Forum

Topic: Far Cry 2 Glitch

Anoniem's avatar

Hey sensers,

Ik heb een glitch in mijn Far Cry 2 namelijk zoals jullie weten kan je wapens vrijspelen als je een konvooi sloopt. Maar dat heb ik allemaal gedaan en ik heb ook de trophie daarvoor gekregen. Maar als ik nu een wapenshop binnenga krijg ik zo’n scherm met: Je kan deze wapens vrijspelen als er geen missie actief is en je er zin in hebt. Die wapens had ik alleen al gekocht. En heb alle konvooien ook gesloopt dus hoe kan dit? Ze staan niet in mijn tabje Upgrades als je op Start drukt dus…. Ik heb er geen veel last van maar ik vind het wel raar. Ik kreeg overigens toen ik die wapens ging vrijspelen niet zo’n scherm maar ik deed het toen gewoon! Ik kan voor die wapens ook geen Upgrades kopen zoals Accurary! Wat moet ik doen? 🙁

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Sjoerd, maak A.U.B. geen andere topic’s aan, wacht geduldig tot iemand hier reageert. B.V.D.

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Sjoerd, maak A.U.B. geen andere topic’s aan, wacht geduldig tot iemand hier reageert. B.V.D.

    Sorry!

    10 tekens