Forum

Topic: Tips and Tricks

Anoniem's avatar

Hier kan je al je tips and tricks posten wat erg handig is zodat anderse mensen ook mooie levels kunnen maken. Ik zelf ben er (nog) niet goed in dus iemand anders mag de knoop door hakken met een goeie tip/trick.

:prop:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik weet niet of ik een tip of trick heb…. 😛

  2. 190 XP
    technizo's avatar

    bij lbp?? of iets anders?

  3. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Een tipje.

    – Gebruik Dark Matter om dingen te laten “zweven”.

  4. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Een tipje.

    – Gebruik Dark Matter om dingen te laten “zweven”.

    En wat is Darm Matter, is er in de NL versie een andere benaming, ik heb dit nog nooit gezien.

  5. 6677 XP
    Myx's avatar

    bij lbp?? of iets anders?

    Ja voor LBP en vooral voor de level creator.

    @Dexter
    Dark Matter is dat blauwige in de eerste kolom bij goodie bag (nederlands weet ik het niet).

  6. 861 XP
    Morticuz's avatar

    En wat is Darm Matter, is er in de NL versie een andere benaming, ik heb dit nog nooit gezien.

    Volgens mij het zelfde, het is een donker blokje, als je even op het blijft staan zegt hij het wel. (blokje staat 2e of 3e van de bovenste rij.)

    Weet zo’n geen tips, ja misschien 1. Test het level eerst een paar keer voordat je het op internet gooit 😀 haha :P.
    Er staan bijvoorbeeld heel veel van die rollercoaster dingen op die 9 van de 10 keer ergens vast loopt…

  7. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Er staan bijvoorbeeld heel veel van die rollercoaster dingen op die 9 van de 10 keer ergens vast loopt…

    Ja idd ik heb het gezien daar word je gek van of van die levels die 9 op de 10 keer bij de test mislukt zijn!

  8. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Het heet ”Donkere materie”

    En het staat niet in het eerste vakje.. het ligt eraan hoeveel verschillende soorten materialen je al hebt vrij gespeeld. Bij mij staat ie in de 2e of 3e.

    Tip:

    Gebruik die keys 🙂
    Ik Maak bijvoorbeeld een poort, die pas open gaat zodra jij er een ander voorwerp naartoe sleept. Maar voor dat voorwerp te kunnen krijgen. moet je eerst een minigame doen. etc.. zo krijg je je level wel vol. 🙂

  9. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    hoe kom je aan het leeuwen pak

  10. 6677 XP
    Myx's avatar

    Nice die level wil ik spelen 😛

  11. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Het heet ”Donkere materie”

    En het staat niet in het eerste vakje.. het ligt eraan hoeveel verschillende soorten materialen je al hebt vrij gespeeld. Bij mij staat ie in de 2e of 3e.

    Tip:

    Gebruik die keys 🙂
    Ik Maak bijvoorbeeld een poort, die pas open gaat zodra jij er een ander voorwerp naartoe sleept. Maar voor dat voorwerp te kunnen krijgen. moet je eerst een minigame doen. etc.. zo krijg je je level wel vol. 🙂

    Ja, daar snap ik niets van ik snap ook niet hoe je eigen spullen maakt.

  12. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Daar zijn overal die lessen voor. Die filmpjes. 🙂

    Ik heb nu ook een leuke time trial map gemaakt. Waar er een helicopter je komt redden uit de gevangenis. Maar die crashed. Dus moet je zelf een weg uit vinden. (niet zo moeilijk.) Ondertussen is er al een nieuwe helicopter die jouw een tijdje volgt in de lucht. Maar zodra jij een bepaalt punt bereikt , zal die een ketting laten zakken.

    Je Houdt je vast aan die ketting , en hij neemt je mee naar het einde van de map. 🙂

    Check die map maar eens. Jail Break-out

  13. 85 XP
    pwvd's avatar

    Ben nu een level aan het maken met een Binarie rekenmachine, die werkt met de getallen 1,2,4,8 en 16, en die dus een maximale eind som kan krijgen van 31..

    Hier heb ik het idee vandaan, ben momenteel bezig met een systeem die de “knikkers” weer automatisch naar boven brengt en naar een bepaalde plek brengt.. beetje vaag allemaal, maar als hij helemaal klaar is zal ik hem wel posten 😀

    Maar was eigenlijk op zoek naar een lamp oid die je aan en uit kan zetten dmv de magneet switch.. Aangezien het nogal groot is wil ik op die manier aangeven dat “iets” gelukt is en dat je verder kan.. Zit er uberhaupt een lamp in LBP die je zo kan bedienen? zoja, dan moet ik zeker verder gaan met de Singleplayer:P

  14. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Speel ff mijn levels: Explosives!, 5 Trophies in Less than 2 Minutes!, Het korte en grappige level, Creations!

    Hart ze even allemaal en mij als auteur! Dank je wel! Ik hart terug!