebben ?

    bvd !

  29. 27 XP
    M4NHUNT3R's avatar

    Ik ben aan het twijfelen tssen Resistance 2 en COD5:WaW

  30. 790 XP
    Robbert's avatar

    Er komen gewoon teveel goede games uit 🙁 (we moeten altijd wat te zeuren hebben he :p)

  31. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Dan zal je lang mogen wachten denk ik :p

    2 daagjees :yahoo:

    Daar wil ik wel op wachten, deze call of duty trekt mij minder als de vorige.
    Misschien dat cod 3 er iets mee te maken heeft? :P.

  32. 424 XP
    Dawes's avatar

    Hallo gasten Vandaag kon je hem al halen in de winkel hoor !

    En over die import spellen heb ik gelijk ff een vraag; , is daar geen verschil tussen mbt PAL of NTSC ?:dizzy:

    Is het gewoon bestellen en spelen of moet je ook een import ps3 hebben ?

    bvd !

    Bestellen en spelen =)

    enkele is dat je PS3 aansluit op een TV die NTSC ondersteunt, anders krijg je zwart-witte beelden. Dus een RGB kabel of via HDMI als je een HD tv heb!

    // Dawes

  33. 790 XP
    Robbert's avatar

    Maar, als je zo’n chinese versie hebt ofzo, kan je soms problemen hebben met het downloaden van extra’s of updates uit de ps store… Dacht ik… :mellow:

  34. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Moet je geen Chinese versie kopen…
    simpel he…

  35. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Nou ik krijg hem morgen binnen hoor. Wie wil ff online dan? voeg me maar toe.

  36. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    komt er nog een demo van cod5 want ik wil die vergelijken met resstance 2

  37. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    gister nacht is cod5 al verkocht 1900 mensen hebben hem gekocht:P voor ps3 en 360

  38. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Morgen is het zover, ik hoop dat hij in de bart smit 55 is of 59 :p want in carrefour is hij 53, maar is in het frans dan en ik kan niet wachten 😀

  39. 4 XP
    DirtyDutch's avatar

    Je kan hem al kopen bij de Mediamarkt en E-Plaza…Vette game graphics soms wat minder..

  40. 11 XP
    smotz's avatar

    Ik heb m al sinds gisteravond en hij is vet hoor !

  41. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Ik heb deel vier niet, ik had destijds meer met Battlefield Bad Company. CoD 5 heeft mijn interesse wel, maar ik wil eigenlijk ook Fallout 3 nog steeds spelen… Heb hem liggen, maar ik wil daar wel de tijd voor nemen… Enig advies?

  42. 52 XP
    tevash's avatar

    Ik ga hem ook halen (gratis!).
    Ik moet wel COD4 dan inruilen, maar ik speel toch maar 1 shooter tegelijk en COD5 is gewoonweg de toekomst.

  43. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    zeker cod 5 kopen ik heb gehoord en gezien bij vriend dat hij beter is dan 4

  44. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik ga hem ook halen (gratis!).
    Ik moet wel COD4 dan inruilen, maar ik speel toch maar 1 shooter tegelijk en COD5 is gewoonweg de toekomst.

    In zo’n winkel zeker? Dat je CoD 4 inlevert en dan CoD 5 krijgt als je 4 inleverd? 😛

  45. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ja, je kan Cod4 inleveren voor CoD5 in Almere, maar kan je dat de hele dag of kan je dat alleen op een bepaald tijdstip?

  46. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    COD 5 komt er zeker weten, maar nog niet nu.. zit in een dure tijd nu:).. Ben ook nog lang niet klaar met LBP!!(kom niet verder:P)

  47. 6677 XP
    Myx's avatar

    Heb hem eergister avond gehaald en verdomme wat is dat spel wreed zeg, boven mijn verwachtingen 😀
    Ik zou graag met wat meer mensen willen spelen want ik heb er maar 2/3 in me vriendelijst dus heb je cod 5 pm me ff of laat een berichtje achter 😀

  48. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Heb hem eergister avond gehaald en verdomme wat is dat spel wreed zeg, boven mijn verwachtingen 😀
    Ik zou graag met wat meer mensen willen spelen want ik heb er maar 2/3 in me vriendelijst dus heb je cod 5 pm me ff of laat een berichtje achter 😀

    Voeg me toe: Shmetje.

    Ik ben er goed in :p

    ps: iedereen zei dat COD5 een flop ging worden, maar kijk nu eens aan… XD

  49. 304 XP
    Edwin's avatar

    Ik heb ‘m ook besteld, hebben ze me de Xbox 360 versie opgestuurd xD

    Ik bellen, krijg ik er een gratis PC spel (Crysis) bij, best leuk toch?:P

  50. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik heb ‘m ook besteld, hebben ze me de Xbox 360 versie opgestuurd xD

    Ik bellen, krijg ik er een gratis PC spel (Crysis) bij, best leuk toch?:P

    Ja best leuk, je zal genieten van het spel hoor echt leuk :D, maar de servers deden raar vandaag, duurde een tijdje om op eentje te geraken.

  51. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ja best leuk, je zal genieten van het spel hoor echt leuk :D, maar de servers deden raar vandaag, duurde een tijdje om op eentje te geraken.

    zo idd, ik kon niet eens ff lekker zombies afknallen vanwege die bug

  52. 6677 XP
    Myx's avatar

    Heb het spel nu al uitgespeeld, ben nu veteran aan het doen en verdomme ze raken je eindelijk, dat maakt het moeilijk 😛

  53. 790 XP
    Robbert's avatar

    Pff ik was gisteren dus bij de opening van de Gamemania in Almere, staan er iets van 2000 mensen in de rij… 🙁 Toen ben ik maar doorgelopen en heb dus nu geen cod5…

  54. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Heb het spel nu al uitgespeeld, ben nu veteran aan het doen en verdomme ze raken je eindelijk, dat maakt het moeilijk 😛

    Ik ben meteen veteran beginnen doen, maar ben altijd dood dus is het niet leuk :D, maar ik doe online nu, lvl 29 xD

  55. 1268 XP
    luctheman's avatar

    ik ben nu bij Ring of steel op Veteran, ik ga voor de Platinum want die is niet zo moeilijk

  56. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ben eerst met regular begonnen omdat je dan mission select kan doen en dan kan je de moeilijke ff skippen om die later te doen, is wat makkelijker.

  57. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Ik heb em vrijdag gehaald en hij is egt vet, gewoon geniaal 😉

  58. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ben eerst met regular begonnen omdat je dan mission select kan doen en dan kan je de moeilijke ff skippen om die later te doen, is wat makkelijker.

    Hmmm thx voor de tip 😉

  59. 52 XP
    tevash's avatar

    Ja, je kan Cod4 inleveren voor CoD5 in Almere, maar kan je dat de hele dag of kan je dat alleen op een bepaald tijdstip?

    Nou, heb dit weekend 3,5 uur in de sneeuw gestaan om COD4 in te ruilen voor COD5. Dat was eens maar nooit weer :depressed:
    En ik stond net in de winkel en toen werd er omgeroepen dat vanwege enorme drukte (ja, duh!) de actie de HELE week doorgaat…

    @#$#$*!

    Wat je allemaal niet doet als Hollander voor een besparing van €60! :$

    Maar het is zeker een enorm goed spel; ben meteen de online modus ingehopped en ben al klaar met Boot Camp!

    En kom nou, wie houd er nou niet van tanks en vlammenwerpers? :yahoo:

  60. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik ben lekker begonne op de makkelijkste en ga denk ik zo veteran mode doen! YEAH!

  61. 790 XP
    Robbert's avatar

    Nou, heb dit weekend 3,5 uur in de sneeuw gestaan om COD4 in te ruilen voor COD5. Dat was eens maar nooit weer :depressed:
    En ik stond net in de winkel en toen werd er omgeroepen dat vanwege enorme drukte (ja, duh!) de actie de HELE week doorgaat…

    @#$#$*!

    Wat je allemaal niet doet als Hollander voor een besparing van €60! :$

    Maar het is zeker een enorm goed spel; ben meteen de online modus ingehopped en ben al klaar met Boot Camp!

    En kom nou, wie houd er nou niet van tanks en vlammenwerpers? :yahoo:

    Oh, dus ik kan alsnog mijn Cod4 ruilen voor Cod5, tot en met aankomende zaterdag? :yahoo::yahoo::yahoo:

  62. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    ik natuurlijk naja krijg met sinterklaas:D

  63. 790 XP
    Robbert's avatar

    Yay, heb net Cod5 gekocht 😀

  64. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Ik niet, want hep em al gekocht :tease:

  65. 790 XP
    Robbert's avatar

    :yeahright: Wat ben ik blij dat ik dat weet

  66. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Ik sla deze over ik wacht wel op de volgende!

    Kon toch niet meer wachten, had vandaag koopdrift :P.

  67. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Kon toch niet meer wachten, had vandaag koopdrift :P.

    Hehe, je hebt een goede keuze gemaakt, is echt een topgame 🙂

  68. 4 XP
    Spenc3r's avatar

    Heb Cod5 ook.
    Single player vind ik wat tegenvallen, online is ie wel super.
    En wat ik ook erg goed vind aan de game is dat je eindelijk weer iets met 2 spelers kan doen