Forum

Topic: Wie Heeft Resistance 2?

Anoniem's avatar


Resistance 2, in Amerika vanaf 4 november en in Europa vanaf 28 november. Jaja, verschil van 3 weken.
Tuurlijk zou je hem dus gewoon kunnen importeren.
Dus de vraag is: Wie heeft R2 al? Ik heb hem net binnen, maar kan hem nu nog ff niet spelen :p. Heb hem er wel al ff ingehad en moest hem toen update naar 1.02

Paar foto’s (sorry voor weerspiegeling):

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

65 reacties

  1. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik heb hem niet en ga hem ook niet kopen.

    Waarom zit er zo’n groot verschil tussen Europa en Amerika? Heb je hem geimporteerd vanaf Axelmusic?

  2. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ja, ik had hem geimporteerd via AxelMusic ^.^

  3. 304 XP
    Edwin's avatar

    Hmm kan je nu wel op Europese servers spelen? Dat is namelijk vaak het probleem met importeren: de multiplayer is wel regiogebonden.

    Desalniettemin een mooie aankoop, ik kan ook niet wachten op mijn exemplaar eind november

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik wist helemaal niet dat dat regiogebonden was!

  5. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Hmm kan je nu wel op Europese servers spelen? Dat is namelijk vaak het probleem met importeren: de multiplayer is wel regiogebonden.

    Desalniettemin een mooie aankoop, ik kan ook niet wachten op mijn exemplaar eind november

    Volgens James Stevenson (Community Relations Manager Insomniac Games) zijn ze worldwide :).

    I’m in Australia and I’m guessing I’ll have to import the game if I want the collectors edition.

    If I import the US version of the game, are there worldwide servers so I can play my friends in Australia who have the local version.

    Also if I import can I download any future downloadable content my the Australian PS Store? eg: maps, for it to work with the US version as I’ve heard some downloadable content doesn’t work if you buy it from the PSN Store outside of where it originated?
    [quote]James Stevenson replied on September 2, 2008 at 11:11 am

    Servers are worldwide.

    As far as content, I believe R1’s map packs worked regardless of region issues.

    [/quote]

    Vind het goed spel, maar ben nog niet echt ver want me pa is weer thuis en me PS3 staat beneden 😛

  6. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    heb hem bestellt op die axelmusic 😛

  7. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Zit dat level uit die trailer dat je opeens uit de bossen word beschoten, terwijl je in die soort pick-ups rijd :p. Vind die wel wat tegen vallen.
    [spoiler]Je truck is omgeslagen, dan komen er 2 op je af gestormd. Die blaas je op. En dan is het rennen zo hard als je kan. Dan neem je dekking achter een andere truck, zodat je weer ff leven kan opbouwen. In de tussentijd komt er nog ff 1tje op je af. Dan is het rennen en rennen en rennen over een vlakte waar je je niet kan verstoppen. Dan ben je bij je team, maar je bent bijna dood wat er wat van overal op je geschoten. Dan word je van achteren door 5 chimera’s bestormd en van de voorkant iets van 8/10 schat ik. Dus 15 tegen 4 (met jezelf meegerekend), terwijl je leven al zowat op is en je je nergens kan verstoppen. En dan nog eens de schoten uit de bossen.
    Je bent gewoon meteen dood zowat :P.
    [/spoiler]

  8. 227 XP
    TA FatihTalha TR's avatar

    Hoelang heeft het geduurt voordat je het spel hebt ontvangen?

  9. 304 XP
    Edwin's avatar

    Ik wist helemaal niet dat dat regiogebonden was!

    Soms wel dus..

    Overigens, vaak is downloadable content ook regiogebonden, hou daar dus wel rekening mee:nea: Als je iets wil kopen in de Amerikaanse store, neem dan een kijkje bij de tutorials.

  10. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ik heb nu de open beta

  11. 1402 XP
    Selec1's avatar

    DLC is altijd regio gebonden omdat het via savegames gaan. De eerste letters van een savegame geven aan welk regio het is. Heb je dus een Amerikaanse RS2 savegame en probeer je Europese DLC te gebruiken dan werkt dat niet.

  12. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    DLC is altijd regio gebonden omdat het via savegames gaan. De eerste letters van een savegame geven aan welk regio het is. Heb je dus een Amerikaanse RS2 savegame en probeer je Europese DLC te gebruiken dan werkt dat niet.

    Dit wist ik wel met de Downloadable Content inderdaad. Maar van het online regiogebonden wist ik niet maar dat is soms zo zegt Edwin.

  13. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Wanneer verloopt de beta eigenlijk? Ik heb de code sinds gisteren, en bij de game eigenschappen staat geen verloopdatum.

  14. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Wanneer verloopt de beta eigenlijk? Ik heb de code sinds gisteren, en bij de game eigenschappen staat geen verloopdatum.

    13 november

  15. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Hoelang heeft het geduurt voordat je het spel hebt ontvangen?

    3 dagen volgensmij sinds de release, maar ze hadden hem nu wel extra pioriteit gegeven omdat het een pre-oder was:scare:

    Heb nu dat level op casual gespeeld, want het lukte echt niet :rofl:. Maar chapter 3 wil ik wel weer normal doen ;P.

  16. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Het onmogelijke is gebeurd, ik zit nu echt vast:shifty:. En het is echt niet uit te leggen waar tegen iemand die hem niet heeft gespeeld:shakehead:.
    Voor de gene die hem hebben kunnen spelen: in level 5, als je weer met de lift naar beneden gaat als die beesten achter je aanzaten. Moet je weer door een gang, maar wat moet je doen als dan die beesten opeens op je afstormen? Je kan niet vluchten, je moet die kant op, en je kan ze niet overhoop schieten:shakehead:

  17. 454 XP
    arwin1993's avatar

    kan echt niet wachten zeg de co-op online is zo vet

  18. 790 XP
    Robbert's avatar

    @Roytjuh, ik kan je niet helpen, maar ik had wel een vraagje, hoe vind je hem? Moet ik deze ook halen? Of kan ik beter Far Cry 2 of CoD5 halen?

  19. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Je moet hem echt halen ;D. CoD5 heb ik niet gespeeld, maar ik denk wel dat deze een hoger replay-factor heeft :P. FC2 vond ik gewoon *piep* dus daarbij vind ik al dat je R2 dan moet halen.

  20. 790 XP
    Robbert's avatar

    Far Cry 2 was ik al uit, die ga ik sowieso niet halen. Ga ik gewoon bij een vriend af en toe op de pc spelen. het gaat nu echt tussen CoD5 en R2, misschien dat ik ze wel allebei haal… (denk het niet eigenlijk, kan ik misschien beter een headset kopen)

  21. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Dan moet je voor R2 gaan met headset, als je gewoon op Spelen drukt bij Co-Op of Samenspel hebben de meeste wel een headset (hiero teminste XD) :rofl:

  22. 790 XP
    Robbert's avatar

    Dan moet je voor R2 gaan met headset, als je gewoon op Spelen drukt bij Co-Op of Samenspel hebben de meeste wel een headset (hiero teminste XD) :rofl:

    Resistance 2 kreeg op Xgn.nl een 7,9 :S Andere sites geven gemiddeld een 8,5 ofzo… Ik kijk het nog wel even aan 🙂 In Nederland is ie toch nog niet uit dus :whistling2:

  23. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik zou cod 5 halen, hij is echt gruwelijk en heeft mijn verwachtingen overtroffen, maar ik ben voor cod gegaan omdat ik het stijltje van R2 niet leuk vind.

  24. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik zou cod 5 halen, hij is echt gruwelijk en heeft mijn verwachtingen overtroffen, maar ik ben voor cod gegaan omdat ik het stijltje van R2 niet leuk vind.

    Heb je ook CoD4 gespeeld? Want bij een vriend vond ik CoD5 toch wel heel veel lijken op CoD4… Cod5 is niet beter dan cod4 (ook niet slechter) het is alleen andere setting, en ik weet niet of ik daar wel 60 euro voor neer wil leggen.

  25. 440 XP
    Sammerd's avatar

    Ik heb hem sinds gisteren.

  26. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik had als ik jou was COD 5 gekocht want ik heb de beta van R2 gespeeld en heb zelf COD 5 en COD 5 vindt ik veel leuker! Omdat ik wel hou van zo realistisch mogelijk en wou weer WO2 shooter!

  27. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ben ook aan het twijfelen of ik hem op men kerstlijst moet zette :p

  28. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik heb em niet, en ga em ook niet halen omdat Rfom zooo zwaar tegenviel. En ik gewoon niet van die allien-games hou. :p

  29. 954 XP
    Callme's avatar

    Ik zat eraan te denken maar heb toch maar Fallout 3 gehaald gister.

  30. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik heb uiteindelijk Cod5 gehaald en tot nu toe zeker geen spijt! Heerlijke game 😀

  31. 27 XP
    M4NHUNT3R's avatar

    Hheb hem vrijdag gekocht, hij is al uit lol. Ben nu bezig met de multiplayer.

  32. 283 XP
    Alycan's avatar

    Heb m ^^ zoek m’n PSN maar op: Achos

  33. 896 XP
    WoofeR's avatar

    ik heb em ook inmiddels, valt me beetje tegen…

  34. 266 XP
    Yorz's avatar

    heb em !! 😀

  35. 280 XP
    Julian's avatar

    ik heb em ook inmiddels, valt me beetje tegen…

    Ga jij eens snel je mond spoelen!:P

    Resistance 2 is juist beter dan ik had verwacht, deel een had een aparte sfeer dat had deze helaas niet zo. Maar die nieuwe super grote monsters zijn GEWELDIG!
    Heb de game trouwens gister rond 23.00 uitgespeeld
    :yahoo:

  36. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Mijne is beter dan die van jullie xD. Is een echte Amerikaan =D. Heb hem nog nooit uitgespeeld, zit nu in het level na dat giga-monster. Maar vind dat level te slecht om te spelen :rofl: (ik wil eigenlijk gewoon nooit van CDtje wisselen xd)

  37. 1 XP
    kempi's avatar

    Jongens ik heb een vraag,
    Mijn R2 save date is vandaag corrupted geraakt. Had er heel erg veel tijd ingestoken en ben echt pissed. Kan iemand aub zijn save game uploaden en naar me sturen? Hij hoeft niet 100% uitgespeeld te zijn als hij maar wel hard heeft uitgespeeld zodat ik verder kan gaan met superhuman. Heel erg bedankt!
    TsssKempi

  38. 194 XP
    little big planet's avatar

    ik heb hem ook

  39. 591 XP
    dajez's avatar

    ik heb em en op 3 dagen singleplayer uitgespeeld lol:P

  40. 1268 XP
    luctheman's avatar

    ik heb em en op 3 dagen singleplayer uitgespeeld lol:P

    ik deed er 5 dagen over m het uit te spelen op normaal en op Superhuman

  41. 536 XP
    Glennps3's avatar

    Zit dat level uit die trailer dat je opeens uit de bossen word beschoten, terwijl je in die soort pick-ups rijd :p. Vind die wel wat tegen vallen.
    [spoiler]Je truck is omgeslagen, dan komen er 2 op je af gestormd. Die blaas je op. En dan is het rennen zo hard als je kan. Dan neem je dekking achter een andere truck, zodat je weer ff leven kan opbouwen. In de tussentijd komt er nog ff 1tje op je af. Dan is het rennen en rennen en rennen over een vlakte waar je je niet kan verstoppen. Dan ben je bij je team, maar je bent bijna dood wat er wat van overal op je geschoten. Dan word je van achteren door 5 chimera’s bestormd en van de voorkant iets van 8/10 schat ik. Dus 15 tegen 4 (met jezelf meegerekend), terwijl je leven al zowat op is en je je nergens kan verstoppen. En dan nog eens de schoten uit de bossen.
    Je bent gewoon meteen dood zowat :P.
    [/spoiler]

    daar ben ik nu ook da is kei overdreven ma toch voor de rest wel een goed spel . heb de ps3 sinds 25 dec

  42. 9 XP
    Lucsje's avatar

    ik zit nu waar je de zwerm moet vernietigen.

  43. 49 XP
    switched12's avatar

    Ik heb hem ook nu nog niet gespeeld
    Eerst deel 1 nog spelen lol

  44. 163 XP
    Dazz-e's avatar

    ik heb resistance 2 nu ook

  45. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    ik heb hem al paar weken maar speel niet heel vaak , ik ben nu bij 1 na laatste level geloof ik

  46. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Shame on me, moet hem nogsteeds uitspelen :’).

  47. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik zit bij dat huis
    speel 1e keer op HARD xD
    Maar kom niet verder tips:$?

  48. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Waar heb je tips nodig :P? Ik heb hem tot nu toe wel 2x gespeeld wat kan, behalve 1 of ander mega-zombie-level xD.

  49. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Bij dat huis xD

  50. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Bij dat huis xD

    Je hebt meerdere huizen hé 😛

    Btw luc is superhuman heeel moeilijk of is het doenbaar ?

  51. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Je hebt meerdere huizen hé 😛

    Btw luc is superhuman heeel moeilijk of is het doenbaar ?

    Nee er is een theater en daar zijn meer dan 100 beesten die op je af komen. Dat speelt zich af in een groot dorp.

  52. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik zit bij dat huis
    speel 1e keer op HARD xD
    Maar kom niet verder tips:$?

    Dat theater is granaten gooien en als je naar binnen zijn, ervoor zorgen dat alle 2 je wapens echt helemaal vol zijn. En 2 echte wapens, dus geen pistol. Bij de podium-ingang (de andere waar je van naar binnen kwam) en bij de ingang van het theater. Probeer eerst degene die via het theater binnen komen weg te houden, en concentreer je dan op die van het podium. Je moet ook niet tever naar voren gaan of in een hoek gaan staan.

  53. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Dat theater is granaten gooien en als je naar binnen zijn, ervoor zorgen dat alle 2 je wapens echt helemaal vol zijn. En 2 echte wapens, dus geen pistol. Bij de podium-ingang (de andere waar je van naar binnen kwam) en bij de ingang van het theater. Probeer eerst degene die via het theater binnen komen weg te houden, en concentreer je dan op die van het podium. Je moet ook niet tever naar voren gaan of in een hoek gaan staan.

    Nee niet in een hoek gaan staan. Dan ben je dood. 😉

  54. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Dat zeg ik toch ook xD.

  55. 790 XP
    Robbert's avatar

    Wat vinden jullie uiteindelijk van Resistance 2? De moeite waard om het nog een keer te kopen/ruilen ?

  56. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Wat vinden jullie uiteindelijk van Resistance 2? De moeite waard om het nog een keer te kopen/ruilen ?

    Hij is niet slecht maar Resistance Fall of Man (1) was beter dan Resistance 2. Ookal vermaak ik me er af en toe wel mee. Maar ik vind hem geen €65,- waard.

  57. 790 XP
    Robbert's avatar

    Okay, ik kan hem namelijk voor een mooi prijsje krijgen en op Cod ben ik inmiddels wel uitgekeken 🙂
    Ach, als ik hem niet leuk meer vind dan bied ik hem wel ergens te ruil aan en kom ik er ook wel weer van af denk ik 🙂

  58. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Okay, ik kan hem namelijk voor een mooi prijsje krijgen en op Cod ben ik inmiddels wel uitgekeken 🙂
    Ach, als ik hem niet leuk meer vind dan bied ik hem wel ergens te ruil aan en kom ik er ook wel weer van af denk ik 🙂

    kloop dan killzone

  59. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ja, ik ben het eens met Robin. Het slimmer om Killzone 2 te kopen i.p.v. een oudere game, dat is zonde van je geld tenzij je hem kan ruilen tegen Call of Duty.

  60. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Resistance 2 is zeker niet slecht, lees maar de review van sense 😉 en online vind ik hem cool !

  61. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Resistance 2 is zeker niet slecht, lees maar de review van sense 😉 en online vind ik hem cool !

    Ik zeg ook niet dat hij slecht is maar je hebt nu ook Killzone 2 en daar kan dit niet bovenuit.

  62. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ben ik niet mee eens, vind het gelijk opgaan. Heb tot nu toe in de SP meer lol met R2 gehad dan met KZ2.

  63. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik betaal voor R2 maar 25 euries, als ik hem zou kopen, voor Killzone 2 betaal ik de volle bak.

  64. 945 XP
    JoostNL's avatar

    IKu heb R2 maar speel um niet zo vaak meer

  65. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Ik HAD Resistance …. ik heb hem geruild voor far cry 2