Forum

Topic: Virtua Tennis ps3 crash

Anoniem's avatar

Beste leden,

Iets na de release heb ik de ps3 60 gig gekocht samen met ItsRedd, aangezien ik een echt game freak ben, was/is ’t mijn doel om zo veel mogelijk games te bemachtigen.

Vandaar dat ik toen voor een lachertje de game Virtua Tennis heb aangeschaft dit echter met desastreuze gevolgen. Tijdens het gamen is mijn ps3 meerdere keren vast gelopen, met een simpele restart was dit probleem verholpen. MAAR het kwaad is nog niet geschoten!!! Na ongeveer de derde crash begon ik me toch serieus zorgen te maken, ligt dit aan het spel of aan de console..?

Al snel volgde de volgende crash maar nu met een naar gevolg, mijn ps3 was ongeveer 2 weken oud en deze stond “ge-freezed”. Je kan natuurlijk al raden wat voor mooi scherm ik had..:huh:. Nu heb ik van alles geprobeerd, meerder restarts, een format en een diskcleaner maar dit alles zonder succes.

Nu heb ik contact opgenomen met sony, sony had volledig begrip voor deze vreemde situatie, zonder vragen kon ik mijn ps3 opsturen en binnen een week had ik een nieuwe binnen. :wub:

Dan vragen jullie je waarschijnlijk af wat ik Virtua Tennis heb gedaan..? Ben benieuwd wat jullie denken..:D

Hebben meer leden of bekende van jullie dit meegemaakt met een game..?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Volgens mij ligt dit niet speciaal aan de game maar aan de BluRay speler.

    Je hebt nog wel mazzel gehad dat je binnen een week een nieuwe kreeg!

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ja idd mazzel gehad had 5 weken kunnen duren!

  3. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Ik zou virtua tennis weggepleurd hebben want het is zowieso een kutspelxD

  4. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Je moet ff je hele PS3 back-uppen en daarna resetten/herstellen.

  5. 227 XP
    TA FatihTalha TR's avatar

    Amaii 1 week! Ik moest er 3 maanden voor wachten! :'(

  6. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik zou de game opsturen naar ene: Vincent maarschalkerweerd xD

  7. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik denk dat je Virtua Tennis het bos in hebt gemept met een echt tennisracket?

  8. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik zou de game opsturen naar ene: Vincent maarschalkerweerd xD

    Haha ik vind je naam geweldig 😀 maarschalkerweerd

    On: Een week is idd snel :), en virtua tennis is een vrouwen game xD

  9. 8 XP
    Barros_Speltiani's avatar

    Je moet ff je hele PS3 back-uppen en daarna resetten/herstellen.

    Dit had inderdaad wel eens kunnen werken, maar goed de hard reset moet naar mijn mening de ps3 weer in de oorspronkelijke staat brengen.