Forum

Topic: COD zombie mode:P

Anoniem's avatar

Heeft er iemand al zombie mode vrijgespeeld?:P ik wel ik vindt het egt super tof! wil er iemand een keer met mij dat doen? en wat vinden jullie ervan?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Krijg je die mode ook als je hem uitspeelt in co-op mode?
    offline?

  2. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Ik heb hem! Ik join je party wel binnenkort, maar moet je wel ff zeggen dat je zombie mode wil gaan doen.

  3. 790 XP
    Robbert's avatar

    Eigenlijk vind ik dit niet zo passen bij een game als CoD. (Het kan best leuk zijn hoor, daar niet van)

  4. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Hoe haal je hem ? ik ben juist bezig met co-op met men broer 😀

  5. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    je moet gewoon de single player uitspelen, of co-op maar dat weet ik niet zeker:P ik ben er egt verslaafd aan:D:D

  6. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik krijg de game maandag 24 nov op mn verjaardag. Dan gaan we wel ff co-op doen en voegk je ff toe!:D [alsk de game heb uitgespeeld he]

  7. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik ben hem nu aan het uitspelen op veteran :p, daar krijg je veel trophies, maar het is zeeer moeilijk.

  8. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik heb lekker op makkelijk gedaan ben je lekker snel klaarXD

  9. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik heb lekker op makkelijk gedaan ben je lekker snel klaarXD

    Idd snel uitgespeeld doet me overigens denken aan Uncharted, Bourne Conspiracy, GTA IV etc.

  10. 790 XP
    Robbert's avatar

    Idd snel uitgespeeld doet me overigens denken aan Uncharted, Bourne Conspiracy, GTA IV etc.

    Hmm… wat raar, het deed mij meer denken aan CoD4… Hoe kan dat toch? :huh:

  11. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik heb al met Sweetkill_NL zombie mode gedaan en dat was wel lachen we waren tot niveau 10 gekomen:D

  12. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik heb al met Sweetkill_NL zombie mode gedaan en dat was wel lachen we waren tot niveau 10 gekomen:D

    zin om mij met ff te ownen mijn record staat op elf

    EDT: zullen we ff ene private match doen want ik heb alle deathcards

  13. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Kvindt het best ik invite je wel als ik online ben op het PSN.
    EDIT: wat zijn deathcards?

  14. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Kvindt het best ik invite je wel als ik online ben op het PSN.
    EDIT: wat zijn deathcards?

    cheats die je unlocked door kaarten te vinden.
    die je dan in een private co-op match kan gebruiken, ik heb ze allemaal dus dan gaan we wel een keer wat leuks doen

  15. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik heb nou ook al 5 kaarten:P ff filmpje op youtube opzoeken en de missie even doen:D als iemand nog zombie mode met me wil doen voeg me maar toe dan PSN: Bardfielt

  16. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Idd snel uitgespeeld doet me overigens denken aan Uncharted, Bourne Conspiracy, GTA IV etc.

    De single player is in COD niks, de online modus is het belangrijkste en ook wrs het meeste werk in gedaan xD

  17. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik hoorde dat je ook xp kreeg van Zombie mode? Of was dat van de online co-op?

  18. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Zombie Mode is echt bruut.. Heb alleen het gevoel dat als je games zoekt dat ie niets vindt

    Terwijl er 112.000 spelers online zijn -.-‘

    Voeg me toe als je een keertje zombie mod wilt doen > PSN: JoostNL